Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nykyään suunnilleen puolet naisista ei halua lapsia. Se on iso syy syntyvyyden romahdukseen.

Vierailija
04.01.2026 |

Vielä 2000-luvun ensimmäisinä vuosina lähes kaikki naiset halusivat lapsia. Silloin oli hyvin harvinaista, ettei nainen halunnut lapsia. Ehkä n. 5% ei halunnut. Nykyään tuo osuus on lähes kymmenkertaistunut, eli suunnilleen 50% naisista ei halua lapsia.

Mitä ihmettä naisille on oikein tapahtunut? Kun koitetaan kuumeisesti etsiä syitä syntyvyyden romahtamiselle, niin voisikohan tuossa olla yksi isokin syy? Tuo on myös erittäin huolestuttavaa, jos tuo kehitys jatkuu. Kohta on vähemmistössä naiset, jotka haluavat lapsia.

Kommentit (328)

Vierailija
281/328 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään naiset saavat onneksi niin paljon tietoa netin kautta raskauden ja synnytyksen riskeistä, eikä tarvitse elää aivopesijöiden armoilla. 

Aivopesijät ovat tainneet olla perinteisesti näitä kohtaloonsa alistuneita vanhempia naisia, jotka ovat kokeneet hoitaneensa kansalaisvelvollisuutensa vääntämällä hammasta purren pennut jollekin Kaleville, joka ei lyö eikä juo ainakaan kovin usein.

Jännää, että tässä tiedonsaannin luvatussa maassa ei kuitenkaan ole mennyt yleiseen jakeluun, että ilman lapsia suomalaiset kuolevat sukupuuttoon eikä aikanaan ole ketään hoitamassa näitä palstamammojakaan. 

Vierailija
282/328 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä se on niin että miehet ei halua. Kyllähän naiset konstit tietää jos haluavat todella lapsen. Hmmm......

Olet väärässä. Nimenomaan naiset eivät halua lapsia. Miehet haluavat lapsia enemmän kuin naiset.

Tilastoja pöytään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/328 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siltä puolelta naisista pitää riistää kaikki edut jos eivät tee omaa osuuttaan yhteiskuntasopimuksesta eli uusien suomalaisten synnyttämisestä. Vai miltä kuulostaa jos puolet miehistä kieltäytys asepalveluksesta?

Puolet miehistähän kieltäytyy asepalveluksesta. Lähes kaikki naiset tekevät lapsia.SUUREMPI OSA NAISISTA TEKEE LAPSIA KUIN MIEHISTÄ KÄY ARMEIJAN. 

Vierailija
284/328 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:han ei tietenkään voi mitenkään käsittää, että mummot on menneet silloin vanhoina hyvinä aikoina enkelintekijöille ja yrittäneet kotitekoisia abortteja kaikin keinoin, ettei vaan tulisi taas uutta suuta ruokittavaksi.

Vierailija
285/328 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä se on niin että miehet ei halua. Kyllähän naiset konstit tietää jos haluavat todella lapsen. Hmmm......

Olet väärässä. Nimenomaan naiset eivät halua lapsia. Miehet haluavat lapsia enemmän kuin naiset.

Varmaan lapsettomien sinkkujen mielipide. Parisuhteessa yhden lapsen jälkeen miesten mielipide muuttuu.

Vierailija
286/328 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minun nuoruudessani kukaan olisi kehdannut sanoa, ettei halua lapsia. Se ei ollut vaihtoehto.

Nykynuoret haluavat helpon elämän.

En usko tuohon. Kautta aikojen on ollut olemassa ihmisiä, jotka eivät ole sokeita laumaeläimiä.

Minä olin jo kasarilla sitä mieltä, etten hanki lapsia. En hankkinut. Ja ihan nainen olen. 

Vierailija
287/328 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se on. Kunnolliset miehet joutuvat tyytymään lapsettomuuteen, kun naiset vastoin parempaa palstatietoa preferoivat jänniksiä. Ja hetkeä myöhemmin täällä valitetaan, että se söpöliini gangsteri petti, jätti, virtsasi seisten, osoittautui narsistiksi, jätti elarit maksamatta jne. 

Oho, nyt mies on jo jännis, jos hän pissaa seisaaltaan. Tosi hurjaa.

Vierailija
288/328 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei nää sukupuuttohullut itse adoptoi laumoittain lapsia jostain ulkomailta Suomen pelastamiseksi? 

Ai niin, mutta valkoisilla äärioikeistopojillahan on sairas pakkomielle valkoisen naisen kauneuden säilyttämisestä.

Vierailija
289/328 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä, että luonnonvalinta karsii huonot geenit pois. Viimeisen sadan vuoden aikana ihmispopulaatio on räjähtänyt liian suureksi. On kaikkien etu, että määrä vähenee. 

Luonnonvalinta olisi voinut karsia myös sinut.

Eri: Aika vähän on omaan syntymäänsä voinut vaikuttaa. 

Vierailija
290/328 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä somalit hoitaa lisääntyminen

Vierailija
291/328 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen todennut ettei ainakaan niiden miehien kanssa joita olen tavannut voisi lapsia tehdäkään jos niitä edes haluaisin 😅

Monet miehet eivät jaksa siivota tai huolehtia hygieniastaan, hyvä että töihin pääsevät. 

En jaksa kahta lasta alkaa kasvattamaan ja huoltamaan.

Vierailija
292/328 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilastoja pöytään.

THL:n Terve Suomi -tutkimuksen mukaan "Miehet toivovat lapsia naisia useammin kaikissa ikäryhmissä."

https://yle.fi/a/74-20068526

Vierailija
293/328 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne herää asiaan sitten kun on liian myöhäistä, eli kun se ei enää ole mahdollista, silloik se mieli muuttuu, että olisikin ollut kiva jos olisi ollut niitä lapsia.

Vierailija
294/328 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilastoja pöytään.

THL:n Terve Suomi -tutkimuksen mukaan "Miehet toivovat lapsia naisia useammin kaikissa ikäryhmissä."

https://yle.fi/a/74-20068526

Miesten on helppo haluta lapsia, kun isyys on niin paljon helpompaa mitä äitiys.

Vierailija
295/328 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paitsi, että miehet ei niitä lapsia halua. Miksi naisia syyllistetään, kun oikea syy on ettei lapsia synny miesten takia? 

Ei pidä paikkaansa! älä yleistä! itse olisin nuorempana perheen perustanut sen aikaisella naisella mutta kun nainen halusi ja löysi paremman! sillon päätin että tämä oli tässä, itse en ainakaan ole mitenkään valmis enää 40 iässä kakaroita vääntämään ja on ollut todella viisas päätös kun ei edes itsestään pysty huolehtimaan kiitos tämän maan huippuhyvät työmarkkinat, pitkäaikaistyöttömällä on aika paskamaista elättää lapsia.

M46

Vierailija
296/328 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehet synnyttäis ja riskinä ois, että muna repeää synnytyksessä, niin ihmiskunta ois kuollut sukupuuttoon jo kauan sitten.

Vierailija
297/328 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältäkö löytyy nainen kiltille poiskulle? 🥺🥹

Vierailija
298/328 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä korvaisin paprikan?

Vierailija
299/328 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä elämässä on minä, minun halut ja toiveet ja unelmat. Ja tämä on ihan ok.

Vierailija
300/328 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se on. Kunnolliset miehet joutuvat tyytymään lapsettomuuteen, kun naiset vastoin parempaa palstatietoa preferoivat jänniksiä. Ja hetkeä myöhemmin täällä valitetaan, että se söpöliini gangsteri petti, jätti, virtsasi seisten, osoittautui narsistiksi, jätti elarit maksamatta jne. 

Oho, nyt mies on jo jännis, jos hän pissaa seisaaltaan. Tosi hurjaa.

Erehdyin kerran parisuhteeseen jännänaisen kanssa. Suhde kariutui siihen, että hän aina jätti vessanpöntön rinkulan alas. Eli kyllä naisetkin osaavat pervoilla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan