Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaahan miksi miesten kalastus- ja peiliselfiet salilla ovat no go deittiapissa?

Vierailija
21.06.2026 |

Mitä pahaa kuvissa on? Jos mies poseeraa auton kanssa leveästyi hymyillen, niin onkse parempi?

Kommentit (92)

Vierailija
61/92 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka oikeasti haluaisi suomalaista naista (varsinkaan palstamammaa), kiukkuista, lihavaa, haisevaa, yöks!

Vierailija
62/92 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten hippokriittisyyttä. 🙄

Halutaan mies, joka on taitava käsistään ja osaa korjata auton, rakentaa terassin tai kalastaa illallisen. Mutta jos profiilissa näkyy jotain, mikä osoittaisi nuo taidot oikeiksi, niin se on heille "ick". Sitten ollaan helsinkiläisen polkupyöräilyä harrastavan vegaanimiehen kanssa seksittömässä suhteessa 3 vuotta ja aletaan vihaamaan kaikkia miehiä. 😔

Ääliö ölisee kun ei paremmasta tiedä.

Mä rakennan itse terassini, kiitos vaan.

Vegaanit on sängyssä oikein reippaita, niillä kun ei ole sitä lihansyöjä-äijien  estrogeenikasaumaa eli olutmassua, joka estää tietyt asennot kokonaan. Mutta älä viitsi lässyttää enempää, sut jo melkein tunnistaa tuosta mitä itsestäsi paljastit. Olet lihansyöjäpersu, asut maalla, et pysty fillaroimaan läskiesi ja nivelrikkosi kanssa jne.

JA sinu n ha isevia persk arv oja ei kuk aan kes tä!

Voi poikanen, jos et kestä karvoja niin seksi ei ole sun juttu. Siinä törmää paljon pahempaankin, esimerkiksi tuoksuihin, eritteisiin ja ääniin.

M

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/92 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän Myrskyluodon Maija sitten söi elääkseen?

Vierailija
64/92 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se se söi tuontilohta joka oli kasavatettu ahtaassa pussissa meressä.

Vierailija
65/92 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta helvetissä esittelen 7 kiloista turskaa minkä nostin Norjassa. Jos nainen ei tykkää niin voi etsiä löysäranteisen helsinkiläisen miehen joka äänestää vasemmistoa. 😎😎😎

M32

No kiitos nyt kun oikein luvan kanssa saan tehdä sitä. Tekisin kyllä ilman sun lupaaskin.

Postaahan päivitys sitten kun olet +40v nainen kenellä vain kissoja!🤣

Mä oon 61, ei ole kissoja ja viimeisin mies lensi pihalle kuin leppäkeihäs huhtikuun lopulla. Se nimittäin halusi parisuhteen ja minä en. Se oli mua 11 vuotta nuorempi. Törmäsin siihen elämässä, en netissä, vaikka se yritteleekin tienata pennosia striimaamalla Twitchissä.

Tätä edellisen miehen lemppasin 1.11. 2024. Sitä edellisen taisin lempata 2020 syksyllä kun väsyin siihen, että se lähetteli mulla kuvia ruuistaan ja juomistaan, herran jestas.

Minä saan seuraa ja seksiä jos haluan, mutta sinä ruuturiippuvainen ressukka vingut vauva.fissä solvaamassa ihmisiä, joila on oikeasti elämää.

Vierailija
66/92 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

naisille ei kelpaa mikään!

Sä et siis ole mikään. 

Naisille kelpaa monikin juttu, joka tuo elämään jotain hyvää. Sinä et sellaista tuo.

Vierailija
67/92 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummelit kuumenee perskarvoineen TAAS!

Vierailija
68/92 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalastuskuvissa joissa mies poseeraa kalan kanssa, aiheuttaa mustasukkaisuuta.

Millä logiikalla ja ketä kohtaan? Se kalahan on tapettu. Kuvitteletko, että nainen kadehtii kiduttamalla tapettua kalaa?

Huomaa että kalastus ei ole sinulle tuttua, kun et tiedä kalaa ei saa missään nimessä kiduttaa.

Tiedän kyllä ettei saa, kuten myöskään naista ei saa ahdistella, hakata ja rskata, mutta silti te miehet teette kaikkea em.

Vierailija
69/92 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten hippokriittisyyttä. 🙄

Halutaan mies, joka on taitava käsistään ja osaa korjata auton, rakentaa terassin tai kalastaa illallisen. Mutta jos profiilissa näkyy jotain, mikä osoittaisi nuo taidot oikeiksi, niin se on heille "ick". Sitten ollaan helsinkiläisen polkupyöräilyä harrastavan vegaanimiehen kanssa seksittömässä suhteessa 3 vuotta ja aletaan vihaamaan kaikkia miehiä. 😔

Ääliö ölisee kun ei paremmasta tiedä.

Mä rakennan itse terassini, kiitos vaan.

Vegaanit on sängyssä oikein reippaita, niillä kun ei ole sitä lihansyöjä-äijien  estrogeenikasaumaa eli olutmassua, joka estää tietyt asennot kokonaan. Mutta älä viitsi lässyttää enempää, sut jo melkein tunnistaa tuosta mitä itsestäsi paljastit. Olet lihansyöjäpersu, asut maalla, et pysty fillaroimaan läskiesi ja nivelrikkosi kanssa jne.

JA sinu n ha isevia persk arv oja ei kuk aan kes tä!

Voi poikanen, jos et kestä karvoja niin seksi ei ole sun juttu. Siinä törmää paljon pahempaankin, esimerkiksi tuoksuihin, eritteisiin ja ääniin.

M

Tietäisitpä, niin saattaisi harmittaa. ;)

Vierailija
70/92 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei noissa kuvissa ole mitään pahaa. Ne ovat ainakin minulle täysin ok. Mutta koska etsin itseni kanssa samanhenkistä miestä, ei tuollaisia kuvia deittiprofiiliin laittanut ole selvästikään se, jota etsin, kuten ei ole auton kanssa poseeraava mieskään. Eli itselläni ne kuvat ovat no-go ihan vain siksi, että en etsi tuollaista miestä.

Miehellä iso plussa on jo, jos edes yhdessä kuvassa näkyy silmät.

Mikä niissä aurinkolaseissa niin viehättää?

No kato mies kuvittelee, ettei tutut sitä tunnista kun sillä on raybanit naamalla :D Se on joko vaimolta salaa Tinderöimässä tai äidiltään salaa ja kuvittelee, ettei koko kylä ole nähnyt sitä siellä kalaa roikuttamassa.

Vierailija
71/92 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka oikeasti haluaisi suomalaista naista (varsinkaan palstamammaa), kiukkuista, lihavaa, haisevaa, yöks!

Sinä ja kaikki muut alustalla ruikuttavat heteromiehet. Ette te tänne muun perässä tule.

Vierailija
72/92 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja TUMMELIT KUUMENEE, taas kerran! :D

Vierailija
73/92 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vertaat 1800-luvun köyhää saaristolaista hyvin tienaavaan kaupungissa asuvaan naiseen, jolla on lähikauppa talon pohjakerroksessa? Elätkö itse kuin 1800-luvun kalastaja? Ilman nettiä, autoa, sähköä jne?

Vierailija
74/92 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä kuumenet miettiessäsi solvaamasi sukupuolen kuviteltuja karvoja. Tuo perskarvajuttu viittaa kyllä vahvasti homoseksuaalisuuteen. Oletko varma asiastasi, karvaisia perseitä miettivä uli?

Vierailija
75/92 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalastuskuvissa joissa mies poseeraa kalan kanssa, aiheuttaa mustasukkaisuuta.

Millä logiikalla ja ketä kohtaan? Se kalahan on tapettu. Kuvitteletko, että nainen kadehtii kiduttamalla tapettua kalaa?

Huomaa että kalastus ei ole sinulle tuttua, kun et tiedä kalaa ei saa missään nimessä kiduttaa.

Tiedän kyllä ettei saa, kuten myöskään naista ei saa ahdistella, hakata ja rskata, mutta silti te miehet teette kaikkea em.

Yleistäminen tarkoittaa prosessia, jossa yksittäisistä tapauksista tai havainnoista tehdään laajempia johtopäätöksiä tai säännönmukaisuuksia.
Niputtaminen.
Toiminta, jossa useita asioita yhdistetään tai ryhmitellään yhdeksi kokonaisuudeksi.

Vierailija
76/92 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä kuumenet miettiessäsi solvaamasi sukupuolen kuviteltuja karvoja. Tuo perskarvajuttu viittaa kyllä vahvasti homoseksuaalisuuteen. Oletko varma asiastasi, karvaisia perseitä miettivä uli?

Nam nam, kai oot aam ulla taas istu massa klo 7 palst alla, lu useri :D

Vierailija
77/92 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäikö skitso-veetillä pahasti taas levy jumiin? Sinähän se kuumenet, alat jauhaa yhtä ja samaa. Sun ketjuhan sekin oli, jossa jankutit, että haluat keskustella naisista, eikö? Sä otat kierroksia kun olet jättänyt lääkkeesi väliin taas.

Vierailija
78/92 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

palstalla aina asuvat perskarvamu melit kuumenevat!

Vierailija
79/92 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nam nam, kai oot aam ulla taas istu massa klo 7 palst alla, lu useri :D

Miksi olisin maanantaiaamuna tuohon aikaan täällä? Mulla alkoi loma. Nukun niin pitkään kuin haluan ja mulle maksetaan siitä palkkaa. Todennäköisesti sitten asennan pari hyllyä ja lyhennän yhden kaapelin. Tämmöinen on pläni. Viikonloppuna en viitsi porata seiniä kun mulla on kivat naapurit.  Oikein hyvä vauras taloyhtiö ja sivistyneet asukkaat.

N

Vierailija
80/92 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäikö skitso-veetillä pahasti taas levy jumiin? Sinähän se kuumenet, alat jauhaa yhtä ja samaa. Sun ketjuhan sekin oli, jossa jankutit, että haluat keskustella naisista, eikö? Sä otat kierroksia kun olet jättänyt lääkkeesi väliin taas.

Analysoi lisää, ä lykkö 140 kg tumm eli, en tainnut olla :D