Missä olet viimeksi saanut huonoa palvelua?
Kysymys otsikossa, missä olet viimeksi saanut huonoa asiakaspalvelua?
Kommentit (99)
[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 09:12"]
[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 23:24"]
[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 22:59"]
[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 22:45"]
[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 22:11"]
Suomenojan Vepsäläisellä tänään. Tytöillä oli aikaa seistä tupakalla ja jutskailla keskenään tietokoneittensa takana mutta asiakkaiden piti hakea heidät sieltä myymään. Tyttö ei osannut käyttää mekanismituoleja joita katselimme. Toista oli kerrosta alempana sohvakaupassa. Söötti nuori poika tunsi tuotteensa ja palveli kolmea asiakasta yhtäaikaa, tai ainakin huomioi heidät kaikki.
[/quote]
Ai, pelkkiä lapsiako siellä oli töissä? Ei ole kovin tyylikästä myöskään tytötellä tai pojitella aikuisia ihmisiä. Kannattaa katsoa ensin peiliin ja korjata oma asenne ennen, kuin alkaa haukkua muita, saatat yllättyä!
[/quote]
Ei, en tytötellyt heitä, vaan käyttäydyin täysin asiallisesti. Saimme kauan katsella ihan ominpäin kaikkea, samoin kuin muutkin asiakkaat. Onko niin vaikea uskoa, että jopa hienossa huonekalukaupassa voi olla huonoja myyjiä? Osaan kyllä erottaa hyvän myyjän huonosta, ja tuollaisia en omaan liikkeeseeni kelpuuttaisi. Huono palvelu ei voi olla asiakkaan vika, jos asiakas ei ole ensin käyttäytynyt huonosti tai häiriköinyt tms. Taidat itse olla asiakaspalvelutyössä, kun noin närkästyit?
[/quote]
Tytöttelit aikaisemmassa viestissäsi.
[/quote]
En ole tuo joka tytötteli, mutta oikeasti :D Viesteissä tytötteli! Ei siis tarkoita, että olisi siellä kaupassa niin tehnyt! Joten mitä ihmeen asennetta sitä pitää miettiä jos ei kaupassa ole tehnyt mitään väärää? :)
Hei, tää on keskustelupalsta. Pahempaakin täällä on.
[/quote]
Juu, eikähän täällä kuitenkin aika suuri osa meistä ole sitä mieltä, että tuo alkuperäinen tytöttelijäkään ei nyt ihan miltään joka myyjän unelma-asiakkaalta vaikuta :)
[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 19:49"]
Juu, eikähän täällä kuitenkin aika suuri osa meistä ole sitä mieltä, että tuo alkuperäinen tytöttelijäkään ei nyt ihan miltään joka myyjän unelma-asiakkaalta vaikuta :)
[/quote]
Tajuatko, että sen asiakaspalvelun idea on palvella maksavia asiakkaita ei leikkiä mitään "mä en oo ton kaveri" -leikkejä? Ihan sama mikä sinun unelma-asiakkaasi on. Sinulta ei kysytä. Jos haluat palvella vain unelma-asiakkaita, niin sitten sinun täytyy perustaa oma yritys.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 09:36"]
Tarjoustalossa sain viimeksi huonoa palvelua.Puolet ostoksista oli jo liukuhihnalla,kun kassaneiti ilmoitti,että pitää siirtyä toiselle kassalle.Kyllä oli ärräpäät lähellä,olisi tehnyt mieli jättää ostokset siihen ja lähteä.
[/quote]
Tuosta tuli oma positiivinen kokemukseni mieleen Lidlissä. Olin kamalimpaan ruuhka-aikaan kaupassa ja kävin ostamassa vain maitoa. Jonot olivat kamalan pitkät, eikä se haitannut ollenkaan. Olin sitten reilumman jonottelun jälkeen vain yhden asiakkaan päästä maksutapahtumasta. Tässä vaiheessa tulee toinen työntekijä "seuraava kassa" -kyltin kanssa. Katsoin jo epätoivoisena ympärilleni, että joudunko tosiaan vaihtamaan uuteen jonoon. Kaikki muut kassat olivat piukassa asiakkaista. Työntekijä taisi nähdä epätoivoisen katseeni, kun hän totesi minulle "kyllä sä vielä tästä läpi pääset" :)
Ymmärrämme kaikki toki, että kassoillakin on tauot ja omat työaikansa. Enkä olisi valittanut, jos eteeni olisi se kyltti tyrkätty, mutta olisi se jo suoraan sanottuna v****tanut, jos en olisi sen maitopurkin kanssa päässyt siinä vaiheessa maksutapahtumaan.
Tarjoustalon kassa olisi voinut hyvissä ajoin laittaa sen kylttinsä hihnalle. Tai olisi sanonut hyvissä ajoin sulkevan kassansa, jos kylttiä ei ollut. Omasta mielestäni asiakasta pitää palvella loppuun saakka, jos on jo useamman tuotteen hihnalle laittanut.
Omat huonot kokemukseni liittyvät Helsingissä olevaan sporttibaariin. Televisiosta näytettiin jokin kisa ja paikka oli piukassa asiakkaita. Odottelin sitten omaa vuoroani tiskillä ja tilasin pitkän oluen. Sainkin oluen todella nopeasti eteeni, sillä se oli jo valmiiksi laskettu hanasta. Tiskillä katselin, että eipä paljon kupli, mutta ajattelin oluen vain olevan niin kylmää, että hiilidioksidi ei kulje samalla tavalla. Menin pöytään istumaan ja maistoin tuopista. Joo, eipä ollut kyse oluen kylmyydestä, vaan siitä, että se oli seissyt aivan liian pitkään. Olen pienestä kaupungista kotoisin, joten halusin kalliille tuopille oikeasti vastinetta.
Menin siis uudestaan tiskille ja totesin oluen olevan TODELLA väljähtynyttä. Sainkin tilalle uuden, tällä kertaa suoraan hanasta lasketun. Katsoin siinä tiskillä taas, että ei kulje kuplat normaalisti. Maistoin olutta siis suoraan tiskillä ja totesin, että ei tämä nyt oikeasti ole hyvää olutta, kun kuplat puuttuu.
Tässä vaiheessa myyjä pyysi ravintolapäällikön paikalle ja selitin hänelle asiani. No eipä ollut yllätys, kun päällikkö kertoi, että heillä on jotain ongelmaa tankkien kanssa ja korjaaja on jo kutsuttu. Sain sitten juomalipun ja menin pöytään odottelemaan ongelman korjaantumista (huom! väljää olutta en ottanut pöytääni). Puolisen tuntia katsoin matsia ja menin väliajalla tiskille kysymään, että olisiko ongelma korjaantunut. Ravintolapäällikkö ilmoitti, että ei ole korjaaja vielä saapunut paikalle. Sanoin sitten, että en jaksa odotella, joten saisinko pullo-oluen (pullo-olut oli 0,33 ja hanassa 0,5, pullo-olut oli samanhintainen suhteessa hana-olueen, joten maksoin siitä pullo-oluesta ison tuopin hinnan).
Tilaustani tehdessä eräs asiakas vieressäni kysyi, et mikäs tää keskustelu on, onko hanaoluessa jotain vikaa. Vähän ärsytti, kun kassatyöntekijä lirkuttelevalla äänellä toteaa, että EI MITÄÄN VIKAA. Tämä oli mielestäni todella huonoa asiakaspalvelua. Tietty minä tyhmänä en sanonut, että lipulla pitäis saada kaks pullo-olutta, kun kerta täyden hinnan hanaoluesta maksoin. Mutta pahinta on se, että juopuneille juotetaan mitä p***aa tahansa, eikä edes kerrota ongelmia ja tarjota muuta tuotetta tilalle. Nyt olisi heilläkin ollut mahdollisuus myydä jotain sellaista, mikä ei normaalisti muuten liikkuisi.
Anteeksi pitkät litanjat, kiitos jos jaksoit lukea :)
Siis hetkinen hei... Ei tule nyt yhtäkään mieleen lähiajoilta! Kesällä puhelinliittymiä myyvän liikkeen, komea myyjä iski silmää ja hymyili. Niin oli asiakkaan päivä pelastettu, vaikka muuten olikin elämässä hankaluuksia. Ei liittynyt kylläkään aiheeseen, ihmettelin vain...
[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 21:27"]
[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 09:36"]
Tarjoustalossa sain viimeksi huonoa palvelua.Puolet ostoksista oli jo liukuhihnalla,kun kassaneiti ilmoitti,että pitää siirtyä toiselle kassalle.Kyllä oli ärräpäät lähellä,olisi tehnyt mieli jättää ostokset siihen ja lähteä.
[/quote]
Tuosta tuli oma positiivinen kokemukseni mieleen Lidlissä. Olin kamalimpaan ruuhka-aikaan kaupassa ja kävin ostamassa vain maitoa. Jonot olivat kamalan pitkät, eikä se haitannut ollenkaan. Olin sitten reilumman jonottelun jälkeen vain yhden asiakkaan päästä maksutapahtumasta. Tässä vaiheessa tulee toinen työntekijä "seuraava kassa" -kyltin kanssa. Katsoin jo epätoivoisena ympärilleni, että joudunko tosiaan vaihtamaan uuteen jonoon. Kaikki muut kassat olivat piukassa asiakkaista. Työntekijä taisi nähdä epätoivoisen katseeni, kun hän totesi minulle "kyllä sä vielä tästä läpi pääset" :)
Ymmärrämme kaikki toki, että kassoillakin on tauot ja omat työaikansa. Enkä olisi valittanut, jos eteeni olisi se kyltti tyrkätty, mutta olisi se jo suoraan sanottuna v****tanut, jos en olisi sen maitopurkin kanssa päässyt siinä vaiheessa maksutapahtumaan.
Tarjoustalon kassa olisi voinut hyvissä ajoin laittaa sen kylttinsä hihnalle. Tai olisi sanonut hyvissä ajoin sulkevan kassansa, jos kylttiä ei ollut. Omasta mielestäni asiakasta pitää palvella loppuun saakka, jos on jo useamman tuotteen hihnalle laittanut.
Omat huonot kokemukseni liittyvät Helsingissä olevaan sporttibaariin. Televisiosta näytettiin jokin kisa ja paikka oli piukassa asiakkaita. Odottelin sitten omaa vuoroani tiskillä ja tilasin pitkän oluen. Sainkin oluen todella nopeasti eteeni, sillä se oli jo valmiiksi laskettu hanasta. Tiskillä katselin, että eipä paljon kupli, mutta ajattelin oluen vain olevan niin kylmää, että hiilidioksidi ei kulje samalla tavalla. Menin pöytään istumaan ja maistoin tuopista. Joo, eipä ollut kyse oluen kylmyydestä, vaan siitä, että se oli seissyt aivan liian pitkään. Olen pienestä kaupungista kotoisin, joten halusin kalliille tuopille oikeasti vastinetta.
Menin siis uudestaan tiskille ja totesin oluen olevan TODELLA väljähtynyttä. Sainkin tilalle uuden, tällä kertaa suoraan hanasta lasketun. Katsoin siinä tiskillä taas, että ei kulje kuplat normaalisti. Maistoin olutta siis suoraan tiskillä ja totesin, että ei tämä nyt oikeasti ole hyvää olutta, kun kuplat puuttuu.
Tässä vaiheessa myyjä pyysi ravintolapäällikön paikalle ja selitin hänelle asiani. No eipä ollut yllätys, kun päällikkö kertoi, että heillä on jotain ongelmaa tankkien kanssa ja korjaaja on jo kutsuttu. Sain sitten juomalipun ja menin pöytään odottelemaan ongelman korjaantumista (huom! väljää olutta en ottanut pöytääni). Puolisen tuntia katsoin matsia ja menin väliajalla tiskille kysymään, että olisiko ongelma korjaantunut. Ravintolapäällikkö ilmoitti, että ei ole korjaaja vielä saapunut paikalle. Sanoin sitten, että en jaksa odotella, joten saisinko pullo-oluen (pullo-olut oli 0,33 ja hanassa 0,5, pullo-olut oli samanhintainen suhteessa hana-olueen, joten maksoin siitä pullo-oluesta ison tuopin hinnan).
Tilaustani tehdessä eräs asiakas vieressäni kysyi, et mikäs tää keskustelu on, onko hanaoluessa jotain vikaa. Vähän ärsytti, kun kassatyöntekijä lirkuttelevalla äänellä toteaa, että EI MITÄÄN VIKAA. Tämä oli mielestäni todella huonoa asiakaspalvelua. Tietty minä tyhmänä en sanonut, että lipulla pitäis saada kaks pullo-olutta, kun kerta täyden hinnan hanaoluesta maksoin. Mutta pahinta on se, että juopuneille juotetaan mitä p***aa tahansa, eikä edes kerrota ongelmia ja tarjota muuta tuotetta tilalle. Nyt olisi heilläkin ollut mahdollisuus myydä jotain sellaista, mikä ei normaalisti muuten liikkuisi.
Anteeksi pitkät litanjat, kiitos jos jaksoit lukea :)
[/quote]
Tuopa se juuri,että hyvän asiakaspalvelun mukaan jos kassa menee kiinni,antaa kassaihminen kyltin viimeisen asiakkaan käteen ja sanoo,että sinä olet viimeinen,laita se ostoksiesi perään.Mutta seisoin siinä tarkkarin jonossa ehkä joku n. 5 min ostokset vielä korissa ja laittoi sitten lapun luukulle,kun olin jo asetellut monia tuotteita hihnalle...Osasin hillitä itseni,koska olin lapsieni kanssa kaupassa.
Melko huonoa asiakaspalvelua myös jatkuvasti puhelinmyyjiltä.Olen vastannut ja sanonut nätisti,etten osta yhtään mitään.Ei ole hiluja,vaikka kuinka halpoja ja ilmaisia olisivat ja en lue kauneus/koti/hilipatihippaa lehtiä,mutta visusti yrittävät vielä soitella lähemmäs joka päivä.Sen tiedän kun puhelimessa lukee:Älä vastaa! :)
PARIISISSA!!!!!!!!! siis aivan käsittämättömän, järkyttävän huonoa palvelua IHAN kaikkialla.Tuli sellanen olo,et ne odottaa pitää suudella niiden jalkoja koska ne kehtaa alentua tekemään työtä. Myös kiroiltiin ja vittuiltiin.( puhun ranskaa)
Ja toinen on siellä helvetin Susanna Penttilän vaatekaupassa. Oltiin ostamassa tytölle ylioppilasmekko Helsingissä,ja nainen pamautti, että ei sulle oo täällä tarpeeksi isoja kokoja. Siis ei palvellut, ei tuonut ainuttakaan mekkoa esille. Meidän edessä olevaa venäläisruovaa kyllä nuoltiin persettä. Mun tyttö on 164 cm ja painaa 60 kg. Arvatkaa kuka nieleskeli itkua koko loppumatkan.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 21:51"]
Melko huonoa asiakaspalvelua myös jatkuvasti puhelinmyyjiltä.Olen vastannut ja sanonut nätisti,etten osta yhtään mitään.Ei ole hiluja,vaikka kuinka halpoja ja ilmaisia olisivat ja en lue kauneus/koti/hilipatihippaa lehtiä,mutta visusti yrittävät vielä soitella lähemmäs joka päivä.Sen tiedän kun puhelimessa lukee:Älä vastaa! :)
[/quote]
Pikku vinkki kaikille puhelinmyyjien kanssa tuskaileville - puhelin-Robinson:
Puhelintarjonnan rajoituspalvelu
Kuluttaja voi rajoittaa puhelinmyyntiä soittamalla palvelunumeroon 0600 13404 ma-pe klo 8-18 (puhelun hinta 0,39 €/min+pvm, jonotus on maksuton). Ainoastaan palveluautomaattiin ilmoitetut rajoitukset kirjautuvat palveluun. Liittymästä jossa on palvelunumeroesto, ei voi soittaa palvelunumeroon. Rajoituksen voi tehdä liittymäsopimuksen tehnyt täysi-ikäinen henkilö ja vain henkilökohtaisesti. Alaikäisen tai vajaavaltaisen puolesta rajoituksen tekee huoltaja tai edunvalvoja.
