Kertokaahan miksi miesten kalastus- ja peiliselfiet salilla ovat no go deittiapissa?
Mitä pahaa kuvissa on? Jos mies poseeraa auton kanssa leveästyi hymyillen, niin onkse parempi?
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole Tinderissä enkä muissakaan, mutta: koska miesten vartalot ja lihakset eivät kiihota naisia. Naista kiihottaa älykkyys ja sivistys.
Saatat olla väärän saaliin perässä jos heterokumppania etsit.
Homot tykkää katsella toistensa treenattuja kroppia.
Tinderissä? Höpö höpö. Kaikenlaiset lihapäät siellä vie, jos vain on siunattu komealla pärställä.
Et sinä sitä tiedä kun et ole nainen. Pitää osata lukea, kirjoittaa ja käyttäytyä. Sinulta ei taida mikään näistä sujua. Lisäksi et erota omia tunteitasi ja kuvitelmiasi todellisuudesta, mikä kertoo, ettet ole kovin älykäs ja sivistynyt etkä varsinkaan koulutettu. Olet äärioikeistolainen, vihainen ja kyvytön käsittelemään tunteitasi terveellä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Ei autoja, kaloja, kelloja, peilejä, aurinkolaseja.
Et ole etsimässä itsellesi miestä kaveriksi.
Sanoisin että on etsimässä miestä itselleen. Siksipä häntä kiukuttaa kun ei naiset homosta kiinnostu eikä mies myönnä itselleen mikä on.
Vierailija kirjoitti:
Millaisista kuvista te naiset pidätte miehen profiilissa?
Itse tykkään jos miehellä on matkailukuvia ja muualta kuin Suomesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten hippokriittisyyttä. 🙄
Halutaan mies, joka on taitava käsistään ja osaa korjata auton, rakentaa terassin tai kalastaa illallisen. Mutta jos profiilissa näkyy jotain, mikä osoittaisi nuo taidot oikeiksi, niin se on heille "ick". Sitten ollaan helsinkiläisen polkupyöräilyä harrastavan vegaanimiehen kanssa seksittömässä suhteessa 3 vuotta ja aletaan vihaamaan kaikkia miehiä. 😔
Ääliö ölisee kun ei paremmasta tiedä.
Mä rakennan itse terassini, kiitos vaan.
Vegaanit on sängyssä oikein reippaita, niillä kun ei ole sitä lihansyöjä-äijien estrogeenikasaumaa eli olutmassua, joka estää tietyt asennot kokonaan. Mutta älä viitsi lässyttää enempää, sut jo melkein tunnistaa tuosta mitä itsestäsi paljastit. Olet lihansyöjäpersu, asut maalla, et pysty fillaroimaan läskiesi ja nivelrikkosi kanssa jne.
Taisi osua lähelle ja upota?🤭
Vierailija kirjoitti:
Totta helvetissä esittelen 7 kiloista turskaa minkä nostin Norjassa. Jos nainen ei tykkää niin voi etsiä löysäranteisen helsinkiläisen miehen joka äänestää vasemmistoa. 😎😎😎
M32
No kiitos nyt kun oikein luvan kanssa saan tehdä sitä. Tekisin kyllä ilman sun lupaaskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat tunetusti vaativia ja mikä kaksinaismoralismi, että naisilla on usein matkailu- ja viinilasikuvia.
Swaippaa sellaiset vasemmalle. Noin. Hyvä tuli.
T. Tinderistä pariutunut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halutaan mies, joka on taitava käsistään ja osaa korjata auton, rakentaa terassin tai kalastaa illallisen. Mutta jos profiilissa näkyy jotain, mikä osoittaisi nuo taidot oikeiksi, niin se on heille "ick". Sitten ollaan helsinkiläisen polkupyöräilyä harrastavan vegaanimiehen kanssa seksittömässä suhteessa 3 vuotta ja aletaan vihaamaan kaikkia miehiä. 😔
Vegaanit on sängyssä oikein reippaita, niillä kun ei ole sitä lihansyöjä-äijien estrogeenikasaumaa eli olutmassua, joka estää tietyt asennot kokonaan. Mutta älä viitsi lässyttää enempää, sut jo melkein tunnistaa tuosta mitä itsestäsi paljastit. Olet lihansyöjäpersu, asut maalla, et pysty fillaroimaan läskiesi ja nivelrikkosi kanssa jne.
JA sinu n ha isevia persk arv oja ei kuk aan kes tä!
Vierailija kirjoitti:
Joku voi ollakin!
Vierailija kirjoitti:
Miksi läskipersenaisilla on aina vanha tai muokattu kuva ja irl ovat 20 kg lihavampia. Tämä toistuu aina vain uudelleen.
Varmaan oppineet miehiltä. Näinhän teilläkin on. NÄin mule on kerrottu, eräs tuttu nainen on Tinderissä ja näyttelee mulle sieltä veijoja, joilla on 10 eri deittiapissa samat kuvat ja osittain eri höpinät ja profiilia muokattu viimeksi 10 vuotta sitten. Ei taida olla kovasti sutinaa niillä tyypeillä.
Vierailija kirjoitti:
Hymyä kuviin! Jos mies kertoo olevansa huumorintajuinen, mutta kuvassa on vakavailmeinen mörkö, niin eipä sytytä
Jos ei mies hymyile, sillä on suu täynnä vainajia. Jätä väliin huonohampaiset. Ei ne huolehdi mistään muustakaan.
Vierailija kirjoitti:
Totta helvetissä esittelen 7 kiloista turskaa minkä nostin Norjassa. Jos nainen ei tykkää niin voi etsiä löysäranteisen helsinkiläisen miehen joka äänestää vasemmistoa. 😎😎😎
M32
Naurattaa tämä jostain syystä :D
Toivotan deittionnea!
N47, äänestän Vasemmistoa
Vierailija kirjoitti:
Millaisista kuvista te naiset pidätte miehen profiilissa?
Älä multa kysy. Mä en ole TInderissä. Siellä on vain epätoivoisia luusereita, joista yli 70-vuotiaita naisia noin 5% ja nuorempia naisia noin 2%. Loput miehiä ja firman valeprofiileja, joilla sua roikutetaan siellä.
N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M32
No kiitos nyt kun oikein luvan kanssa saan tehdä sitä. Tekisin kyllä ilman sun lupaaskin.
Postaahan päivitys sitten kun olet +40v nainen kenellä vain kissoja!🤣
Vierailija kirjoitti:
Kalastuskuvissa joissa mies poseeraa kalan kanssa, aiheuttaa mustasukkaisuuta.
Millä logiikalla ja ketä kohtaan? Se kalahan on tapettu. Kuvitteletko, että nainen kadehtii kiduttamalla tapettua kalaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisi osua lähelle ja upota?🤭
Ai mikä?
Sekö että sä oot onneton naisia vihaava ja pelkäävä söhlötrolli, joka toistat itseäsi täysin tunnistettavalla ja kaavamaisella tavalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalastuskuvissa joissa mies poseeraa kalan kanssa, aiheuttaa mustasukkaisuuta.
Millä logiikalla ja ketä kohtaan? Se kalahan on tapettu. Kuvitteletko, että nainen kadehtii kiduttamalla tapettua kalaa?
Huomaa että kalastus ei ole sinulle tuttua, kun et tiedä kalaa ei saa missään nimessä kiduttaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei noissa kuvissa ole mitään pahaa. Ne ovat ainakin minulle täysin ok. Mutta koska etsin itseni kanssa samanhenkistä miestä, ei tuollaisia kuvia deittiprofiiliin laittanut ole selvästikään se, jota etsin, kuten ei ole auton kanssa poseeraava mieskään. Eli itselläni ne kuvat ovat no-go ihan vain siksi, että en etsi tuollaista miestä.
Miehellä iso plussa on jo, jos edes yhdessä kuvassa näkyy silmät.
Mikä niissä aurinkolaseissa niin viehättää?
Kuolleet kalat ei. Mutta salikuvat on ihan ok jos ei ole mikään himoroinaaja.