Japani haluaa muslimit ulos maastansa.
Vitut sananvapaudesta. Laitetaas taas valitus eteenpäin.
sharia modet heränneet mutta jatketaan.
Siinä missä Euroopassa kultamunia toivotaan lisää, Japani heräsi ajoissa muslimien aiheuttamiin ongelmiin ja aikoo karkoittaa kaikki muslimit.
Japanin kansa on yleensä hyvin passiivista mutta nyt ovat heränneet oikein joukolla vastustamaan muslimeja:
Kommentit (266)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annettu aloitukselle jo kymmenen miinusääntä ja ilmoitettu peräjälkeen kuinka monta kertaa JO.
Asiaan saattaa vaikuttaa valitukseni sananvapauden rajoittamisesta. Aloitus ei riko mitään sääntöjä ja se poistettiin yli 20 kertaa mutta kun otti yhteyttä viranomaisiin, aloitus on ihme kyllä saanut jäädä. You mad?
Ja minä olen maailman keisari.
Paskat jotain viranomaisia kiinnostaa sun postaukset.
Selitäppä miten yli 20 aloitusta tästä aiheesta poistettiin heti mutta valituksen jälkeen tämä on jo 13 sivua pitkä?
Osaatko vai menetkö hiljaiseksi vai postaatko jotain loukkaavaa joka ei liity kommenttiini ollenkaan?
Kunhan ajankuluksi trollaan kaikenmaailman idioottien ketjuja. Kuten tätä. 💩
Niin ja ylläpito ei ole mikään viranomainen. Ihme avopotilaita täällä pyörii.
Oikeasti nuo ai videot lähentelee aivosyöpää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin vähän ketjua. 75% hömppää, 24% ihan asiallista keskustelua. Asiallisille kiitos.
Toisaalta vastustetaan siirtolaisuutta.
Toisaalta puhutaan väestökadosta.
Oikeesti mikä teidän mielestä sitten on ratkaisu Japanin (ja muiden maiden) väestökatoon? Jos sius kukaan ei saa tulla maahan?
Vilpittömästi kyselen.Itse en usko että nämä väestökato-maat pystyvät enää pelastamaan itseään.
Ratkaisu on tietenkin väestöräjähdys, vai mitä?
Mitä?!
Väestöräjähdys on jo ihan passee. Väestökato tapahtuu nyt. Sitä voi vähän paikata siirtolaisuudella. Loiventaa sitä jäävuoreen päin ajamista. Mutta väistää ei voi.
Näkökulmakysymys tämäkin. Ihmiskunta on jo monin verroin liian suuri asuttamansa planeetan kantokykyyn nähden. Voi kun edes vähän porukka vähenisi. Se että itsemurhainen globaali talousjärjestelmä on ongelmissa ilman jatkuvaa väestö- ja kulutusräjähdystä, ei pitäisi olla huolenaihe kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti nuo ai videot lähentelee aivosyöpää.
Jos AI on ongelma niin mites selität tämän?
Koitappa todistaa että AI on millään lailla ollut osallinen tässä videossa.
Et pysty ja raukkana menet hiljaiseksi tai yrität keksiä jotain millä ohittaa kommentteni.
Säälittävä olet.
Kuten jo sanoin. Kunhan trollaan aikani kuluksi. Ja vinkiksi. Älä käytä AIta joidenkin youtube videoiden tekemiseen. Ne on nii feikkejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti nuo ai videot lähentelee aivosyöpää.
Jos AI on ongelma niin mites selität tämän?
Koitappa todistaa että AI on millään lailla ollut osallinen tässä videossa.
Et pysty ja raukkana menet hiljaiseksi tai yrität keksiä jotain millä ohittaa kommentteni.
Säälittävä olet.
Kuten jo sanoin. Kunhan trollaan aikani kuluksi. Ja vinkiksi. Älä käytä AIta joidenkin youtube videoiden tekemiseen. Ne on nii feikkejä.
Eli olet vajaa? Ja vastustat sananvapautta ja mollaat minua kun tuon esille mitä Japanissa tapahtuu?
Minulle on opetettu että aito Suomalainen on Rehellinen, Rehti ja Reilu. Minkämaalaista verta suonissasi virtaa että pitää trollata tuolla lailla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti nuo ai videot lähentelee aivosyöpää.
Jos AI on ongelma niin mites selität tämän?
Koitappa todistaa että AI on millään lailla ollut osallinen tässä videossa.
Et pysty ja raukkana menet hiljaiseksi tai yrität keksiä jotain millä ohittaa kommentteni.
Säälittävä olet.
Kuten jo sanoin. Kunhan trollaan aikani kuluksi. Ja vinkiksi. Älä käytä AIta joidenkin youtube videoiden tekemiseen. Ne on nii feikkejä.
Eli olet vajaa? Ja vastustat sananvapautta ja mollaat minua kun tuon esille mitä Japanissa tapahtuu?
Minulle on opetettu että aito Suomalainen on Rehellinen, Rehti ja Reilu. Minkämaalaista verta suonissasi virtaa että pitää trollata tuolla lailla?
Vastustan yksinkertaisia typeryksiä ja abrahamilaisia hihhuleita. Vi*tut jostain Japanista.
Vierailija kirjoitti:
Fins are retarded
Evät ovat jälkeenjääneitä?
Jaa se alkaisi kohta olla töistä lähdön aika. Jatketaan trollailua huomenna. 👋
Vierailija kirjoitti:
Jaa se alkaisi kohta olla töistä lähdön aika. Jatketaan trollailua huomenna. 👋
Parein noin! Sulla ei näytä olevan töitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti nuo ai videot lähentelee aivosyöpää.
Jos AI on ongelma niin mites selität tämän?
Koitappa todistaa että AI on millään lailla ollut osallinen tässä videossa.
Et pysty ja raukkana menet hiljaiseksi tai yrität keksiä jotain millä ohittaa kommentteni.
Säälittävä olet.
Kuten jo sanoin. Kunhan trollaan aikani kuluksi. Ja vinkiksi. Älä käytä AIta joidenkin youtube videoiden tekemiseen. Ne on nii feikkejä.
Ja et pystynyt todistamaan että AI on videon takana ja teit juuri niinkuin arvasin ja käänsit huomion muualle.
Olet aika säälittävä ihminen. Ehkä suonissasi on venäläistä verta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fins are retarded
Evät ovat jälkeenjääneitä?
Jälkeenjäänyt eväskala?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fins are retarded
Evät ovat jälkeenjääneitä?
Jälkeenjäänyt eväskala?
Kommenttisi on jälkeenjäänyt koska se ei millään lailla kosketa keskustelun topiccia.
Voisitko pysyä aiheessa tai pitää ne näpit irti näppäimistöstä?
Japanilaiset ei kumartele valloittajia.
Japanin väestö romahti 3 miljoonaa (!!) viidessä vuodessa. Ja sama jatkuu kiihtyvässä tahdissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fins are retarded
Evät ovat jälkeenjääneitä?
Latimeria; Luueväkala. Elävä fossiili.
Onko Japanin väestökato-kriisi jo peruuttamaton, kysyy Tldr news. Vastaus on kyllä.
Tldr news: has japan‘s demographic crisis become unsolvable?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fins are retarded
Evät ovat jälkeenjääneitä?
Latimeria; Luueväkala. Elävä fossiili.
Näitä on löytynyt Etelä-Afrikasta. Mutta Suomesta?
Ja minä olen maailman keisari.
Paskat jotain viranomaisia kiinnostaa sun postaukset.