Japani haluaa muslimit ulos maastansa.
Vitut sananvapaudesta. Laitetaas taas valitus eteenpäin.
sharia modet heränneet mutta jatketaan.
Siinä missä Euroopassa kultamunia toivotaan lisää, Japani heräsi ajoissa muslimien aiheuttamiin ongelmiin ja aikoo karkoittaa kaikki muslimit.
Japanin kansa on yleensä hyvin passiivista mutta nyt ovat heränneet oikein joukolla vastustamaan muslimeja:
Kommentit (266)
Vierailija kirjoitti:
Have Babies. Näin kannustetaan Japanilaisia tekemään lapsia ja ilman maahanmuuttajia.
Suomalaisesta varmasti vulgaaria (jos edes ymmärtää sanan) mutta yksi asia mistä tykkään Japanilaisista että asiat sanotaan suoraan kiertelemättä.
Make more babies Japan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Japanissa asuva englantilainen kertoo Youtubessa mitä Japanissa oikein tapahtuu tämän asian teemoilta.
Hauska ja fiksu mies, tietää mistä puhuu.
Kyllä! Tuo mies tietää Japanista helvetin paljon. Hienoja videoita Youtubessa. Ei kyllä koske mielellään poliittisiin asioihin mutta silti hyvin informatiivisia videoita. Kertoo rehellisesti positiiviset ja negatiiviset asiat.
Tuo on hyvä selostus Japanin tilanteesta. Äärioikeisto yrittää luoda pelkokuvia ja some auttaa heitä.
Lopputuloksena vielä vähemmän porukkaa ulkoa ja väestön määrä romahtaa ennestään. Joku hyötyy mutta kuka🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2070 Japanissa on työikäistä väkeä -30% nykyisestä. Aikamoinen lasti hoitaa se kasvava vanhusväestö. Japanilaiset vielä elää ikuisesti.
Talous kuralla, massiivinen vanhusväestö, työväki loppuu, eikä työläisiä oteta muualta Aasiasta=katastrofin ainekset.
Eu:ssa tilanne sikäli parempi että oli kauan mistä ottaa. Itä-Euroopasta saatiin paikkausta omaan tyhjenevään työväestöön. Mutta nyt on aitat tyhjät sielläkin. Lisäksi niillä mailla (Puola!) menee taloudellisesti paremmin kuin meillä. Nuoriso voi jäädä omaan maahan. Nyt pitää hakea väkeä kauempaa.
Sama tilanne joka lähes paikassa. Japanissa, Koreassa, Kiinassa erityisen paha koska eivät halua tai saa ulkom. Työväkeä.
Toisaalta hyvä niin, pallo säästyy kun vähenemme👍
Ekologisesti toki huippujuttu. Nyt vaan jännätään miten hallitusti nuo maat kuten Japani ajaa systeeminsä alas. Japani on loistoesimerkki; Eurooppa kun seuraa samassa vaunussa heti perässä. Yhteiskunta ei voi enää perustua kasvulle. Vahvaa eläkesysteemiä se ei tue.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Have Babies. Näin kannustetaan Japanilaisia tekemään lapsia ja ilman maahanmuuttajia.
Juna Meni jo 20-30 vuotta sitten. Synnytysikäisiä naisia on liian vähän . Lisäksi Japanin kulttuuri suosii yksilapsisuutta eikä tue lapsiperheitä tai työssä käyviä äitejä riittävästi.
Tuo video on pelkästään tehokkaampi kuin se surillisen kuuluisa Suomalaisen poliitikon lause.
Tunnetuin yksittäinen kehotus on perussuomalaisten entisen puheenjohtajan Jussi Halla-ahon vuonna 2013 kirjoittama ja myöhemmin tunnetuksi tullut vaatimus "Lisääntykää ja täyttäkää maa"
Muistaakseni SDP tai kokoomus teki vielä pahemman rimanalituksen mutta en löydä kyseistä tekstiä.
Silti Japanin versio rocks.
Vanhentuva maa kuten Japani joutuu parin hurjan ongelman eteen: onko varaa terveydenhoitoon ja eläkkeisiin kun työtätekevä väestö pienenee. Tosin eläkeläisiä on enemmistö eli he voittavat äänestykset. Nuorisot ja lapsiperheet joutuvat ahdinkoon koska heiltä säästetään, palkoista menee leijonaosa muille. Lapsia syntyy vielä vähemmän. Itseään ruokkiva kehä.
Englantilaiset ovat myös hassua kansaa, maailma on pysyvästi kylässä ja silti ihmiset, joilla on varaa pyrkivät viimeistään viiden kympin korvilla kilpaa Etelä-Eurooppaan alueille, joissa on toisia samanlaisia.
Onhan tuo Japanin nopea katoaminen tavallaan runollista. Tuhansien vuosien historia ja sitten lopettavat olemassaolonsa sadassa vuodessa.
Maailma ei hyväksy tyhjiöitä. Kyllä tuolle saarelle joku porukka muuttaa sitten kun näistä aika jättää.
Vierailija kirjoitti:
Englantilaiset ovat myös hassua kansaa, maailma on pysyvästi kylässä ja silti ihmiset, joilla on varaa pyrkivät viimeistään viiden kympin korvilla kilpaa Etelä-Eurooppaan alueille, joissa on toisia samanlaisia.
Britit turhautuivat kun Brexitin kautta heistä tuli Espanjassa ulkkiksia. Mitä! Kuinka Espanja kehtaa vaatia että opin espanjaa! Samat eläkeläiset äänesti Brexitin puolesta koska kotomaassa on muka liikaa ulkkiksia 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Englantilaiset ovat myös hassua kansaa, maailma on pysyvästi kylässä ja silti ihmiset, joilla on varaa pyrkivät viimeistään viiden kympin korvilla kilpaa Etelä-Eurooppaan alueille, joissa on toisia samanlaisia.
Britit turhautuivat kun Brexitin kautta heistä tuli Espanjassa ulkkiksia. Mitä! Kuinka Espanja kehtaa vaatia että opin espanjaa! Samat eläkeläiset äänesti Brexitin puolesta koska kotomaassa on muka liikaa ulkkiksia 😂😂😂
Ei ole näkynyt Espanjassa käytännössä mitenkään. Britit "miehittävät" edelleen kokonaisia kaupunkeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap ei taida olla ihan lukutaitoinen ja uskoo kaiken mitä random youtube videossa on.
No voit ihan itse etsiä muita lähteitä. Niitä on runsaasti. Luuletko etteivät muslimit aiheuta ongelmia Japanissa kun ne aiheuttavat joka paikassa mihin tunkeutuvat? Taidat olla imbesilli.
Eivät aiheuta.
Äläpä höpäjä paskaa!
"vain" 1.5m katselua. Hello (haluaisin sanoa oikein pahasti mutta menisi filtteriin) those who know and those who don't know. o/
Mutta jatketaan Japani aiheella.
Nationalism on the rise: Anti-foreign rhetoric gains ground in Japan • FRANCE 24 English
Kiitos tietyn uskonnon ihmisten, myös muut turistit saavat osansa vihasta. Ymmärrettävää tosin, edes Suomalaiset turistit ei osaa käyttäytyä Japanissa. Vajaaälyistä porukkaa ilman käytöstapoja ja ymmärrystä maan tavoista.
Vierailija kirjoitti:
Mutta jatketaan Japani aiheella.
Nationalism on the rise: Anti-foreign rhetoric gains ground in Japan • FRANCE 24 English
Kiitos tietyn uskonnon ihmisten, myös muut turistit saavat osansa vihasta. Ymmärrettävää tosin, edes Suomalaiset turistit ei osaa käyttäytyä Japanissa. Vajaaälyistä porukkaa ilman käytöstapoja ja ymmärrystä maan tavoista.
Ja ei, tämä ei liity alkoholiin. Japanissa, suurimmassa osissa Tokiota ja maata, voit vaikka sammua kadulle ja kun heräät niin sinua ei ole ryöstetty.
Se liittyy siihen että Suomalainen on vain vajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jatketaan Japani aiheella.
