Nykyään suunnilleen puolet naisista ei halua lapsia. Se on iso syy syntyvyyden romahdukseen.
Vielä 2000-luvun ensimmäisinä vuosina lähes kaikki naiset halusivat lapsia. Silloin oli hyvin harvinaista, ettei nainen halunnut lapsia. Ehkä n. 5% ei halunnut. Nykyään tuo osuus on lähes kymmenkertaistunut, eli suunnilleen 50% naisista ei halua lapsia.
Mitä ihmettä naisille on oikein tapahtunut? Kun koitetaan kuumeisesti etsiä syitä syntyvyyden romahtamiselle, niin voisikohan tuossa olla yksi isokin syy? Tuo on myös erittäin huolestuttavaa, jos tuo kehitys jatkuu. Kohta on vähemmistössä naiset, jotka haluavat lapsia.
Kommentit (333)
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä, että luonnonvalinta karsii huonot geenit pois. Viimeisen sadan vuoden aikana ihmispopulaatio on räjähtänyt liian suureksi. On kaikkien etu, että määrä vähenee.
Miten tollo olet kun väität varmaksi että tiedät että VAIN PARHAAT pariskunnat saa lapsia?
Eiköhän Suomessa suurimmat lapsikatraat ole sisäsiittoisilla uskovaisilla sekä todennäköisesti ruskeammilla matalapalkkaisilla maahanmuuttajilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä se on niin että miehet ei halua. Kyllähän naiset konstit tietää jos haluavat todella lapsen. Hmmm......
Olet väärässä. Nimenomaan naiset eivät halua lapsia. Miehet haluavat lapsia enemmän kuin naiset.
Tilastoja pöytään.
THL:n Terve Suomi -tutkimuksen mukaan "Miehet toivovat lapsia naisia useammin kaikissa ikäryhmissä."
Noniin. Ehkä tässä on viimein sitten avain parempaan. Eli seuraava askel sitten miehille on alkaa pohtimaan, että miten tästä lapsenteosta saataisiin taas naisillekin järkevämpi diili.
Ei tule tapahtumaan, sillä miehet vaan jatkavat passiivisesti lasten toivomista, koska heidän mielestään siihen diiliin kuuluu myös se, että naiset hoitavat ne lapset kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskisarja sanoi että tällä maalla meni silloin hyvin kun oli sakkia 3-4 miljoonaa.
Joo mutta silloin ei ollut Suomessa melkein miljoonaa eläkeläisnaista, joille on jonkun maksettava eläkkeet ja tarjottava palvelut.
Ei niitä ole nytkään. Suomessa on 1,6 miljoonaa eläkeläistä ja heistä lähes puolet on miehiä.
Yllätys yllätys, eläkeläisistä naisia on 55% on naisia ja miehiä 45% joten puhut paskaa.
Niin se on. Naisia ja miehiä syntyy suunnilleen 50/50. Mutta mitä vanhempiin ikäluokkiin tullaan (vanhuuseläke) niin naisten prosentuaalinen osuus suurenee vuosi vuodelta miehiin nähden, koska naiset elävät pidempään.
Olenkin eläkeikää lähestyville miehille sanonut, että ulosmitatkaa heti kaikki edut mitä saatte, että ehditte tekin niistä nauttia. Muuten te jäätte vain maksumiehiksi jopa yli 100-vuotiaiksi porskuttaville Lyyleille ja Martoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä, että luonnonvalinta karsii huonot geenit pois. Viimeisen sadan vuoden aikana ihmispopulaatio on räjähtänyt liian suureksi. On kaikkien etu, että määrä vähenee.
Miten tollo olet kun väität varmaksi että tiedät että VAIN PARHAAT pariskunnat saa lapsia?
Eiköhän Suomessa suurimmat lapsikatraat ole sisäsiittoisilla uskovaisilla sekä todennäköisesti ruskeammilla matalapalkkaisilla maahanmuuttajilla.
Nykyään lapsimäärä korreloi korkean koulutuksen kanssa, eli vähiten kouluttautuneilla on vähiten lapsia. Maahanmuuttajilla saattaa olla vielä keskimäärin isompia perheitä koulutustasosta riippumatta, mutta heitä on suhteellisesti sen verran vähän, että eivät tuota tilastoa riitä kääntämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siltä puolelta naisista pitää riistää kaikki edut jos eivät tee omaa osuuttaan yhteiskuntasopimuksesta eli uusien suomalaisten synnyttämisestä. Vai miltä kuulostaa jos puolet miehistä kieltäytys asepalveluksesta?
Puolet miehistähän kieltäytyy asepalveluksesta. Lähes kaikki naiset tekevät lapsia.SUUREMPI OSA NAISISTA TEKEE LAPSIA KUIN MIEHISTÄ KÄY ARMEIJAN.
Höpön v####n löpöt.
Sinä tässä höpö olet! Fakta on, että suurempi osa naisista tekee lapsia kuin miehistä käy armeijan.
Vierailija kirjoitti:
Jos miehet synnyttäis ja riskinä ois, että muna repeää synnytyksessä, niin ihmiskunta ois kuollut sukupuuttoon jo kauan sitten.
Ei naistenkaan ole pakko synnyttää.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne ennenkään halunnut, niitä vaan tuli kun asenne oli että pitää antaa jos mies haluaa.
Ennen tehtiin enemmän abortteja kuin nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä, että luonnonvalinta karsii huonot geenit pois. Viimeisen sadan vuoden aikana ihmispopulaatio on räjähtänyt liian suureksi. On kaikkien etu, että määrä vähenee.
Miten tollo olet kun väität varmaksi että tiedät että VAIN PARHAAT pariskunnat saa lapsia?
Eiköhän Suomessa suurimmat lapsikatraat ole sisäsiittoisilla uskovaisilla sekä todennäköisesti ruskeammilla matalapalkkaisilla maahanmuuttajilla.
Nykyään lapsimäärä korreloi korkean koulutuksen kanssa, eli vähiten kouluttautuneilla on vähiten lapsia. Maahanmuuttajilla saattaa olla vielä keskimäärin isompia perheitä koulutustasosta riippumatta, mutta heitä on suhteellisesti sen verran vähän, että eivät tuota tilastoa riitä kääntämään.
Paitsi että rikkaiden ja korkeasti koulutettujen osuus väestöstä on myös häviävän pieni. Keskiluokka ja pienituloiset paljon isompia ryhmiä.
Syntyvyys lähti jyrkkään laskuun suurten ikäluokkien tultua lisääntymisikään, eli 70-luvun alusssa.
Vierailija kirjoitti:
Niin, äidit kyllä ovat usein hyvin vähän läsnä lastensa elämässä enää sen jälkeen kun synnärillä on otettu se pakollinen yhteisselfie. Kuinka moni äiti esimerkiksi on antanut lapselleen ajotunteja tai opettanut ampumaan? Kyllä nämä käytännön asiat jäävät isien hoidettaviksi. Lapsilisät sen sijaan kyllä kelpaavat. Kaupoissa käy vilske aina loppukuusta, kun äidit tuhlaavat lapsilisiä merkkilaukkuihin ja teollisestii valmistettuihin kuukautissuojiin.
Siihen asti, että voi antaa niitä ajo/ampuma tunteja, pitäisi pitää lapsi elossa mm. ruokkimalla ja vaatettamalla päivittäin. Ja valmistaa näemmä itse ei-kaupalliset terveyssiteetkin siinä sivussa.
Kun katselee noita 15-20 ikähaarukassa kaupungilla ja ostareilla notkuvia, syntyvyyden romahdus on erittäin tervetullut asia.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne kaikki lapset olleet ennenkään toivottuja!
Ennen naisia vaan tahallaan piinattiin tekemällä abortin ja ehkäisyn saannista mahdollisimman hankalaa + r*iskaus avioliitossa ei ollut rikos. Monikohan avioliitossa syntynyt lapsi oli ennen vanhaan todellisuudessa r*iskauksen tulos?
Lisäksi naiset eivät päässeet ennen avioliitosta ja lapsenteosta pakoon, vaan olivat kotona nalkissa miehen armoilla, kun ei ollut omaa rahaa. Oliko ihme, että niitä lapsia vaan tuli ennen enemmän kuin nykyään.
Eikä ikinä puhuta edes entisaikojen lastenhoitometodeista tässä yhteydessä. Pikkuvauvat kapalointiin niin tiukasti ettei liikkumaan päässyt, lapset jätettiin ominpäin töiden ajaksi, tai laitettiin jo pienenä osallistumaan töihin, Suomessakin teollisuudessa on käytetty lapsityövoimaa 1800-luvulla. Lastenhoito oli niin ja näin ja lapsia kuoli paljon pikkulapsiaikana jo ihan puutteellisten olojen ja hoidon vuoksi. Yhteen lapseen tuskin jaksettiin paljoa panostaa kun ei tiennyt selviääkö edes elossa pikkulapsiajasta ja uusia tulee kuitenkin.
Noniin. Ehkä tässä on viimein sitten avain parempaan. Eli seuraava askel sitten miehille on alkaa pohtimaan, että miten tästä lapsenteosta saataisiin taas naisillekin järkevämpi diili.