Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sielunvihollinen pölli sateenkaaren, joka on alunperin Jumalan valoa

Vierailija
23.06.2026 |

Tämä ei ole huru-ukon puhetta vaan ihan raamatullista.

 

Mitä kuvataan saatanan kapinan syyksi? Ylpeyttä pride. Halusi Jumalaksi Jumalan paikalle.

 

Jumalan valtaistuimelta lähtee Raamatussa profeetta Hesekielin mukaan valoa, joka hajaantuu sateenkaaren ja spektrin väreihin. Saatana näki tämän ollessaan vielä Jumalan enkeli.

 

Kopsasi sen, ja muutti sen seksuaalisten perversioiden yhdistelmäksi. 

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoinkin faktaa tähän keskusteluun!

Vierailija
2/51 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihdoinkin faktaa tähän keskusteluun!

Vastasit lapsi itsellesi. 🤭

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihdoinkin faktaa tähän keskusteluun!

Vastasit lapsi itsellesi. 🤭

Sitten? Faktana se silti pysyy

Vierailija
4/51 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sateenkaari-ihmisten lippu, osittain sama kuin vihervassarien aatteet:

Kuuma pinkki: Seksuaalisuus

Punainen: Elämä

Oranssi: Parantava voima

Keltainen: Aurinko ja auringonvalo

Vihreä: Luonto

Turkoosi / Sininen: Taide

Indigo / Sininen: Harmonia ja tyyneys

Violetti: Yhteishenki ja sielu

 

Tuo viimeinen on englanniksi "spirit". Valitettavasti Jumalan kanssa sillä ei ole mitään tekemistä, vaan se on saatanan eksyttävää seksuaalivoimaa. Täytyy ymmärtää että saatana on kopioija, kopiokone, eksyttäjä.

 

Jumalan ideoita on useimmat noista, mutta voima on eri. Jumala on puhtautta ja kirkkautta.

Saatanan henkivallat ovat vastakkaiset, se tuo erilaisen, kiehtovan seksistisen, mutta pimeän voiman.

Vierailija
5/51 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään sateenkaaresta, mutta en halua piirtää sitä mihinkään, koska en halua juhlia Prideä.

Vierailija
6/51 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihdoinkin faktaa tähän keskusteluun!

Vastasit lapsi itsellesi. 🤭

Sitten? Faktana se silti pysyy

No ei todellakaan pysy vaan silkkana paskana. Sateenkaari on valon taittumisesta tuleva luonnonilmiö ja kauniin näköinen sellainen. Se sopii erinomaisesti priden symboliksi, koska unelmana on maailma, jossa ihmiset ovat oppineet kestämään erilaisuutta.

Sellainen olisi Jumalan mielen mukainen maailma. Sateenkaari on kuin taivas: näkyy meille kaikille, ei vain umpimielisille wannabe-kristityille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/51 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään sateenkaaresta, mutta en halua piirtää sitä mihinkään, koska en halua juhlia Prideä.

Minäkin pidän sateenkaaresta ja se saa minun puolestani näkyä, liittyi prideen tai ei.

Vierailija
8/51 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt että mitkä oli Jumalan alkuperäiset merkitykset sateenkaaren väreille, ennen kuin LGTBQ-liike kaappasi sen. 

 

7 mannerta? Oisko 7 rotu-a, vaikka en muista paljonko niitä "päärotuja" on. 

Toki selittäjäksi kävisi ihan vaan...värit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/51 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala on homojen ja muun sateenkaariväen puolella, kaikenlaiset ulkokultaiset muka-kristityt tukehtukoot vihaansa.

Vierailija
10/51 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihdoinkin faktaa tähän keskusteluun!

Vastasit lapsi itsellesi. 🤭

Sitten? Faktana se silti pysyy

No ei todellakaan pysy vaan silkkana paskana. Sateenkaari on valon taittumisesta tuleva luonnonilmiö ja kauniin näköinen sellainen. Se sopii erinomaisesti priden symboliksi, koska unelmana on maailma, jossa ihmiset ovat oppineet kestämään erilaisuutta.

Sellainen olisi Jumalan mielen mukainen maailma. Sateenkaari on kuin taivas: näkyy meille kaikille, ei vain umpimielisille wannabe-kristityille.

Jumala on jyrkästi Raamatussa ei-heteronormatiivisuutta vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/51 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumala on homojen ja muun sateenkaariväen puolella, kaikenlaiset ulkokultaiset muka-kristityt tukehtukoot vihaansa.

Sä voit keksiä jonkun kaikensallivan löllerö-Jumalan, mutta Raamatusta sitä et löydä. 

 

Mutta et voi olla varma, pelastutko sen tee-se-itse-jumaluutesi kautta....

Vierailija
12/51 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt että mitkä oli Jumalan alkuperäiset merkitykset sateenkaaren väreille, ennen kuin LGTBQ-liike kaappasi sen. 