Rajoitus on kerrallaan voimassa 3 vuotta ja alkaa toimia viimeistään kuukauden kuluessa ilmoituksesta. Lähes kaikki suomalaiset kuluttajille puhelinmyyntiä harjoittavat yritykset käyttävät palvelua, viimeisen kartoituksen mukaan yli 600 yritystä. Palvelu on perustettu 1990-luvulla yhteistyössä viranomaisten kanssa neuvotellen.
Todistetusti toimii, kohta kymmenkunta vuotta ilman ainoatakaan myyntipuhelua.
Pääkaupunkiseudulla asuessani lähikaupan myyjänä oli aika iäkäs rouva, joka ei ikinä koskaan sanonut minulle mitään, vaikka kuinka tervehdin ja kiittelin sitkeästi. Katsoi vain minua ilmeettömänä. Muille, vanhemmille asiakkaille jutteli kyllä. Ekat pari kuukautta koin tilanteen vähän ahdistavana, mutta sitten se alkoi tuntua jotenkin kotoisalta. Myyjäkin varmasti oppi tunnistamaan minut vakkariasiakkaaksi, mutta eihän sitä nyt kesken kaiken voinut alkaa mukavaksi!
Sellon DNA-liikkeessä ilmeisesti minunkin naiseuteni ärsytti nuoria mies"asiakaspalvelijoita". Vaihdoin liittymäni heti pois DNA:lta.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 22:01"]
PARIISISSA!!!!!!!!! siis aivan käsittämättömän, järkyttävän huonoa palvelua IHAN kaikkialla.Tuli sellanen olo,et ne odottaa pitää suudella niiden jalkoja koska ne kehtaa alentua tekemään työtä. Myös kiroiltiin ja vittuiltiin.( puhun ranskaa)
Ja toinen on siellä helvetin Susanna Penttilän vaatekaupassa. Oltiin ostamassa tytölle ylioppilasmekko Helsingissä,ja nainen pamautti, että ei sulle oo täällä tarpeeksi isoja kokoja. Siis ei palvellut, ei tuonut ainuttakaan mekkoa esille. Meidän edessä olevaa venäläisruovaa kyllä nuoltiin persettä. Mun tyttö on 164 cm ja painaa 60 kg. Arvatkaa kuka nieleskeli itkua koko loppumatkan.
[/quote]Niin, olisihan sen voinut kauniimmin ilmaista.
Viime sunnuntaina Tammiston hobbyhall. Menin ostamaan tiettyä kahvinkeitintä. Nostin mallikappaleen alas hyllystä ja tutkailin sitä aikani. Sen jälkeen laitoin sen takaisin hyllyyn. Hyllyssä ei ollut enään kahvinkeittimiä joten metsästin ensimmäisen myyjän. Hän kertoi että niitä on tulossa, mutta saan myös lähimpään postiin tilattua ilman postikuluja.
No,täyttelin lapun myyjän ohjeiden mukaan ja menin kassalle.
Kassalla ollut nainen tiuskaisi "et sinä voi sitä tässä maksaa! Siitä tulee lasku!" Selvä. "onko sinulla jäsennumeroa?" Ei ole. *syvä huokaus* "sitten on kai pakko alkaa tekemään sitä tässä".
