Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinut jätetty yksin raskauden aikana?

Vierailija
04.01.2026 |

Isä lähtenyt tms.? Kuinka pärjäsit yksin?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä pärjää kun on oikea tukiverkko ympärillä.

Vierailija
2/10 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä pärjää koska on pakko pärjätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa päästää jännämies vällyihin nukkumaan niin oma elämä pysyy jännittävänä ja yllätyksellisenä myös.

Vierailija
4/10 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sitä pärjää kun on oikea tukiverkko ympärillä.

EI mulla ollut eses tukiverkkoa. Pärjäsin kun oli pakko!

Piti kovettaa itsensä, ei auttanut itkeä.

Tuolla se nyt ruokaettonella, tuli käymään äiteen lihapadoille.

Tolkun ihminen, töitä ja oma koti.

Vierailija
5/10 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/10 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Kun olin raskaana, mieheni ei saanut käydä edes kaupassa yksin. N28

Vierailija
7/10 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mieheni alkoi tahallaan hankaloittaa elämääni ollessani raskaana. Esim. irtisanoutui töistä ja eli mun tuloilla. Arvosteli painon nousua raskauden aikana (normaali) ja keksi aina pakollista aktiviteettia, kun minua oksetti. Raskauden alkuun asti esitti kunnollista ja innolla hoiti tuttavien lapsua.

Vierailija
8/10 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jätetty. Tukiverkko hyvin heikko. Yksi erityinen leikki-ikäinen ja sitten vauva siihen päälle. Kyllä hengissä selvittiin, mutta tosi rankkaa oli, enkä pystynyt enää työllistymään kun pienempi lapsi siirtyi päiväkotiin.

Vierailija
9/10 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex-mieheni alkoi tahallaan hankaloittaa elämääni ollessani raskaana. Esim. irtisanoutui töistä ja eli mun tuloilla. Arvosteli painon nousua raskauden aikana (normaali) ja keksi aina pakollista aktiviteettia, kun minua oksetti. Raskauden alkuun asti esitti kunnollista ja innolla hoiti tuttavien lapsua.

Halusiko tämä mies tämän vauvan vai oliko se "vahinkoraskaus"?

Vierailija
10/10 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halusiko tämä mies tämän vauvan vai oliko se "vahinkoraskaus"?

Ehdittiin olla vuosikausia yhdessä ennen kuin sovimme ehkäisyn käytön lopettamisesta ja lapsen yrittämisestä.

Kai tajuat, että nykyään lähes jokainen lapsi on molempien vanhempiensa suunnittelema. Kyseinen mies tosin lapsen syntymän jälkeen, kun eron tuleminen alkoi olla selvä, alkoi "jatkuvasti epäonnistumaan kondominkäytössä" eli kondomi päätyi jatkuvasti riekaleiksi, merkistä riippumatta, vaikkei aiemmin sellaisia ongelmia ollut. Etenkin näin kävi pyhäpäivinä, jolloin apteekkiin pääsy (jälkiehkäisy) oli vaikeaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän