Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaahan miksi miesten kalastus- ja peiliselfiet salilla ovat no go deittiapissa?

Vierailija
21.06.2026 |

Mitä pahaa kuvissa on? Jos mies poseeraa auton kanssa leveästyi hymyillen, niin onkse parempi?

Kommentit (95)

Vierailija
81/95 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

palstan vakio"mies" kuumenee myös, on toimelias pappa :D 

Vierailija
82/95 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isungi, nyt on saatava tänne maalaisjunttilaan lissää löpönkiä! isunkiiiiii!!

 

M

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/95 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten hippokriittisyyttä. 🙄

Halutaan mies, joka on taitava käsistään ja osaa korjata auton, rakentaa terassin tai kalastaa illallisen. Mutta jos profiilissa näkyy jotain, mikä osoittaisi nuo taidot oikeiksi, niin se on heille "ick". Sitten ollaan helsinkiläisen polkupyöräilyä harrastavan vegaanimiehen kanssa seksittömässä suhteessa 3 vuotta ja aletaan vihaamaan kaikkia miehiä. 😔

No ei. En omista autoa enkä syö lihaa, terassin voin rakentaa itse. Siinä taas mies joka tietää mitä naiset haluavat. Eli aivan kujalla.

Vierailija
84/95 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä hiiskatin TUMMELIT kuumenevat? Miksi utarerasvapurkit kuumenisivat yllättäen? 

Vierailija
85/95 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä hiiskatin TUMMELIT kuumenevat? Miksi utarerasvapurkit kuumenisivat yllättäen? 

Palstatummelitmummelit :D

Vierailija
86/95 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

isunki isunki!

 

M

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
87/95 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä hiiskatin TUMMELIT kuumenevat? Miksi utarerasvapurkit kuumenisivat yllättäen? 

Palstatummelitmummelit :D

Myötistä.

Vierailija
88/95 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten hippokriittisyyttä


Nyt oli paskin anglismivääntö vähään aikaan. Suomea osaava mies on kuuma <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
89/95 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä hiiskatin TUMMELIT kuumenevat? Miksi utarerasvapurkit kuumenisivat yllättäen? 

Palstatummelitmummelit :D

Myötistä.

Onko herätys klo 6:55 :D

Vierailija
90/95 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumeneva tummeli herää klo 6:55 palstalle, tietokonetuoli kihisee ihrarasvasta yöks!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
91/95 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä noista mutta mun mielestä yks hyvä esimerkki missä miehet menee vikaan on se että ne pitää sitä likasta työtakkia päällä kuvissa. Siitä tulee heti mieleen että se takki tavallaan kantaa miestä eikä mies takkia jos tajuatte mitä tarkoitan, eli siis se mies oman persoonan kanssa hukuttautuu tälläsee "ryöukko" rooliin tavallaan. Paras kuva on sellanen missä ihminen on vaan ilman mitään taustahärpäkkeitä. 

Onko ilman taustahärpäkkeitä jotain taustana taivas ja tuiki tavallinen miesasu, mikä se sitten onkaan? 

Vaatteistahan jo tehdään ties mitä kuvitelmia. 

Jos laitat puvun, olet pukumies, jos collegehupparin, pukeudut huonosti, jos ruudullisen flanellipaidan, olet eräjorma, merkkivaatteet - ne on väärät ja sulla on huono itsetunto.

Vierailija
92/95 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies hurahti ihan kunnolla kalastamiseen jossain vaiheessa. Se vie ihan hirveän paljon aikaa ja meinasi saada eron, kun lapset oli pieniä. Miestä olisi tarvittu kotona, mutta vapaa-aika meni kalojen perässä. Jos mies olisi kalastanut, kun me tavattiin, olisi tämäkin suhde jäänyt syntymättä. Eihän me olisi nähty kuin silloin tällöin, ei siinä mitään kiintymystä olisi ehtinyt syntyä. 

Muuten minusta on ihan ok, että ihmiset esittelevät mielenkiinnon kohteitaan. Eipähän toiselle jää epäselväksi mihin aika ja rahat menee, joten myöhemmin ei tule yllätyksiä. Kaikkia ei tarvitse miellyttää, yksi sopiva riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
93/95 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mua kiinnosta katsella kuivia kuolleista kaloista. Vai pitäsköhän itsekin laittaa teurastetun lehmän kanssa otettu kuva. Olin nuorena teurastajankin hommissa.

En ole Tinderissä, mutta: mun mielestä kalastusta harrastava mies olisi ok. Tai maastopyöräilyä, veneilyä, salibandya - nehän on sen harrastuksia. Ei se poissulje keskustelutaitoa tai läsnäoloa, vaan oma reaktio valokuvaan olisi "tuossa tavallinen, tekevä mies."

En minäkään ole Tinderissä, mutta minulle kalastusta harrastava mies olisi erittäin ok. Rakastan tuoretta, hyvää kalaa ja toisekseen tykkään liikkua ja viettää aikaa luonnossa, lähtisin itsekin mielelläni kalastusteissuille mukaan. Mökkeilykin sopii itselle ja mökillä voi kalastaa.

Vegaani ei kalastuskuvista varmasti tykkää ja osalta naisista on semmoinen käsitys, että kalastusta harrastava mies on aina omilla reissuillansa, joten yhteistä aikaa ei olisi. Ehkä he ovat sitten sitä tyyppiä, etteivät voisi kuvitella lähtevänsä itse mukaan.

Ja edelliseen kommenttiin yhtyen, keskustelutaitoa ja älykkyyttä kalastusharrastus ei millään tavalla sulje pois.

Mistään salilla pullistelu kuvista minäkään en tykkää, en lihasten esittelystä muutenkaan. Jos mies on hyvässä kunnossa, se näkyy ihan ilmankin, että täytyy kuvissa varta vasten pullistella.

Vierailija
94/95 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kilpailee kalojen kanssa. Salikuvat on sallittu vain niille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
95/95 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mua kiinnosta katsella kuivia kuolleista kaloista. Vai pitäsköhän itsekin laittaa teurastetun lehmän kanssa otettu kuva. Olin nuorena teurastajankin hommissa.

En ole Tinderissä, mutta: mun mielestä kalastusta harrastava mies olisi ok. Tai maastopyöräilyä, veneilyä, salibandya - nehän on sen harrastuksia. Ei se poissulje keskustelutaitoa tai läsnäoloa, vaan oma reaktio valokuvaan olisi "tuossa tavallinen, tekevä mies."

En minäkään ole Tinderissä, mutta minulle kalastusta harrastava mies olisi erittäin ok. Rakastan tuoretta, hyvää kalaa ja toisekseen tykkään liikkua ja viettää aikaa luonnossa, lähtisin itsekin mielelläni kalastusteissuille mukaan. Mökkeilykin sopii itselle ja mökillä voi kalastaa.

Vegaani ei kalastuskuvista varmasti tykkää ja osalta naisista on semmoinen käsitys, että kalastusta harrastava mies on aina omilla reissuillansa, joten yhteistä aikaa ei olisi. Ehkä he ovat sitten sitä tyyppiä, etteivät voisi kuvitella lähtevänsä itse mukaan.

Ja edelliseen kommenttiin yhtyen, keskustelutaitoa ja älykkyyttä kalastusharrastus ei millään tavalla sulje pois.

Mistään salilla pullistelu kuvista minäkään en tykkää, en lihasten esittelystä muutenkaan. Jos mies on hyvässä kunnossa, se näkyy ihan ilmankin, että täytyy kuvissa varta vasten pullistella.

Tuo loppu sopii naisiinkin. Hyvä perse näkyy ilman esittelyäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan