Pullojenkerääjät huomio
Hei
Jos olet työtön työnhakija huomaathan että pullojen keräys saattaa vaikuttaa tukiisi, alentaa niitä tai johtaa tukien takaisin perintään.
Ilmoita pullojenkeräyksestä sinua palveleville työvoimavirkailijoille
Kommentit (11)
Onneksi vain pullot eivätkä tölkit!
Kaivelelen aina roskiksista pulloja, vaikka olen hyvin toimeentuleva 🤑
Löysin tyhjän pullon, lähetin siitä kuvan verottajalle ja KELAan.
Ei oo vaikuttanut mitenkään. Kesäaikaan kerään noin 100-200 eurolla kuussa. En ilmoita minnekään, koska siten minulle jää enemmän rahaa käyttöön.
Pitäsköhän läpällä kerätä 1 tölkki ja ilmoittaa siitä?
Päivän ansioni pullonkeräyksestä 0,4 €, ja kaksi tuntia työtä. Nyt saatte kadehtia jos haluatte. 😂
Vierailija kirjoitti:
Ei oo vaikuttanut mitenkään. Kesäaikaan kerään noin 100-200 eurolla kuussa. En ilmoita minnekään, koska siten minulle jää enemmän rahaa käyttöön.
Toimit rikollisesti (tukipetos)
Olen lähettänyt kelaan selvityksen jokaisesta löytämästäni pullosta. Tässä kuussa olen lähettänyt 74 selvitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo vaikuttanut mitenkään. Kesäaikaan kerään noin 100-200 eurolla kuussa. En ilmoita minnekään, koska siten minulle jää enemmän rahaa käyttöön.
Toimit rikollisesti (tukipetos)
Okei, no ei se haittaa minua. -sama
Olen vienyt Pullot aina työvoimavirkailijalle nähtäväksi.
Samoin Verottajalle. Olen lainkuuliainen ihminen.