 

7 mannerta? Oisko 7 rotu-a, vaikka en muista paljonko niitä "päärotuja" on. 

Toki selittäjäksi kävisi ihan vaan...värit.

Homot yms. eivät kaapanneet sitä, eikä sen käyttäminen heidän tunnuksenaan sulje noita muita mitenkään pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/51 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

hohhoijaa… soteen kaadetaan miljoonia, mutta hyötyä ei näy. 

Vierailija
14/51 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taivaassa ja juutalaisen papin kasukassa on Raamatun mukaan erivärisiä jalokiviä. Rubiineja, smaragdeja, topaasia, jaspista jne. 

 

Jostain syystä siellä ei ole mainittu timantteja. Miksi? Kun laitetaan valo menemään noiden Taivaisten jalokivien läpi, hohtaa ne spektrin väreissä. Timantti ei toista niitä värejä, en tiedä miksi.

 

Jumala haluaa, että huikaiseva valonsa näyttäytyy 7 värin skaalassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/51 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään sateenkaaresta, mutta en halua piirtää sitä mihinkään, koska en halua juhlia Prideä.

Sehän on iloinen asia, sateenkaari on merkkinä ettei tule vedenpaisumusta, näin raamattu opettaa.

Vierailija
16/51 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jumala on homojen ja muun sateenkaariväen puolella, kaikenlaiset ulkokultaiset muka-kristityt tukehtukoot vihaansa.

Sä voit keksiä jonkun kaikensallivan löllerö-Jumalan, mutta Raamatusta sitä et löydä. 

 

Mutta et voi olla varma, pelastutko sen tee-se-itse-jumaluutesi kautta....

En keksinyt vaan löysin sellaisen. Olet oikeassa, en löydä sitä Raamatusta, enkä välitä. En kaipaa sellaista tekopyhää hirviötä, jota joku kirja tyrkyttää.

Olen täysin varma että pelastun Jumalan ansiosta. Hän on ihan yhtä todellinen minulle kuin Raamatun versio on sinulle. Ei sillä opuksella ole sellaista auktoriteettia, että voi sanella minulle mihin uskoa, eikä ole sinullakaan.

Minä uskon paljon mieluummin liberaaliin ja hyvään Jumalaan kuin sinun edustamaasi tyranniin. Sinä olet vastaavasti vapaa uskomaan mihin haluat.

Vierailija
17/51 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihdoinkin faktaa tähän keskusteluun!

Vastasit lapsi itsellesi. 🤭

Sitten? Faktana se silti pysyy

No ei todellakaan pysy vaan silkkana paskana. Sateenkaari on valon taittumisesta tuleva luonnonilmiö ja kauniin näköinen sellainen. Se sopii erinomaisesti priden symboliksi, koska unelmana on maailma, jossa ihmiset ovat oppineet kestämään erilaisuutta.

Sellainen olisi Jumalan mielen mukainen maailma. Sateenkaari on kuin taivas: näkyy meille kaikille, ei vain umpimielisille wannabe-kristityille.

Jumala on jyrkästi Raamatussa ei-heteronormatiivisuutta vastaan.

Jahve siunaa toisaalta sodan ja naisvihan, joten hän on melkoinen mulkku muutenkin.

Vierailija
18/51 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt että mitkä oli Jumalan alkuperäiset merkitykset sateenkaaren väreille, ennen kuin LGTBQ-liike kaappasi sen. 

 

7 mannerta? Oisko 7 rotu-a, vaikka en muista paljonko niitä "päärotuja" on. 

Toki selittäjäksi kävisi ihan vaan...värit.

Homot yms. eivät kaapanneet sitä, eikä sen käyttäminen heidän tunnuksenaan sulje noita muita mitenkään pois.

Ovatpas kaapanneet. Harva symboli on niin hallitseva. Toki hakaristí on toinen, sitä ei voi (enkä laittaisikaan) minnekään ilman seurauksia tai sen asian yhdistämistä N-Saksaan.

 

Jumala on puhdasta valoa, ja on asettanut miehen ja naisen avioliiton <3 Vain sen.

Vierailija
19/51 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jumala on homojen ja muun sateenkaariväen puolella, kaikenlaiset ulkokultaiset muka-kristityt tukehtukoot vihaansa.

Sä voit keksiä jonkun kaikensallivan löllerö-Jumalan, mutta Raamatusta sitä et löydä. 

 

Mutta et voi olla varma, pelastutko sen tee-se-itse-jumaluutesi kautta....

Millä perusteella sinun versiosi Jumalasta olisi oikea ja hänen ei? Miksi kenenkään pitäisi tyytyä siihen mitä Raamattu esittää?

-eri

Vierailija
20/51 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voihan v*ttu nyt taas ap. Ovatko nämä sielunviholliset ja Hesekielit nyt siellä seuranasi? M52

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi