IS:n tiedot: Hallitus kokoontui ratkomaan Rydman-riitaa – PS hävisi
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Huomaatteko persut ei kommentoi ollenkaan.
Heitä on juuri vedetty poliittisesti perseeseen. Sitä heidän tuskin kannattaa mainostaa mölyämällä asiasta. M52
Väärä kysymys. Oikea tässä tapauksessa on: ketäs (teiniä) nyt suuhun pannaan?
Miten tuollainen 14v lapsen groomailija voi olla päättämässä yhteisistä asioista🤮🤮🤮
Vierailija kirjoitti:
Huomaatteko persut ei kommentoi ollenkaan.
Vastaisku hautumassa. Onhan tuo vähän outoa että kun perussuomalaiset toimii lakien ja asetusten mukaisesti niin hallitus joutuu muuttamaan lakeja ja asetuksia estääkseen perussuomalaisten toiminnan.
Siinä menee Kokoomuksen äänet! Hähhää.
Rydman ei voi kuin voittaa tässä tapauksessa, kävi miten kävi. Hyvin pelattu. Kosti potkunsa Kokoomuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaatteko persut ei kommentoi ollenkaan.
Vastaisku hautumassa. Onhan tuo vähän outoa että kun perussuomalaiset toimii lakien ja asetusten mukaisesti niin hallitus joutuu muuttamaan lakeja ja asetuksia estääkseen perussuomalaisten toiminnan.
Ja että ministeri ei saa hoitaa tointaan, kun kokoomuksen hillotolpat on uhattuina. Kokoomus = demarit. Uskokaa jo!
Tämä oli outo spinnaus persuilta. Kukaan ei enää vuoden päästä vaaleissa muista mitään järjestöjä, nyt sitten suututettiin kokoomus ja mahdollisuudet tulla valituksi seuraavaan hallitukseen on vieläkin heikommat. Ihme sekoilua mutta ehkä Rydman vaan nauttii kun saa huomiota.
PS pelaa kokoomukselta äänestäjät itselleen. Nice.
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli outo spinnaus persuilta. Kukaan ei enää vuoden päästä vaaleissa muista mitään järjestöjä, nyt sitten suututettiin kokoomus ja mahdollisuudet tulla valituksi seuraavaan hallitukseen on vieläkin heikommat. Ihme sekoilua mutta ehkä Rydman vaan nauttii kun saa huomiota.
Ihan kuin Kokkareet valittaisiin uudestaan hallitukseen.
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli outo spinnaus persuilta. Kukaan ei enää vuoden päästä vaaleissa muista mitään järjestöjä, nyt sitten suututettiin kokoomus ja mahdollisuudet tulla valituksi seuraavaan hallitukseen on vieläkin heikommat. Ihme sekoilua mutta ehkä Rydman vaan nauttii kun saa huomiota.
Kyllä kansa muistaa. Jos ei muista, muistutetaan.
Ja muissa Euroopan maissa PS:n kaltaiset puolueet on kahmineet vaaleissa nyt kolmanneksen äänistä. Se voikin olla Riikka, joka päättää seuraavasta hallituksesta.
Kokoomus näytti todellisen karvansa eli haluaa puolustaa veronmaksajien rahoilla ylläpidettyjä poliittisia suojatyöpaikkoja. Vastenmielinen puolue.
Tapaus osoittaa miksi Maan Tapaa on niin vaikea muuttaa. Verkoston lonkerot ulottuu niin syvälle.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuollainen 14v lapsen groomailija voi olla päättämässä yhteisistä asioista🤮🤮🤮
Siksi, että se oli parasta, mitä persuilla oli tarjota. Persujen paras on siis muiden paskin, joka heitettiin tuosta syystä ulos Kokoomuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Tapaus osoittaa miksi Maan Tapaa on niin vaikea muuttaa. Verkoston lonkerot ulottuu niin syvälle.
Össön sössön salaliittovenäläinen
En ymmärrä tätä. Rydman valittiin ministeriksi tekemään todella ikäviä leikkauksia, hän oli valmis niitä tekemään ja sitten Kokoomus sanoo, että ei käy. Otetaan nämä järjestöille menevät rahat vammaisilta lapsilta ja heidän perheiltään tai nuorilta syöpäpitilailta, siis sieltä, missä apua oikeasti tarvitaan.
Hallituksessa ei pidä mennä tekemään päätöksiä, joita ei sitten halutakaan toteuttaa! Rahan jakaminen johtamiseen ei saa olla niin tärkeää, että sen varjolla lapsi ei saa pyörätuolia tai sokea opaskoiraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaatteko persut ei kommentoi ollenkaan.
Vastaisku hautumassa. Onhan tuo vähän outoa että kun perussuomalaiset toimii lakien ja asetusten mukaisesti niin hallitus joutuu muuttamaan lakeja ja asetuksia estääkseen perussuomalaisten toiminnan.
Luitko edes mitä siinä päätettiin? Hah hah, etpä lukenut.
Siinä päätettiin tehdäänkö päätökset yhdessä vai päättääkö joku persupopulisti yksin.
Poliittisten suojatyöpaikkojen puolesta. KOK.
Huomaatteko persut ei kommentoi ollenkaan.