Missä olet viimeksi saanut huonoa palvelua?
Kysymys otsikossa, missä olet viimeksi saanut huonoa asiakaspalvelua?
Kommentit (99)
Huonointa palvelua ikinä olen saanut katsastuskonttorin asiakasluukulla kun elämäänsä kyllästynyt naistyöntekijä oli sitä mieltä, että kun itseään selvästi tympi niin siitä kuului asiakkaankin saada osansa. Kyseessä oli vielä melko nuori työntekijä, jolla oli pikkusen " k..usi" noussut päähän. Katseli nenänvarttaan pitkin ja kuuluvasti moitti asiakkaan arvostelukykyä lupahakemuksessa, vaikka selvästi asiantuntemus ontui itsellään. Pätemisen tarvetta vai vallanhalua..järkyttävää ja asiakasta alentavaa palvelua joka tapauksessa. Kaikki eivät todellakaan sovi asiakaspalveluun.
Olen vieläkin pöyristynyt, kun uskaltauduin vähän hienompaan lastenvaateliikkeeseen, Sellon Punavuoren peikkoon... ei olisi kannattanut, kun sai vain pahan mielen. Kuulin kuinka myyjä palveli edellistä asiakasta, todella aurinkoisesti. Kun minä menin kassalle, sain tietää miltä "norsunv*tulla" oleva naama oikeasti näyttää, ja lisäksi minulle ei oikein puhuttu mitään palvelutapahtuman aikana. Ilmeisesti jokaiselta asiakkaalta ei myös kysytä haluaako lahjapaketoinnin.. Mietin voisiko tämä johtua ulkonäöstäni :/ edellinen asiakas oli huoliteltu ja merkkivaatteet päällä, kun minä olen vaatimattomamman näköinen, sporttitakki esim. päällä.. No, en enää aio uhrata tälle ajatusta, avautuminen helpotti :)
La Famigliassa oli viikko sitten aika huono miestarjoilija. Mutisi, ei hymyillyt, ei kysynyt mitä juotavaa saisi olla. Ei tarjonnut parmesania ei pippuria, ei tuonut pöytään öljyä leipien kanssa. Seurattiin muita tarjoilijoita, niin nämä hommat osattiin toisiin pöytiin tarjota.
Kampin Apple-liikkeestä tänään, minussa ilmeisesti vikana oli, että en ollut 1) mies 2) tarpeeksi nörtinoloinen, jotta olisin ollut "hyvä asiakas". No, palvelua turhaan odotellessa ehti hyvin googletella haluamani tuotteen, tilaan siis netistä halvemmalla :)
[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 22:33"]
Olen vieläkin pöyristynyt, kun uskaltauduin vähän hienompaan lastenvaateliikkeeseen, Sellon Punavuoren peikkoon... ei olisi kannattanut, kun sai vain pahan mielen. Kuulin kuinka myyjä palveli edellistä asiakasta, todella aurinkoisesti. Kun minä menin kassalle, sain tietää miltä "norsunv*tulla" oleva naama oikeasti näyttää, ja lisäksi minulle ei oikein puhuttu mitään palvelutapahtuman aikana. Ilmeisesti jokaiselta asiakkaalta ei myös kysytä haluaako lahjapaketoinnin.. Mietin voisiko tämä johtua ulkonäöstäni :/ edellinen asiakas oli huoliteltu ja merkkivaatteet päällä, kun minä olen vaatimattomamman näköinen, sporttitakki esim. päällä.. No, en enää aio uhrata tälle ajatusta, avautuminen helpotti :)
[/quote]
Voi, tuli oikeasti paha mieli puolestasi. Ainakin viestisi perusteella kuulostat miljoona kertaa ihanammalta ihmiseltä kuin tuo myyjä <3
Kerttulinkatu Siwan myyjä Turussa nauroi mukana, kun olin pakkaamassa ostoksia ja edellinen asiakas vitsaili "ottaisko juoksulihikset". Eli siis varastaisi lihapiirakkani. Harmitti.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 22:11"]
Suomenojan Vepsäläisellä tänään. Tytöillä oli aikaa seistä tupakalla ja jutskailla keskenään tietokoneittensa takana mutta asiakkaiden piti hakea heidät sieltä myymään. Tyttö ei osannut käyttää mekanismituoleja joita katselimme. Toista oli kerrosta alempana sohvakaupassa. Söötti nuori poika tunsi tuotteensa ja palveli kolmea asiakasta yhtäaikaa, tai ainakin huomioi heidät kaikki.
[/quote]
Ai, pelkkiä lapsiako siellä oli töissä? Ei ole kovin tyylikästä myöskään tytötellä tai pojitella aikuisia ihmisiä. Kannattaa katsoa ensin peiliin ja korjata oma asenne ennen, kuin alkaa haukkua muita, saatat yllättyä!