Nationalism on the rise: Anti-foreign rhetoric gains ground in Japan • FRANCE 24 English
Kiitos tietyn uskonnon ihmisten, myös muut turistit saavat osansa vihasta. Ymmärrettävää tosin, edes Suomalaiset turistit ei osaa käyttäytyä Japanissa. Vajaaälyistä porukkaa ilman käytöstapoja ja ymmärrystä maan tavoista.Ja ei, tämä ei liity alkoholiin. Japanissa, suurimmassa osissa Tokiota ja maata, voit vaikka sammua kadulle ja kun heräät niin sinua ei ole ryöstetty.
Se liittyy siihen että Suomalainen on vain vajaa.
Pyydän anteeksi. Asia siis liittyy alkoholiin mutta ei Suomalaisen alkoholin käyttöön missä raivotaan ja seotaan.
Japanissa jos juot liikaa ja sammut kadulle/metroon, sinua ei ryöstetä. Suomessa jos sammut kadulle, et varmana herää kännykän ja lompakon kera.
Että sellainen pieni ero Japanilaisessa ja Suomalaisessa moraalissa.
Toki jos paikalle osuu maahanmuuttaja... Saattaa lompakon lisäksi lähteä peppuneitsyys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Englantilaiset ovat myös hassua kansaa, maailma on pysyvästi kylässä ja silti ihmiset, joilla on varaa pyrkivät viimeistään viiden kympin korvilla kilpaa Etelä-Eurooppaan alueille, joissa on toisia samanlaisia.
Britit turhautuivat kun Brexitin kautta heistä tuli Espanjassa ulkkiksia. Mitä! Kuinka Espanja kehtaa vaatia että opin espanjaa! Samat eläkeläiset äänesti Brexitin puolesta koska kotomaassa on muka liikaa ulkkiksia 😂😂😂
Ei ole näkynyt Espanjassa käytännössä mitenkään. Britit "miehittävät" edelleen kokonaisia kaupunkeja.
Kylläkyllä mutta joutuvat hakemaan kansalaisuutta jos haluavat asua pitempään. Niin ja pitää opetella kieli. Ja osoittaa että on rahas asua ilman tukia jne.
Tottakai voi myös rampata ees taas, hakea aina uusi lyhyt lupa ja poistua maasta kun se loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Fins are retarded
Fishfins? From Ahven?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhentuva maa kuten Japani joutuu parin hurjan ongelman eteen: onko varaa terveydenhoitoon ja eläkkeisiin kun työtätekevä väestö pienenee. Tosin eläkeläisiä on enemmistö eli he voittavat äänestykset. Nuorisot ja lapsiperheet joutuvat ahdinkoon koska heiltä säästetään, palkoista menee leijonaosa muille. Lapsia syntyy vielä vähemmän. Itseään ruokkiva kehä.
Se oli nuoriso joka äänesti Japanin PM Sanae Takaichi ja hänen maahanmuuttoa vastustavan puolueen valtaan.
Että silleen, nuoriso seurannut mitä Euroopassa tapahtuu maahanmuuton ongelmissa ja sanoivat että EI!
No jaa. Olivat turhautuneet talouden pysähtymiseen ja siihen ettei se ikuinen työ-lupaus enää pidä.
Tottakai menevät osittain myös tuohon ulkkisviha-vöyhötykseen mukaan. Kaikkialla näitä on, vähän helppoja tapauksia tuolle olkiukkoilulle.
Mä olen AP ja toivoisin että joku laittaisi ylä-ääniä aloitukseeni, koska en pysty enää itse pistämään niitä. Browseri alkoi tökkiä ja tarttisi näyttää vasemmalla oleville, että musta tykätään. Kun aloituksessa on niin monta ääntä. Kiitoksia! Ystävällisin terveisin AP
Juna Meni jo 20-30 vuotta sitten. Synnytysikäisiä naisia on liian vähän . Lisäksi Japanin kulttuuri suosii yksilapsisuutta eikä tue lapsiperheitä tai työssä käyviä äitejä riittävästi.