Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä olet viimeksi saanut huonoa palvelua?

Vierailija
30.09.2013 |

Kysymys otsikossa, missä olet viimeksi saanut huonoa asiakaspalvelua?

Kommentit (99)

Vierailija
81/99 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assalla, Sokkarin alakerran S-marketissa on vanhempi naismyyjä joka "opastaa" eli tylyttää asiakasta jos mistäkin asiasta. Esim kerran olin pikakassalla ja minulla oli siihen vahingossa yksi tuote liikaa niin naputti siitä koko ajan kun olin siinä kassalla. Olisi riittänyt huomauttaa asiasta kerran tai vaan kieltäytyä ja ohjata tavalliselle kassalle. Toisella kertaa valitti suureen ääneen ja moneen kertaan miten olen asetellut ostokseni liian tiiviisti kassahihnalle...Olin niin äimistynyt etten saanut sanaa suustani. Itsekin olen asiakaspalvelussa enkä kyllä yleensä alennu näihin asiakkaan nolaamisiin vaikka kuinka tekisi mieli. 

Vierailija
82/99 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gigantti on vakio.

 

En tajua mistä ne pullerot keski-ikäiset kaljuuntuvat äijät repivät sen omahyväisyytensä ja ylenkatseensa. Ehkä 50-luvulla oli tosi hottia olla kodinkoneliikkeen myyjä ja esitellä ihmisille pölynimureita ja jääkaappeja, mutta nykyään mielestäni hyvinkin perusduunia.

 

Apua ei saa kuin pyytämällä ja silloinkin jokainen sana on siitä äijästä (lähes kaikki ne on samanlaisia) kiskottava väkisin ulos, vanhingossakaan eivät tee yhtään enempää kuin on IHAN PAKKO jottei asiakas saisi aihetta valituksen tekemiseen. Ei niitä kiinnosta ainakaan myydä yhtään mitään. Tulisi Gigantillekin edullisemmaksi tehdä myymälästä täysin itsepalveluperiaatteella toimiva kuin maksaa palkkaa noille siitä että hölisevät keskenään ja kysyttäessä jotain tuotetta tokaisevat ärsyyntyneesti kädellä huitaisten "tuol päin".

 

Olen kolmekymppinen nainen, en tiedä vaikuttaako asenteeseen. Mutta ainakin keittiökoneet (jääkaappi-pakastin, integroitava uuni, induktioliesi, integroitava pyykinpesukone, integroitava mikroaaltouuni, liesituuletin) hain loppujen lopuksi muualta kun ei tuolla haluttu myydä. Ai niin, ja telkkarin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/99 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 16:57"]

Prisman palvelutiskillä pyysin lohifilettä 700g-1kg väliltä. Tympääntyneen oloinen myyjä huokasi ja kysyi että "siis miten sinä haluat, 700g vai kilon?"

 

 

[/quote]

Heh, tämä jotenkin nauratti. Älytön vastakysymys.

 

Vierailija
84/99 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjän tehtävä ei ole esitellä erillaisia malleja, vaan tehdä tarvekartoitus ja sen perusteella löytää asiakkaalle oikea tuote.  Sellainen myyjä, joka esittelee erillaisia malleja jää myyntitilastoissa auttamatta hännille ja samoin palkassa.  Tehokasta myyntiä on heti alussa kyselyn avulla kartoittaa asiakkaan tarve ja löytää ratkaisu heti.

Vierailija
85/99 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 09:21"]

Myyjän tehtävä ei ole esitellä erillaisia malleja, vaan tehdä tarvekartoitus ja sen perusteella löytää asiakkaalle oikea tuote.  Sellainen myyjä, joka esittelee erillaisia malleja jää myyntitilastoissa auttamatta hännille ja samoin palkassa.  Tehokasta myyntiä on heti alussa kyselyn avulla kartoittaa asiakkaan tarve ja löytää ratkaisu heti.

[/quote]

Se on juuri näin.  Jos asiakas kysyy vaikka ruokapöytää, niin on ihan turha lähteä esittelemään kahtakymmentä pöytää jos niistä vaikka joku tärppäisi.  Sen sijaan kannattaa kysyä, että "millainen sen pöydän pitäisi olla?". 

Vierailija
86/99 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Gigantti on vakio.

En tajua mistä ne pullerot keski-ikäiset kaljuuntuvat äijät repivät sen omahyväisyytensä ja ylenkatseensa. Ehkä 50-luvulla oli tosi hottia olla kodinkoneliikkeen myyjä ja esitellä ihmisille pölynimureita ja jääkaappeja, mutta nykyään mielestäni hyvinkin perusduunia.

 

Apua ei saa kuin pyytämällä ja silloinkin jokainen sana on siitä äijästä (lähes kaikki ne on samanlaisia) kiskottava väkisin ulos, vanhingossakaan eivät tee yhtään enempää kuin on IHAN PAKKO jottei asiakas saisi aihetta valituksen tekemiseen. Ei niitä kiinnosta ainakaan myydä yhtään mitään."

 

Gigantti tuli minullekin mieleen näitä lukiessa. Hgin Itiksen Giganttiin menin ostamaan uutta tietokonetta ynnä muuta. Kun siellä kuljeksin ja katselin, joku keski-ikäinen, noin 165-senttinen mamutaustainen (mikä ei sinänsä ole ongelma) miesmyyjä otti minut asiakkaakseen ja juuri tuotahan se: joka ikinen tiedonmuru piti tyypiltä erikseen kysellä ja kiskoa pihdeillä ulos. Flegmaattinen kuin mikä ja palkka juoksee. Ei tainnut yhtäkään asiaa ryhtyä selittämään oma-aloitteisesti, paitsi ai niin, lopussa se ostostietoja koneelle naputellessaan väänsi jonkun kieron hymyn naamalleen ja sanoi että 'laitetaan pidempi sopimusaika' kuin mitä olin sanonut siinä yhteydessä securelle tilaavani, halusi saada väkisin itselleen edes vähän lisää bonuksia. Sanoin että ei, siinä ärsytti jo muutenkin sen tyypin esitys.

 

Jos omistaisin tuollaisen liikkeen, pitäisin huolen että myyjiä on eri-ikäisiä, kumpaakin sukupuolta ja kaikilla todellakin palvelutyöhön sopiva asenne.

 

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
87/99 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse työni vuoksi kierrän suomen autoliikkeitä jo 26v nyt en ihmettele miksi itäsuomalainen ketju on suurin,se palvelu ja kohteliaisuus,varsinais-suomi ja satakunta kuinentistä n-liittoa samoin uusimaa.ja hyvä näin.kohta sumessa onkin yksi liikeketju enää.muut tekee konkan.

Vierailija
88/99 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos haluatte kokea huonon palvelun pohjanoteerauksen ja haukkumiset kiroilut ja haistatukset.,käykää lahden takuupurkamossa siis auton osia myyvässä,lahti muutenkin epäkohtelias paikka.no forssa menee edelle töykeydessä,autot kantsii käyttää katsastuksessa joensuussa ja samalla tehdä suuremmat ostokset sieltä,eihän eteläsumen korjaamot osaa korjata edes autoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
89/99 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen matkatöissä ikäni ollut ja edelleen olen.mut en eteläsuomesta osta esim,autoja enkä kodinkoneita.enkä käytä etelän autokorjaamoja.kun asentajina on toriukot.ja miks maksaa epäkohteliaasta ja itsekeskeisestä palvelusta,tai eihän palvelusta voi puhuakkaan.

Vierailija
90/99 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

H&M - joka liike Stadissa.

Ja ei, "moikkaa!" ei ole edes se pahin osuus. Eikä myyjän 5cm tekoripset ja kurpitsanvärinen purkkirusketus ja sianpersettä muistuttava donitsi päänpäällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
91/99 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

H&M - joka liike Stadissa.

Ja ei, "moikkaa!" ei ole edes se pahin osuus. Eikä myyjän 5cm tekoripset ja kurpitsanvärinen purkkirusketus ja sianpersettä muistuttava donitsi päänpäällä.

Vierailija
92/99 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouvolan prisman yläkahvila. Jotenkin tuntui, että aluksi tuputettiin ostamaan kaiken maailman pullaa. En ole muissa paikoissa tuollaiseen törmännyt.

Sitten maksutilanteessa. En ollut vielä ehtinyt ottaa kahvia, koska pääsin maksamaan heti kun menin kassalle ja kahvipiste oli aivan kassan vieressä. Sitten maksettuani myyjä osoittaa kahvipistettä ja puhuu hitaalla äänellä kuin vähä-älyiselle: "Tuossa on kahvia." Enpä ole tuollaiseenkaan juttuun törmännyt aiemmin, että halutaan vartavasten saada asiakas tuntemaan itsensä tyhmäksi.

Olen kyllä varmaan aika herkkänahkainen, mutta joku tuossa tilanteessa silti mielestäni mätti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
93/99 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vieläkin pöyristynyt, kun uskaltauduin vähän hienompaan lastenvaateliikkeeseen, Sellon Punavuoren peikkoon... ei olisi kannattanut, kun sai vain pahan mielen. Kuulin kuinka myyjä palveli edellistä asiakasta, todella aurinkoisesti. Kun minä menin kassalle, sain tietää miltä "norsunv*tulla" oleva naama oikeasti näyttää, ja lisäksi minulle ei oikein puhuttu mitään palvelutapahtuman aikana. Ilmeisesti jokaiselta asiakkaalta ei myös kysytä haluaako lahjapaketoinnin.. Mietin voisiko tämä johtua ulkonäöstäni :/ edellinen asiakas oli huoliteltu ja merkkivaatteet päällä, kun minä olen vaatimattomamman näköinen, sporttitakki esim. päällä.. No, en enää aio uhrata tälle ajatusta, avautuminen helpotti :)

Minä muistan  jutun siitä, kun äitini, joka on lääkäri, mikä ei muuten liity mihinkään mutta siis hyvätuloinen on, meni naistenvaateliikkeeseen. Äidillä on tapana kävellä töihin ja oli talvi niin työvaatteiden päällä paksummat housut ja selässä reppu. Töiden jälkeen poikkesi sinne liikkeeseen ja katsottiin nenänvartta pitkin, oltiin tympeitä, ei juuri huomioitu ym. Meni sitten uudestaan eräänä päivänä tavallisissa vaatteissa autolla ja oltiin mielinkielin.

Vierailija
94/99 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonointa palvelua ikinä: HSL. Ei paneuduta asiaani vaan copypastataan standardivastaus.

Toivon, että yksitityistettäisiin HSL!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
95/99 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikkelin Sokoksen vaatepuoli. Vanheemat tälläytyneet rouvat saa palvelua heti ja  mielinkielin, yksin liikkuvia nuoria tai rennommin pukeutuneita aikuisia kohdellaan olettamuksena  ettei heillä ole rahaa.

Minä etsin juhlamekkoa huppari  ja farkut päällä,ilman meikkiä, reppu selässä. Myyjä sanoi että yläkerrassa on H&M. Ja olisin nimenomaan halunnut laadukkaan mekon,en mitään yömekolta näyttävää ekassa pesussa pilalle menevää kiinariepua.

Vierailija
96/99 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräässä helsinkiläisessä autokatsastuskonttorissa; pari vanhempaa naista kassatiskillä; melko tympeää menoa, vuodesta toiseen.

Eräällä Fenno-optikolla ilmeisesti keskeytin nuorehkon miesmyyjän lounastauon tai jotain; piilolinssi oli juuttunut silmääni, ja olisin toivonut että josko liikkeestä olisi saanut sen poistoon apua, mutta minulle todettiin vain, että kyllä se sieltä pois tulee.

Ehkä jos olisin ollut kaunis nuori nainen, suhtautuminen olisi ollut toisenlaista,

mutta olen vaatimattomamman näköinen tavis. Tiedä häntä

Vierailija
97/99 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjola-vakuutuksessa; 2 krt sama tympeä nainen tiskin takana

Vierailija
98/99 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
99/99 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinkään Willan Life. Yksi vanhempi myyjä tulee ns iholle, mitään tuotteita et saa rauhassa itseksesi katsoa. Sekään ei auta, että sanoo vain katselevansa valikoimaa, eikä etsi mitään tiettyä, myyjä kävelee perässä ja asettuu tuotteiden ja asiakkaan väliin. Ärsyttävää! Onneksi kulman takana on vastaavanlainen liike, jossa saa ihan rauhassa tehdä valintansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi