Sielunvihollinen pölli sateenkaaren, joka on alunperin Jumalan valoa
Tämä ei ole huru-ukon puhetta vaan ihan raamatullista.
Mitä kuvataan saatanan kapinan syyksi? Ylpeyttä pride. Halusi Jumalaksi Jumalan paikalle.
Jumalan valtaistuimelta lähtee Raamatussa profeetta Hesekielin mukaan valoa, joka hajaantuu sateenkaaren ja spektrin väreihin. Saatana näki tämän ollessaan vielä Jumalan enkeli.
Kopsasi sen, ja muutti sen seksuaalisten perversioiden yhdistelmäksi.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vihdoinkin faktaa tähän keskusteluun!
Vastasit lapsi itsellesi. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihdoinkin faktaa tähän keskusteluun!
Vastasit lapsi itsellesi. 🤭
Sitten? Faktana se silti pysyy
Sateenkaari-ihmisten lippu, osittain sama kuin vihervassarien aatteet:
Kuuma pinkki: Seksuaalisuus
Punainen: Elämä
Oranssi: Parantava voima
Keltainen: Aurinko ja auringonvalo
Vihreä: Luonto
Turkoosi / Sininen: Taide
Indigo / Sininen: Harmonia ja tyyneys
Violetti: Yhteishenki ja sielu
Tuo viimeinen on englanniksi "spirit". Valitettavasti Jumalan kanssa sillä ei ole mitään tekemistä, vaan se on saatanan eksyttävää seksuaalivoimaa. Täytyy ymmärtää että saatana on kopioija, kopiokone, eksyttäjä.
Jumalan ideoita on useimmat noista, mutta voima on eri. Jumala on puhtautta ja kirkkautta.
Saatanan henkivallat ovat vastakkaiset, se tuo erilaisen, kiehtovan seksistisen, mutta pimeän voiman.
Tykkään sateenkaaresta, mutta en halua piirtää sitä mihinkään, koska en halua juhlia Prideä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihdoinkin faktaa tähän keskusteluun!
Vastasit lapsi itsellesi. 🤭
Sitten? Faktana se silti pysyy
No ei todellakaan pysy vaan silkkana paskana. Sateenkaari on valon taittumisesta tuleva luonnonilmiö ja kauniin näköinen sellainen. Se sopii erinomaisesti priden symboliksi, koska unelmana on maailma, jossa ihmiset ovat oppineet kestämään erilaisuutta.
Sellainen olisi Jumalan mielen mukainen maailma. Sateenkaari on kuin taivas: näkyy meille kaikille, ei vain umpimielisille wannabe-kristityille.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään sateenkaaresta, mutta en halua piirtää sitä mihinkään, koska en halua juhlia Prideä.
Minäkin pidän sateenkaaresta ja se saa minun puolestani näkyä, liittyi prideen tai ei.
Olen miettinyt että mitkä oli Jumalan alkuperäiset merkitykset sateenkaaren väreille, ennen kuin LGTBQ-liike kaappasi sen.
7 mannerta? Oisko 7 rotu-a, vaikka en muista paljonko niitä "päärotuja" on.
Toki selittäjäksi kävisi ihan vaan...värit.
Jumala on homojen ja muun sateenkaariväen puolella, kaikenlaiset ulkokultaiset muka-kristityt tukehtukoot vihaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihdoinkin faktaa tähän keskusteluun!
Vastasit lapsi itsellesi. 🤭
Sitten? Faktana se silti pysyy
No ei todellakaan pysy vaan silkkana paskana. Sateenkaari on valon taittumisesta tuleva luonnonilmiö ja kauniin näköinen sellainen. Se sopii erinomaisesti priden symboliksi, koska unelmana on maailma, jossa ihmiset ovat oppineet kestämään erilaisuutta.
Sellainen olisi Jumalan mielen mukainen maailma. Sateenkaari on kuin taivas: näkyy meille kaikille, ei vain umpimielisille wannabe-kristityille.
Jumala on jyrkästi Raamatussa ei-heteronormatiivisuutta vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Jumala on homojen ja muun sateenkaariväen puolella, kaikenlaiset ulkokultaiset muka-kristityt tukehtukoot vihaansa.
Sä voit keksiä jonkun kaikensallivan löllerö-Jumalan, mutta Raamatusta sitä et löydä.
Mutta et voi olla varma, pelastutko sen tee-se-itse-jumaluutesi kautta....
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt että mitkä oli Jumalan alkuperäiset merkitykset sateenkaaren väreille, ennen kuin LGTBQ-liike kaappasi sen.
7 mannerta? Oisko 7 rotu-a, vaikka en muista paljonko niitä "päärotuja" on.
Toki selittäjäksi kävisi ihan vaan...värit.
Homot yms. eivät kaapanneet sitä, eikä sen käyttäminen heidän tunnuksenaan sulje noita muita mitenkään pois.
hohhoijaa… soteen kaadetaan miljoonia, mutta hyötyä ei näy.
Taivaassa ja juutalaisen papin kasukassa on Raamatun mukaan erivärisiä jalokiviä. Rubiineja, smaragdeja, topaasia, jaspista jne.
Jostain syystä siellä ei ole mainittu timantteja. Miksi? Kun laitetaan valo menemään noiden Taivaisten jalokivien läpi, hohtaa ne spektrin väreissä. Timantti ei toista niitä värejä, en tiedä miksi.
Jumala haluaa, että huikaiseva valonsa näyttäytyy 7 värin skaalassa.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään sateenkaaresta, mutta en halua piirtää sitä mihinkään, koska en halua juhlia Prideä.
Sehän on iloinen asia, sateenkaari on merkkinä ettei tule vedenpaisumusta, näin raamattu opettaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumala on homojen ja muun sateenkaariväen puolella, kaikenlaiset ulkokultaiset muka-kristityt tukehtukoot vihaansa.
Sä voit keksiä jonkun kaikensallivan löllerö-Jumalan, mutta Raamatusta sitä et löydä.
Mutta et voi olla varma, pelastutko sen tee-se-itse-jumaluutesi kautta....
En keksinyt vaan löysin sellaisen. Olet oikeassa, en löydä sitä Raamatusta, enkä välitä. En kaipaa sellaista tekopyhää hirviötä, jota joku kirja tyrkyttää.
Olen täysin varma että pelastun Jumalan ansiosta. Hän on ihan yhtä todellinen minulle kuin Raamatun versio on sinulle. Ei sillä opuksella ole sellaista auktoriteettia, että voi sanella minulle mihin uskoa, eikä ole sinullakaan.
Minä uskon paljon mieluummin liberaaliin ja hyvään Jumalaan kuin sinun edustamaasi tyranniin. Sinä olet vastaavasti vapaa uskomaan mihin haluat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihdoinkin faktaa tähän keskusteluun!
Vastasit lapsi itsellesi. 🤭
Sitten? Faktana se silti pysyy
No ei todellakaan pysy vaan silkkana paskana. Sateenkaari on valon taittumisesta tuleva luonnonilmiö ja kauniin näköinen sellainen. Se sopii erinomaisesti priden symboliksi, koska unelmana on maailma, jossa ihmiset ovat oppineet kestämään erilaisuutta.
Sellainen olisi Jumalan mielen mukainen maailma. Sateenkaari on kuin taivas: näkyy meille kaikille, ei vain umpimielisille wannabe-kristityille.
Jumala on jyrkästi Raamatussa ei-heteronormatiivisuutta vastaan.
Jahve siunaa toisaalta sodan ja naisvihan, joten hän on melkoinen mulkku muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt että mitkä oli Jumalan alkuperäiset merkitykset sateenkaaren väreille, ennen kuin LGTBQ-liike kaappasi sen.
7 mannerta? Oisko 7 rotu-a, vaikka en muista paljonko niitä "päärotuja" on.
Toki selittäjäksi kävisi ihan vaan...värit.
Homot yms. eivät kaapanneet sitä, eikä sen käyttäminen heidän tunnuksenaan sulje noita muita mitenkään pois.
Ovatpas kaapanneet. Harva symboli on niin hallitseva. Toki hakaristí on toinen, sitä ei voi (enkä laittaisikaan) minnekään ilman seurauksia tai sen asian yhdistämistä N-Saksaan.
Jumala on puhdasta valoa, ja on asettanut miehen ja naisen avioliiton <3 Vain sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumala on homojen ja muun sateenkaariväen puolella, kaikenlaiset ulkokultaiset muka-kristityt tukehtukoot vihaansa.
Sä voit keksiä jonkun kaikensallivan löllerö-Jumalan, mutta Raamatusta sitä et löydä.
Mutta et voi olla varma, pelastutko sen tee-se-itse-jumaluutesi kautta....
Millä perusteella sinun versiosi Jumalasta olisi oikea ja hänen ei? Miksi kenenkään pitäisi tyytyä siihen mitä Raamattu esittää?
-eri
No voihan v*ttu nyt taas ap. Ovatko nämä sielunviholliset ja Hesekielit nyt siellä seuranasi? M52
Vihdoinkin faktaa tähän keskusteluun!