Japani haluaa muslimit ulos maastansa.
Vitut sananvapaudesta. Laitetaas taas valitus eteenpäin.
sharia modet heränneet mutta jatketaan.
Siinä missä Euroopassa kultamunia toivotaan lisää, Japani heräsi ajoissa muslimien aiheuttamiin ongelmiin ja aikoo karkoittaa kaikki muslimit.
Japanin kansa on yleensä hyvin passiivista mutta nyt ovat heränneet oikein joukolla vastustamaan muslimeja:
Kommentit (266)
Vierailija kirjoitti:
Japanin väestö romahti 3 miljoonaa (!!) viidessä vuodessa. Ja sama jatkuu kiihtyvässä tahdissa.
Tämä. Asiallinen selostus tilanteesta.
Sata vuotta ja viimeinen Japanilainen poistuu täältä ikuisuuteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Japanilaiset ei kumartele valloittajia.
Paitsi USA:aa ja Kenraali Pattonia kumarsi keisarikin.
MacArthuria kumarsi keisari!
Tässä leffapätkä:
%3D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin vähän ketjua. 75% hömppää, 24% ihan asiallista keskustelua. Asiallisille kiitos.
Toisaalta vastustetaan siirtolaisuutta.
Toisaalta puhutaan väestökadosta.
Oikeesti mikä teidän mielestä sitten on ratkaisu Japanin (ja muiden maiden) väestökatoon? Jos sius kukaan ei saa tulla maahan?
Vilpittömästi kyselen.Itse en usko että nämä väestökato-maat pystyvät enää pelastamaan itseään.
Et ansaitse vastausta. Olet vihollinen.
Kyllä ansaitsee. Minun vastaus on että ollaan niin kovasti huolissaan maailman väestön liikakasvusta ja ruuantuotanto ei pysy perässä.
Japani tulee tasaamaan oman väestönmääränsä tulevaisuudessa samalla kun afrikassa lisäännytään kuin kanit ja ihmetellään ettei ruokaa ole kaikille.
Paras ratkaisu ruuantuotannon ongelmiin olisi juuri rajoittaa väestönkasvua tietyissä maissa.
Eiköhän meitä ole jo ihan tarpeeksi tällä pallolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Japanin väestö romahti 3 miljoonaa (!!) viidessä vuodessa. Ja sama jatkuu kiihtyvässä tahdissa.
Tämä. Asiallinen selostus tilanteesta.
Sata vuotta ja viimeinen Japanilainen poistuu täältä ikuisuuteen?
Oletko vajaa? Vaikka syntyvyys on alhaalla, ei Japanin kansa häviä mihinkään. Siellä silti kansaa 120 miljoonaa.
Väestöluku laskaa mutta vaikka 20% häviäisi kansasta niin silti 100 miljoonaa Japanilaista.
Perus matematiikka ei ole niin vaikeaa. Kyllä ne tän vuoden vauvat ovat Japanissa vielä tulevaisuuden kansalaisia.
Väkimäärä vähenee mutta niin vähenee maailman resurssien kulutus.
En pidä AI'sta mutta jos se syrjäyttää nämä woke kääntäjät niin anti mennä, saadaan sentäs rehelliset käännökset ilman woke paskaa.
Paitsi USA:aa ja Kenraali Pattonia kumarsi keisarikin.