Japani haluaa muslimit ulos maastansa.
Vitut sananvapaudesta. Laitetaas taas valitus eteenpäin.
sharia modet heränneet mutta jatketaan.
Siinä missä Euroopassa kultamunia toivotaan lisää, Japani heräsi ajoissa muslimien aiheuttamiin ongelmiin ja aikoo karkoittaa kaikki muslimit.
Japanin kansa on yleensä hyvin passiivista mutta nyt ovat heränneet oikein joukolla vastustamaan muslimeja:
Kommentit (266)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Japanissa asuva englantilainen kertoo Youtubessa mitä Japanissa oikein tapahtuu tämän asian teemoilta.
Hauska ja fiksu mies, tietää mistä puhuu.
Kyllä! Tuo mies tietää Japanista helvetin paljon. Hienoja videoita Youtubessa. Ei kyllä koske mielellään poliittisiin asioihin mutta silti hyvin informatiivisia videoita. Kertoo rehellisesti positiiviset ja negatiiviset asiat.
Tämä video on ihan paras vastine!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhentuva maa kuten Japani joutuu parin hurjan ongelman eteen: onko varaa terveydenhoitoon ja eläkkeisiin kun työtätekevä väestö pienenee. Tosin eläkeläisiä on enemmistö eli he voittavat äänestykset. Nuorisot ja lapsiperheet joutuvat ahdinkoon koska heiltä säästetään, palkoista menee leijonaosa muille. Lapsia syntyy vielä vähemmän. Itseään ruokkiva kehä.
Se oli nuoriso joka äänesti Japanin PM Sanae Takaichi ja hänen maahanmuuttoa vastustavan puolueen valtaan.
Että silleen, nuoriso seurannut mitä Euroopassa tapahtuu maahanmuuton ongelmissa ja sanoivat että EI!
No jaa. Olivat turhautuneet talouden pysähtymiseen ja siihen ettei se ikuinen työ-lupaus enää pidä.
Tottakai menevät osittain myös tuohon ulkkisviha-vöyhötykseen mukaan. Kaikkialla näitä on, vähän helppoja tapauksia tuolle olkiukkoilulle.
Sanoisin silti että asiassa on kaksi yllätystä.
Ensinnäkin se että nuoriso äänestää vastaan maahanmuuttoa noin aktiivisesti.
Toiseksi että vanhempi sukupolvi mitä pidetään enemmän konseravatiivisenna, ei äänestänyt PM:ää.
Järki sanoo että tulos olisi ollut ihan päinvastainen mutta mitä enemmän juttelen Japanilaisten tuttujen kanssa jotka tietää millainen tilanne on Euroopassa, se käy järkeen että Japanin nuoriso tietää että Japaniin ei haluta Euroopan maahanmuuton ongelmia.
He kyllä seuraavat youtubea ja mitä Euroopassa oikeasti tapahtuu. (vaikka Suomen media on hyvin hiljaa monesta uutisesta)
Vierailija kirjoitti:
Fins are retarded
Not all the FiNNs are. Just you.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fins are retarded
Not all the FiNNs are. Just you.
I might the only Finn ever that has been invited to a kigurumi event in Japan and even to see a snake eating festival that is normally forbidden to foreighners. So... Tell me more how retarded i am?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fins are retarded
Not all the FiNNs are. Just you.
I might the only Finn ever that has been invited to a kigurumi event in Japan and even to see a snake eating festival that is normally forbidden to foreighners. So... Tell me more how retarded i am?
🤪🤪🤪
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fins are retarded
Not all the FiNNs are. Just you.
I might the only Finn ever that has been invited to a kigurumi event in Japan and even to see a snake eating festival that is normally forbidden to foreighners. So... Tell me more how retarded i am?
🤪🤪🤪
Jelly? Tällästä et tule ikinä kokemaan.
Fukuoka ja misty mountain hienojen kaverien kera.
Tuolla mielenlaadulla ei kannata Japaniin matkustaa. Minä taas uskallan seikkailla ja tehdä asioita joita ei näy matkailu dokumenteissa.
Mutta olenkin ns. parempi ihminen. ^^
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fins are retarded
Not all the FiNNs are. Just you.
I might the only Finn ever that has been invited to a kigurumi event in Japan and even to see a snake eating festival that is normally forbidden to foreighners. So... Tell me more how retarded i am?
Oot muka suomalainen mutta väännät englantia suomalaisella vauvapalstalla. Herranmunjee nyt taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fins are retarded
Not all the FiNNs are. Just you.
I might the only Finn ever that has been invited to a kigurumi event in Japan and even to see a snake eating festival that is normally forbidden to foreighners. So... Tell me more how retarded i am?
Oot muka suomalainen mutta väännät englantia suomalaisella vauvapalstalla. Herranmunjee nyt taas.
Voin myös puhua Japaniksi mutta kuka jaksaa sitä kääntää googlella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhentuva maa kuten Japani joutuu parin hurjan ongelman eteen: onko varaa terveydenhoitoon ja eläkkeisiin kun työtätekevä väestö pienenee. Tosin eläkeläisiä on enemmistö eli he voittavat äänestykset. Nuorisot ja lapsiperheet joutuvat ahdinkoon koska heiltä säästetään, palkoista menee leijonaosa muille. Lapsia syntyy vielä vähemmän. Itseään ruokkiva kehä.
Se oli nuoriso joka äänesti Japanin PM Sanae Takaichi ja hänen maahanmuuttoa vastustavan puolueen valtaan.
Että silleen, nuoriso seurannut mitä Euroopassa tapahtuu maahanmuuton ongelmissa ja sanoivat että EI!
No jaa. Olivat turhautuneet talouden pysähtymiseen ja siihen ettei se ikuinen työ-lupaus enää pidä.
Tottakai menevät osittain myös tuohon ulkkisviha-vöyhötykseen mukaan. Kaikkialla näitä on, vähän helppoja tapauksia tuolle olkiukkoilulle.Sanoisin silti että asiassa on kaksi yllätystä.
Ensinnäkin se että nuoriso äänestää vastaan maahanmuuttoa noin aktiivisesti.
Toiseksi että vanhempi sukupolvi mitä pidetään enemmän konseravatiivisenna, ei äänestänyt PM:ää.
Järki sanoo että tulos olisi ollut ihan päinvastainen mutta mitä enemmän juttelen Japanilaisten tuttujen kanssa jotka tietää millainen tilanne on Euroopassa, se käy järkeen että Japanin nuoriso tietää että Japaniin ei haluta Euroopan maahanmuuton ongelmia.
He kyllä seuraavat youtubea ja mitä Euroopassa oikeasti tapahtuu. (vaikka Suomen media on hyvin hiljaa monesta uutisesta)
Noh noh. Eipäs nyt liioitella.
Japani on Aasiassa, eipä siellä Euroopan jutut niin nuorisoa kiinnosta. USA taas on kiinnostava ja tärkeä. Ja USA on yksi suuri melting pot.
Siis hyvä esimerkki miten hyvin siirtolaisuus toimii. Siis normiaikoina; nyt just nyt siellä ollan sekaisin tästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fins are retarded
Not all the FiNNs are. Just you.
I might the only Finn ever that has been invited to a kigurumi event in Japan and even to see a snake eating festival that is normally forbidden to foreighners. So... Tell me more how retarded i am?
Oot muka suomalainen mutta väännät englantia suomalaisella vauvapalstalla. Herranmunjee nyt taas.
Ja kyllä, ihan kantasuomalainen ja löytyy isoisän arvomerkit kun hän pisti venäläisiä mullan alle. You jelly?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fins are retarded
Not all the FiNNs are. Just you.
I might the only Finn ever that has been invited to a kigurumi event in Japan and even to see a snake eating festival that is normally forbidden to foreighners. So... Tell me more how retarded i am?
Oot muka suomalainen mutta väännät englantia suomalaisella vauvapalstalla. Herranmunjee nyt taas.
Ja kyllä, ihan kantasuomalainen ja löytyy isoisän arvomerkit kun hän pisti venäläisiä mullan alle. You jelly?
No kirjoita suomea sitten. Herranjestas taas tätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omis siellä edes muslimeja? Käynyt Osakassa ja ei kyllä tummempi-ihoisia ulkkareita hirveesti näkynyt.
Ne Japanin muslimit onkin naapurimaista. Mitä oikein luulit?
Missä naapurimaassa siellä on muslimeja? Ei missään lähimainkaan. Ehkä Indonesiassa, mutta se on ihan eri puolella Aasiaa eikä Japanissa heitä ole kuin kourallinen.
En tiedä tästä tapauksesta, mutta asenteet ulkomaalaisia kohtaan on muuten tiukentunut. Pysyvää viisumia on lähes mahdoton saada ellei saa hyvän työn tai investoi paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhentuva maa kuten Japani joutuu parin hurjan ongelman eteen: onko varaa terveydenhoitoon ja eläkkeisiin kun työtätekevä väestö pienenee. Tosin eläkeläisiä on enemmistö eli he voittavat äänestykset. Nuorisot ja lapsiperheet joutuvat ahdinkoon koska heiltä säästetään, palkoista menee leijonaosa muille. Lapsia syntyy vielä vähemmän. Itseään ruokkiva kehä.
Se oli nuoriso joka äänesti Japanin PM Sanae Takaichi ja hänen maahanmuuttoa vastustavan puolueen valtaan.
Että silleen, nuoriso seurannut mitä Euroopassa tapahtuu maahanmuuton ongelmissa ja sanoivat että EI!
No jaa. Olivat turhautuneet talouden pysähtymiseen ja siihen ettei se ikuinen työ-lupaus enää pidä.
Tottakai menevät osittain myös tuohon ulkkisviha-vöyhötykseen mukaan. Kaikkialla näitä on, vähän helppoja tapauksia tuolle olkiukkoilulle.Sanoisin silti että asiassa on kaksi yllätystä.
Ensinnäkin se että nuoriso äänestää vastaan maahanmuuttoa noin aktiivisesti.
Toiseksi että vanhempi sukupolvi mitä pidetään enemmän konseravatiivisenna, ei äänestänyt PM:ää.
Järki sanoo että tulos olisi ollut ihan päinvastainen mutta mitä enemmän juttelen Japanilaisten tuttujen kanssa jotka tietää millainen tilanne on Euroopassa, se käy järkeen että Japanin nuoriso tietää että Japaniin ei haluta Euroopan maahanmuuton ongelmia.
He kyllä seuraavat youtubea ja mitä Euroopassa oikeasti tapahtuu. (vaikka Suomen media on hyvin hiljaa monesta uutisesta)
Noh noh. Eipäs nyt liioitella.
Japani on Aasiassa, eipä siellä Euroopan jutut niin nuorisoa kiinnosta. USA taas on kiinnostava ja tärkeä. Ja USA on yksi suuri melting pot.
Siis hyvä esimerkki miten hyvin siirtolaisuus toimii. Siis normiaikoina; nyt just nyt siellä ollan sekaisin tästä.
Usa:n historia huomioon ottaen hassua miten ovat niin stressissä siirtolaisuudesta. Jokaisella on perhetausta jossain maailmalla. Intia, Puola, Kiina, Irlanti, Meksiko jne jne.
No okei on pari joilla aito alkuperäisamerikkalainen tausta. Kourallinen. Mutta siis suurimmalla osalla ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fins are retarded
Not all the FiNNs are. Just you.
I might the only Finn ever that has been invited to a kigurumi event in Japan and even to see a snake eating festival that is normally forbidden to foreighners. So... Tell me more how retarded i am?
Oot muka suomalainen mutta väännät englantia suomalaisella vauvapalstalla. Herranmunjee nyt taas.
Ja kyllä, ihan kantasuomalainen ja löytyy isoisän arvomerkit kun hän pisti venäläisiä mullan alle. You jelly?
No kirjoita suomea sitten. Herranjestas taas tätä.