[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 22:42"]
Kerttulinkatu Siwan myyjä Turussa nauroi mukana, kun olin pakkaamassa ostoksia ja edellinen asiakas vitsaili "ottaisko juoksulihikset". Eli siis varastaisi lihapiirakkani. Harmitti.
[/quote]
Anteeksi, naurahdin.
Asiamiespostissa Tampereella. Yhtään mitään ei osata eikä tiedetä. Mitä hittoa posti tekee maitokaupassa? Edes pakkausmateriaaleja ei "postissa" enää myydä. Käskettiin mennä Tiimariin ostamaan voimapaperia kun halusin sellaista paketin päälle.
Ja se asenne niillä pikkulikoilla! Grrr...
[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 22:41"]
[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 22:33"]
[/quote]
Voi, tuli oikeasti paha mieli puolestasi. Ainakin viestisi perusteella kuulostat miljoona kertaa ihanammalta ihmiseltä kuin tuo myyjä <3
[/quote]
Ihanasti sanottu <3
Aattelin että menen sinne vähän parempitasoiseen myymälään kun kerta lahjaa etsin..silti vähän suu meinasi loksahtaa auki kun olinkin tosiaan siellä toisen luokan kansalainen.. t. 4
[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 22:45"]
[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 22:11"]
Suomenojan Vepsäläisellä tänään. Tytöillä oli aikaa seistä tupakalla ja jutskailla keskenään tietokoneittensa takana mutta asiakkaiden piti hakea heidät sieltä myymään. Tyttö ei osannut käyttää mekanismituoleja joita katselimme. Toista oli kerrosta alempana sohvakaupassa. Söötti nuori poika tunsi tuotteensa ja palveli kolmea asiakasta yhtäaikaa, tai ainakin huomioi heidät kaikki.
[/quote]
Ai, pelkkiä lapsiako siellä oli töissä? Ei ole kovin tyylikästä myöskään tytötellä tai pojitella aikuisia ihmisiä. Kannattaa katsoa ensin peiliin ja korjata oma asenne ennen, kuin alkaa haukkua muita, saatat yllättyä!
[/quote]
Ei, en tytötellyt heitä, vaan käyttäydyin täysin asiallisesti. Saimme kauan katsella ihan ominpäin kaikkea, samoin kuin muutkin asiakkaat. Onko niin vaikea uskoa, että jopa hienossa huonekalukaupassa voi olla huonoja myyjiä? Osaan kyllä erottaa hyvän myyjän huonosta, ja tuollaisia en omaan liikkeeseeni kelpuuttaisi. Huono palvelu ei voi olla asiakkaan vika, jos asiakas ei ole ensin käyttäytynyt huonosti tai häiriköinyt tms. Taidat itse olla asiakaspalvelutyössä, kun noin närkästyit?
Tänään apteekissa. Myyjät vain parveili ja jutteli siellä keskenään ja vain yksi oli palvelemassa. Kun olin kymmenen minuuttia odotellut, että seuraavaksi pääsisin hoitamaan asiani, lähdin pois.
Valokuvausliikkeessä. Hidas, epäkohtelias ja omahyväinen kuvaaja ei millään saanut napsaistua passikuvaa pienokaisesta.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 22:59"]
[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 22:45"]
[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 22:11"]
Suomenojan Vepsäläisellä tänään. Tytöillä oli aikaa seistä tupakalla ja jutskailla keskenään tietokoneittensa takana mutta asiakkaiden piti hakea heidät sieltä myymään. Tyttö ei osannut käyttää mekanismituoleja joita katselimme. Toista oli kerrosta alempana sohvakaupassa. Söötti nuori poika tunsi tuotteensa ja palveli kolmea asiakasta yhtäaikaa, tai ainakin huomioi heidät kaikki.
[/quote]
Ai, pelkkiä lapsiako siellä oli töissä? Ei ole kovin tyylikästä myöskään tytötellä tai pojitella aikuisia ihmisiä. Kannattaa katsoa ensin peiliin ja korjata oma asenne ennen, kuin alkaa haukkua muita, saatat yllättyä!
[/quote]
Ei, en tytötellyt heitä, vaan käyttäydyin täysin asiallisesti. Saimme kauan katsella ihan ominpäin kaikkea, samoin kuin muutkin asiakkaat. Onko niin vaikea uskoa, että jopa hienossa huonekalukaupassa voi olla huonoja myyjiä? Osaan kyllä erottaa hyvän myyjän huonosta, ja tuollaisia en omaan liikkeeseeni kelpuuttaisi. Huono palvelu ei voi olla asiakkaan vika, jos asiakas ei ole ensin käyttäytynyt huonosti tai häiriköinyt tms. Taidat itse olla asiakaspalvelutyössä, kun noin närkästyit?
[/quote]
Tytöttelit aikaisemmassa viestissäsi.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 22:59"]
[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 22:45"]
[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 22:11"]
Suomenojan Vepsäläisellä tänään. Tytöillä oli aikaa seistä tupakalla ja jutskailla keskenään tietokoneittensa takana mutta asiakkaiden piti hakea heidät sieltä myymään. Tyttö ei osannut käyttää mekanismituoleja joita katselimme. Toista oli kerrosta alempana sohvakaupassa. Söötti nuori poika tunsi tuotteensa ja palveli kolmea asiakasta yhtäaikaa, tai ainakin huomioi heidät kaikki.
[/quote]
Ai, pelkkiä lapsiako siellä oli töissä? Ei ole kovin tyylikästä myöskään tytötellä tai pojitella aikuisia ihmisiä. Kannattaa katsoa ensin peiliin ja korjata oma asenne ennen, kuin alkaa haukkua muita, saatat yllättyä!
[/quote]
Ei, en tytötellyt heitä, vaan käyttäydyin täysin asiallisesti. Saimme kauan katsella ihan ominpäin kaikkea, samoin kuin muutkin asiakkaat. Onko niin vaikea uskoa, että jopa hienossa huonekalukaupassa voi olla huonoja myyjiä? Osaan kyllä erottaa hyvän myyjän huonosta, ja tuollaisia en omaan liikkeeseeni kelpuuttaisi. Huono palvelu ei voi olla asiakkaan vika, jos asiakas ei ole ensin käyttäytynyt huonosti tai häiriköinyt tms. Taidat itse olla asiakaspalvelutyössä, kun noin närkästyit?
[/quote]
Tytöttelit aikaisemmassa viestissäsi.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 22:08"]
Kysymys otsikossa, missä olet viimeksi saanut huonoa asiakaspalvelua?
[/quote]
Terveystalon lääkäriltä. Yleensä siellä ovat loistavia, mutta tämä totesi asioita melko tylyyn sävyyn. Osa piti paikkaansa, mutta asiakaspalvelija olisi ilmaissut ne eri tavalla. Olennaisin ei pitänyt paikkaansa.
Linnamäellä, siinä laitteessa mikä lähtee kuin tykin suusta suoraan ylöspäin...
Ämmät juorusivat keskenään ja jonot eikun kasvoivat, laitteen tyhejnnys kesti puolet kauemmin kuin normaalisti ja juoruaminen jatkui ennenkuin uudet asiakkaat pääsivät pakkautumaan laitteeseen. Kylläpä vitutti odotella helteessä, vaikka kauniita naisia olivatkin...
[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 22:01"
Ja toinen on siellä helvetin Susanna Penttilän vaatekaupassa. Oltiin ostamassa tytölle ylioppilasmekko Helsingissä,ja nainen pamautti, että ei sulle oo täällä tarpeeksi isoja kokoja. Siis ei palvellut, ei tuonut ainuttakaan mekkoa esille. Meidän edessä olevaa venäläisruovaa kyllä nuoltiin persettä. Mun tyttö on 164 cm ja painaa 60 kg. Arvatkaa kuka nieleskeli itkua koko loppumatkan.
[/quote]
:( ihan kamalasti sanottu! Tuli tosi paha mieli tytön puolesta. Todella törkeetä ja juuri herkässä iässä olevalle menee noin sanomaan :( ihan käsittämätöntä!
Nordean konttoreissa pistetään pientä yksityisasiakasta plus minus nolla. Jonotat kuin elokuvateatterissa puoli tuntia vähintään, sitten kassa sanoo, että nyt otit lipun väärään jonoon, sitten otat lipun uuteen jonoon ja jonotat tunnin, sitten ne sanoo, että Se oli kuitenkin siihen edelliseen jonoon ja sitten ne sanoo, että pitää varata aika ja niitä on vähän tarjolla ja aina sellaiseen aikaan, että töistä ei pääse. Konttoreissa niin vähän henkilökuntaa, että millä on pinna tiukalla. . Eli pankin vaihto
Suomenojan Vepsäläisellä tänään. Tytöillä oli aikaa seistä tupakalla ja jutskailla keskenään tietokoneittensa takana mutta asiakkaiden piti hakea heidät sieltä myymään. Tyttö ei osannut käyttää mekanismituoleja joita katselimme. Toista oli kerrosta alempana sohvakaupassa. Söötti nuori poika tunsi tuotteensa ja palveli kolmea asiakasta yhtäaikaa, tai ainakin huomioi heidät kaikki.