Kertokaahan miksi miesten kalastus- ja peiliselfiet salilla ovat no go deittiapissa?
Mitä pahaa kuvissa on? Jos mies poseeraa auton kanssa leveästyi hymyillen, niin onkse parempi?
Kommentit (86)
Pitää olla mies jolla on rahaa ja vapaa-aikaa, onnea vain etsintään.
Oon lesbo ja mulla on salikuva ja kalakuva 😂. Ehkä vähän vitsinäkin. Mutta naiset kyllä ottaa yhteyttä. Kokeilunhaluisia heteronaisiakin riittää yllin kyllin.
Vierailija kirjoitti:
koska naiset ovat tyhmiä
MIten niin? Koska eivät tykkää homomiesten kuvista? Eikö se ole ihan ok homolle? Täällä oli pitkä ketju aiheesta "naiset eivät ihaile ulkonäköpiirteitä, joita miehet pitävät miehekkäinä", mutten jaksa etsiä sitä.
Asun maalla, joten tykkäisin metsästävästä ja kalastavasta kumppanista. Samoin tykkään lihaksikkaista miehistä noin muussa mielessä. Joten olen ehkä siitä harvinainen nainen että edes se peiliselfie kuntosalin peilistä ei olis niin paha, käynhän salilla itsekin.
Mutta jos mies esittelee ensimmäisessä kuvassa talonsa tai autonsa, jotakin on vialla psyyken rakenteessa. Materialistia en huolisi, vaikka lihaksikkaista tykkäänkin. Enkä muutenkaan ole kiinnostunut moottoreista enkä autoista. Voihan joku moottoripyöräkuva olla seksikäs jos on hyvä kroppa ja tiukka ilme, mutta auto - miksi?
Vielä yksi turn off; aurinkolasit. Katse on kaikki. Ja rehellinen katse vielä enemmän. (Varattuko olet, kun piiloudut?)
Miksi läskipersenaisilla on aina vanha tai muokattu kuva ja irl ovat 20 kg lihavampia. Tämä toistuu aina vain uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Oon lesbo ja mulla on salikuva ja kalakuva 😂. Ehkä vähän vitsinäkin. Mutta naiset kyllä ottaa yhteyttä. Kokeilunhaluisia heteronaisiakin riittää yllin kyllin.
Kuulostaa hauskalta, vaikka ne miesten tosissaan otetut kalakuvat ei niin kiinnostakaan. Kalastus sinänsä on minusta ihan kiva harrastus.
Vierailija kirjoitti:
En ole Tinderissä enkä muissakaan, mutta: koska miesten vartalot ja lihakset eivät kiihota naisia. Naista kiihottaa älykkyys ja sivistys.
Saatat olla väärän saaliin perässä jos heterokumppania etsit.
Homot tykkää katsella toistensa treenattuja kroppia.
Tinderissä? Höpö höpö. Kaikenlaiset lihapäät siellä vie, jos vain on siunattu komealla pärställä.
Vierailija kirjoitti:
Mies ei voi olla onnellinen pienistä asioista. Pitää näkyä raha..
Noissa kuvissa näkyy lähinnä se, että mies on 24/7/365 ihan muualla kuin kumppaninsa kanssa.
Hymyä kuviin! Jos mies kertoo olevansa huumorintajuinen, mutta kuvassa on vakavailmeinen mörkö, niin eipä sytytä
Ei noissa kuvissa ole mitään pahaa. Ne ovat ainakin minulle täysin ok. Mutta koska etsin itseni kanssa samanhenkistä miestä, ei tuollaisia kuvia deittiprofiiliin laittanut ole selvästikään se, jota etsin, kuten ei ole auton kanssa poseeraava mieskään. Eli itselläni ne kuvat ovat no-go ihan vain siksi, että en etsi tuollaista miestä.
Naisten hippokriittisyyttä. 🙄
Halutaan mies, joka on taitava käsistään ja osaa korjata auton, rakentaa terassin tai kalastaa illallisen. Mutta jos profiilissa näkyy jotain, mikä osoittaisi nuo taidot oikeiksi, niin se on heille "ick". Sitten ollaan helsinkiläisen polkupyöräilyä harrastavan vegaanimiehen kanssa seksittömässä suhteessa 3 vuotta ja aletaan vihaamaan kaikkia miehiä. 😔
Vierailija kirjoitti:
Halutaan mies, joka on taitava käsistään ja osaa korjata auton, rakentaa terassin tai kalastaa illallisen. Mutta jos profiilissa näkyy jotain, mikä osoittaisi nuo taidot oikeiksi, niin se on heille "ick". Sitten ollaan helsinkiläisen polkupyöräilyä harrastavan vegaanimiehen kanssa seksittömässä suhteessa 3 vuotta ja aletaan vihaamaan kaikkia miehiä. 😔
Kyllä me naiset rakastamme hippoja. Emme ole ollenkaan kriittisiä.😍
Tuo osoittaa, että mies on väkivaltainen. On valmis tekemään väkivaltaa ja jopa tappamaan viattoman eläimen kuvaa varten. Ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
koska naiset ovat tyhmiä
...kun eivät tykkää miesten vartaloista, vaikka sinä tykäät? Kukahan tässä on tyhmä :D
Vierailija kirjoitti:
Siksi ku naiset ovat katellisia miehille jotka harrastavat intohimoisesti jotain urheilua tai muuta ja kun ne itse ei tunne intohimoa mihinkään.
No itseasiassa kyllä tunnemme, kuka mihinkin, mutta emme miehiin. Hyvin harvinaista, että näkisi miehen josta heti miettii, että tuon kun saisi elävänä pussiin.
Millaisista kuvista te naiset pidätte miehen profiilissa?
Vierailija kirjoitti:
Eihän noita asioita (auton korjaaminen, terassin rakentaminen tai kalastaminen) ole nykymaailmassa tarpeen tehdä itse. Ja itse ainakin nimenomaan haluan pyöräilevän vegaanimiehen. Kyllä sellaisen kanssa minulla on todennäköisemmin seksiä kuin jonkun kalastajan tai autonrassaajan.
Kalastuskuvissa joissa mies poseeraa kalan kanssa, aiheuttaa mustasukkaisuuta.
Vierailija kirjoitti:
Ääliö ölisee kun ei paremmasta tiedä.
Mä rakennan itse terassini, kiitos vaan.
Vegaanit on sängyssä oikein reippaita, niillä kun ei ole sitä lihansyöjä-äijien estrogeenikasaumaa eli olutmassua, joka estää tietyt asennot kokonaan. Mutta älä viitsi lässyttää enempää, sut jo melkein tunnistaa tuosta mitä itsestäsi paljastit. Olet lihansyöjäpersu, asut maalla, et pysty fillaroimaan läskiesi ja nivelrikkosi kanssa jne.
Sinua on silloin kusetettu. Yleensä ne kalakuvat on otettu siten, että tyyppi on kalassa kaveriporukan kanssa ja yksi on sitten ollut reipas, joka on malttanut kalastaakin. Sitten se kala pyörii kaikilla kuvissa ja koko porukkaa out door maineen. ;)