Useat pojat ja nuoremmat miehet väittävät, että leuka on se, jolla nainen saadaan
Esimerkki: joku mies lähestyy baaritiskillä jotain naista: nainen sanoo, että viettää vain kavereidensa kanssa aikaa.
Noh sitten tämän miehen täydellisen komea kaveri tekee saman: nainen kutsuu miehen samaan pöytään heidän kanssaan.
Väittävätkö vielä naiset, ettei leualla ja komeudella ole väliä?
Kommentit (35)
Jep: hyvä ryhti, väh. 185cm pituus, eksroveriso sekä isot sosiaaliset piirit, treenattu ulkonäkö, jykevä leuka, tappajan katse, soturin kallo ja korkea status (rikokset/työelämä) on ollut jo viimeisen parin kymmenen vuoden aikana minimi.
Hyvä leuka on toki tärkeä osa miehen ulkonäköä. Mahdollisesti tärkein yksittäinen. Silmät myös.
Kyllä miehellä pitää olla kunnon leuka. Heikkoleukaiset on jotenkin luihun ja rottamaisen näköisiä 🐀
No mulla nyt on tietysti vain naisen enpiirinen kokemus ja mielipide eikä teoretisoivien poikien, mutta nenä se on eikä leuka. Hyppyri, peruna, kärsä ja töpseli, ei toivoa. Leuoista en tiedä kenenkään naisen koskaan kiinnostuneen.
Jykevä leuka kertoo korkeasta testosteronitasosta
Minä tykkään enemmän aasialaisesta ulkonäöstä. Korkeat poskipäät, kapea leuka, kauniit huulet ja ystävälliset ruskeat silmät. Eikä saa olla yli 180 cm eikä bodattu.
Jos se juttu on leuka, niin miksi niin moni siitä huolimatta luottaa kusipäisen käytöksen ihmeitätekevään voimaan?
Tätä palstaa kun lukee, niin ainoa mahdollinen johtopäätös on, että minä ja suurin osa ystävistäni olemme varakkaita ja/tai järkyttävän komeita lentäjälääkäreitä. Näin sen on pakko olla, koska muuten ei meillä ei voisi olla nättejä, mukavia ja fiksuja tyttöystäviämme tai vaimojamme.
Vierailija kirjoitti:
Jep: hyvä ryhti, väh. 185cm pituus, eksroveriso sekä isot sosiaaliset piirit, treenattu ulkonäkö, jykevä leuka, tappajan katse, soturin kallo ja korkea status (rikokset/työelämä) on ollut jo viimeisen parin kymmenen vuoden aikana minimi.
Minimi mihin? Siihen että saa instamallin? Käy Prismassa viikonloppuna ja kato minkä näköiset normimiehet on löytäneet parisuhteen. Suuri osa ei ole mitään noista, no ehkä työssäkäyviä sentään monet mutta ei sekään ole pakollinen.
Naiset on ainakin 30v kuolanneet Ridge Forresteria kaunareissa! Jope teki biisinkin Ridgellä leuka kuin puuliiteri.
Mistä sinä tätä roskaa incelli keksit aivan loputtomasti?
Näin on. T. Alkuperäinen Ridge Italiasta
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen merkitystä jollain leualla on? Paitsi jos on ihan Hjallis Harkimon leuka, joka on kieltämättä hassun näköinen. En itse ollut ikinä kiinnittänyt huomiota ihmisten leukoihin ennen kuin törmäsin keskustelupalstoilla termiin laatikkoleuka. Googletin sen että tajusin mitä naiset joidenkin mielestä haluavat. Minun mielestäni ulkonäössä on lähinnä väliä sillä ettei näytä miltään nistiltä (epäsiisti ulkonäkö ja pälyilevä katse) tai juopolta. Jos näyttää vähän urheilulliselta (hyvä ryhti, on jonkin verran lihaksia tai näyttää liikkuvan vetreästi, niin se on plussaa hyvän käytöksen lisäksi.
Hjallisilla on muita etuja hurmata kauniita naisia. Ulkonäkö, varallisuus ja status ratkaisevat. Jos jotakin on vähän, jotakin muuta pitää olla enemmän.
Vierailija kirjoitti:
No mulla nyt on tietysti vain naisen enpiirinen kokemus ja mielipide eikä teoretisoivien poikien, mutta nenä se on eikä leuka. Hyppyri, peruna, kärsä ja töpseli, ei toivoa. Leuoista en tiedä kenenkään naisen koskaan kiinnostuneen.
Nenä on munamittari. Pieninenäisillä ei ole mitään toivoa.
Mistä ne sen leuan on keksinyt? Jos pitää kuvailla komea mies niin ei leuka ole se tärkein asia.
Ja voi olla, että komeat miehet saa helpommin pokattua yhen yön seuraa, mutta pitkässä suhteessa luonne on tärkeämpi kuin ulkonäkö, jos ei muuta kuin iso leuka ole tarjottavana niin ei sillä vaimoa saa, hoitoja voi saada, mutta ei mitään sen vakavampaa.
Mitä ihmeen merkitystä jollain leualla on? Paitsi jos on ihan Hjallis Harkimon leuka, joka on kieltämättä hassun näköinen. En itse ollut ikinä kiinnittänyt huomiota ihmisten leukoihin ennen kuin törmäsin keskustelupalstoilla termiin laatikkoleuka. Googletin sen että tajusin mitä naiset joidenkin mielestä haluavat. Minun mielestäni ulkonäössä on lähinnä väliä sillä ettei näytä miltään nistiltä (epäsiisti ulkonäkö ja pälyilevä katse) tai juopolta. Jos näyttää vähän urheilulliselta (hyvä ryhti, on jonkin verran lihaksia tai näyttää liikkuvan vetreästi, niin se on plussaa hyvän käytöksen lisäksi.