Kertokaahan miksi miesten kalastus- ja peiliselfiet salilla ovat no go deittiapissa?
Mitä pahaa kuvissa on? Jos mies poseeraa auton kanssa leveästyi hymyillen, niin onkse parempi?
Kommentit (86)
En tiedä noista mutta mun mielestä yks hyvä esimerkki missä miehet menee vikaan on se että ne pitää sitä likasta työtakkia päällä kuvissa. Siitä tulee heti mieleen että se takki tavallaan kantaa miestä eikä mies takkia jos tajuatte mitä tarkoitan, eli siis se mies oman persoonan kanssa hukuttautuu tälläsee "ryöukko" rooliin tavallaan. Paras kuva on sellanen missä ihminen on vaan ilman mitään taustahärpäkkeitä.
Ei autoja, kaloja, kelloja, peilejä, aurinkolaseja.
Et ole etsimässä itsellesi miestä kaveriksi.
Toimivat oikein hyvin jos mies etsii miestä. Ainut vika profiilissa on se että ovat laittaneet kohteeksi naiset.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat tunetusti vaativia ja mikä kaksinaismoralismi, että naisilla on usein matkailu- ja viinilasikuvia.
Salikuvat on turn off sekä miehillä että naisilla
Mies ei voi olla onnellinen pienistä asioista. Pitää näkyä raha..
En laita MITÄÄN kuvaa minnekään. m50
Siksi ku naiset ovat katellisia miehille jotka harrastavat intohimoisesti jotain urheilua tai muuta ja kun ne itse ei tunne intohimoa mihinkään.
Ei mua kiinnosta katsella kuivia kuolleista kaloista. Vai pitäsköhän itsekin laittaa teurastetun lehmän kanssa otettu kuva. Olin nuorena teurastajankin hommissa.
Vierailija kirjoitti:
Siksi ku naiset ovat katellisia miehille jotka harrastavat intohimoisesti jotain urheilua tai muuta ja kun ne itse ei tunne intohimoa mihinkään.
Tuntevat intohimoa, 7-23 vauvapalstaan! :D
Kuvat kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Kalastavalla ja pelaavalla miehellä ei tarpeeksi vapaa-aikaa ollakseen naisen kanssa. En mä halua suhdetta, jossa nähdään pari tuntia viikossa. Tai ainakin menis pitkään ennenkuin naimahommiin alkaisin... muutama vuosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntevat intohimoa, 7-23 vauvapalstaan! :D
Ja miesten haukkumiseen siellä.
Vierailija kirjoitti:
Salikuvat on turn off sekä miehillä että naisilla
Miksi?
En ole Tinderissä enkä muissakaan, mutta: koska miesten vartalot ja lihakset eivät kiihota naisia. Naista kiihottaa älykkyys ja sivistys.
Saatat olla väärän saaliin perässä jos heterokumppania etsit.
Homot tykkää katsella toistensa treenattuja kroppia.
Haluaisin miehen joka kalastaa mulle ja osaa myös perata sen, joten kalakuva vain plussaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei mua kiinnosta katsella kuivia kuolleista kaloista. Vai pitäsköhän itsekin laittaa teurastetun lehmän kanssa otettu kuva. Olin nuorena teurastajankin hommissa.
En ole Tinderissä, mutta: mun mielestä kalastusta harrastava mies olisi ok. Tai maastopyöräilyä, veneilyä, salibandya - nehän on sen harrastuksia. Ei se poissulje keskustelutaitoa tai läsnäoloa, vaan oma reaktio valokuvaan olisi "tuossa tavallinen, tekevä mies."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat tunetusti vaativia ja mikä kaksinaismoralismi, että naisilla on usein matkailu- ja viinilasikuvia.
Mitä kaksinaismoralismia tuossa on? Ei sun tartte tykätä. Eikä naisten tartte tykätä sinusta. Täysin tasa-arvoista.
Totta helvetissä esittelen 7 kiloista turskaa minkä nostin Norjassa. Jos nainen ei tykkää niin voi etsiä löysäranteisen helsinkiläisen miehen joka äänestää vasemmistoa. 😎😎😎
M32
koska naiset ovat tyhmiä