Watashi wa Finrando hito ga daikiraida
Vauvapalstalla tapahtuu osa 1270 😂
Minusta on kiva kännpäissä postailla täällä Japanin tapahtumista ja katsoa miten vassarit menettää malttinsa kun moni vassari on anime fani ja ei käy heidän tajuntaan että Japani haluaa eroon muslimeista. That sweet butthurt...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omis siellä edes muslimeja? Käynyt Osakassa ja ei kyllä tummempi-ihoisia ulkkareita hirveesti näkynyt.
Ne Japanin muslimit onkin naapurimaista. Mitä oikein luulit?
Missä naapurimaassa siellä on muslimeja? Ei missään lähimainkaan. Ehkä Indonesiassa, mutta se on ihan eri puolella Aasiaa eikä Japanissa heitä ole kuin kourallinen.
En tiedä tästä tapauksesta, mutta asenteet ulkomaalaisia kohtaan on muuten tiukentunut. Pysyvää viisumia on lähes mahdoton saada ellei saa hyvän työn tai investoi paljon.
Mitä nyt taas. Googlatkaa ennen kuin sanotte jotain hassua!
Japanin lähellä olevia maita jossa asuu muslimeja:
Venäjä
Kiina
Brunei 75%
Filippiinit
Indonesia 87%
Singapore 16%
Malesia 66%
Myanmar
Thaimaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fins are retarded
Not all the FiNNs are. Just you.
I might the only Finn ever that has been invited to a kigurumi event in Japan and even to see a snake eating festival that is normally forbidden to foreighners. So... Tell me more how retarded i am?
Oot muka suomalainen mutta väännät englantia suomalaisella vauvapalstalla. Herranmunjee nyt taas.
Ja kyllä, ihan kantasuomalainen ja löytyy isoisän arvomerkit kun hän pisti venäläisiä mullan alle. You jelly?
No kirjoita suomea sitten. Herranjestas taas tätä.
Watashi wa Finrando hito ga daikiraida
Voit lopettaa tänne kirjoittamisen jos et osaa keskustella asioista. Japanisi ei ole muuten edes lähellekään oikein.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on kiva kännpäissä postailla täällä Japanin tapahtumista ja katsoa miten vassarit menettää malttinsa kun moni vassari on anime fani ja ei käy heidän tajuntaan että Japani haluaa eroon muslimeista. That sweet butthurt...
🤪
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuonna 2020 Japanin väestö oli 126miljoonaa; vuonna 2070 se tulee olemaan noin 87 miljoonaa. Työtä tekevien määrä puolittuu, vanhusten määrä pysyy suunnilleen samana. Aika hurjia lukuja vain 50 vuodessa.
Jännä nähdä miten tuon kanssa pärjäävät.Japanissa on vaikeaa perustaa perhe. Palkat ovat pienet ja kaikki on kallistunut.
Yhteisö painostaa naisen kotiin loppuiäksi. Bye bye korkea koulutus.
Perheitä ei tueta. Jos lapsia niin sitten vain yksi. Tämä muuttui 2. maailmansodan jälkeen.Naiset ja miehet eivät löydä toisiaan. Työ pakottaa miehen 200% työpanokseen; koskaan ei olle kotona. Isyyttä pitäisi tukea. Isyysvapaat pakollisiksi jne.
Tuo Japanin yhteiskunta ajaa itse itsensä vähälapsisuuteen.
Onhan tuo ihan itse aiheutettu tilanne. Mitään ei haluta tehdä.
Japanissa on vaikeaa perustaa perhe. Palkat ovat pienet ja kaikki on kallistunut.
Yhteisö painostaa naisen kotiin loppuiäksi. Bye bye korkea koulutus.
Perheitä ei tueta. Jos lapsia niin sitten vain yksi. Tämä muuttui 2. maailmansodan jälkeen.
Naiset ja miehet eivät löydä toisiaan. Työ pakottaa miehen 200% työpanokseen; koskaan ei olle kotona. Isyyttä pitäisi tukea. Isyysvapaat pakollisiksi jne.
Tuo Japanin yhteiskunta ajaa itse itsensä vähälapsisuuteen.