Sanooin että ei tarvitse.. Kävin ostamassa kahvinkeittimen toisesta liikkeestä :)
Keravan aika-kulta korukaupassa. Aivan järkyttävä asiakaspalvelija siellä oli. Puhui jatkuvasti päälle ääntä korottaen, ei osannut kuunnella minun toiveita sormuksen suhteen ja töksäyttelijä jotain aivan asiatonta jatkuvasti. Miten sellainen ihminen voikin olla siellä töissä, käsittämätöntä. Itse olin ystävällinen ja kohtelias, mutta kun myyjä ei osaa olla!
[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 09:00"]
[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 23:23"]
Valokuvausliikkeessä. Hidas, epäkohtelias ja omahyväinen kuvaaja ei millään saanut napsaistua passikuvaa pienokaisesta.
[/quote]
No tässä on kyllä monella vanhemmalla peiliin katsomisen paikka. Tuodaan lapsi kuvaan pitkän tarhapäivän jälkeen just silloin, kun sillä muksulla on ruoka- tai päikkäriaika ja se on kiukkuisimmillaan. Ei siinä mielentilassa kenestäkään saa hyvää kuvaa. Edes aikuisesta. Terveisin passikuvia vuosia ottanut.
[/quote] Ei ollut ruoka- eikä päiväuniaika. Asenteesi ei kuulosta siltä, että mieltäisit itsesi asiakaspalvelijaksi.
Mäkkärissä. Koskaan mä en enää avaa niitä ovia.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 22:01"]
PARIISISSA!!!!!!!!! siis aivan käsittämättömän, järkyttävän huonoa palvelua IHAN kaikkialla.Tuli sellanen olo,et ne odottaa pitää suudella niiden jalkoja koska ne kehtaa alentua tekemään työtä. Myös kiroiltiin ja vittuiltiin.( puhun ranskaa)
Ja toinen on siellä helvetin Susanna Penttilän vaatekaupassa. Oltiin ostamassa tytölle ylioppilasmekko Helsingissä,ja nainen pamautti, että ei sulle oo täällä tarpeeksi isoja kokoja. Siis ei palvellut, ei tuonut ainuttakaan mekkoa esille. Meidän edessä olevaa venäläisruovaa kyllä nuoltiin persettä. Mun tyttö on 164 cm ja painaa 60 kg. Arvatkaa kuka nieleskeli itkua koko loppumatkan.
[/quote]
Jos tyttäresi on tuota kokoa eli ei edes lihava, niin minkähän kokoisia vaatteita kyseisessä liikkeessä myydään. Onko liike vain anoreksikoille vai?
Lihavahan se on. Laskeppa painoindeksiä huviksi. Hyvä että joku sen tytölle sanoi ääneen, eikä luule olevansa mikään pikkukeiju
[quote author="Vierailija" time="02.10.2013 klo 10:32"]
[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 22:01"]
PARIISISSA!!!!!!!!! siis aivan käsittämättömän, järkyttävän huonoa palvelua IHAN kaikkialla.Tuli sellanen olo,et ne odottaa pitää suudella niiden jalkoja koska ne kehtaa alentua tekemään työtä. Myös kiroiltiin ja vittuiltiin.( puhun ranskaa)
Ja toinen on siellä helvetin Susanna Penttilän vaatekaupassa. Oltiin ostamassa tytölle ylioppilasmekko Helsingissä,ja nainen pamautti, että ei sulle oo täällä tarpeeksi isoja kokoja. Siis ei palvellut, ei tuonut ainuttakaan mekkoa esille. Meidän edessä olevaa venäläisruovaa kyllä nuoltiin persettä. Mun tyttö on 164 cm ja painaa 60 kg. Arvatkaa kuka nieleskeli itkua koko loppumatkan.
[/quote]
Jos tyttäresi on tuota kokoa eli ei edes lihava, niin minkähän kokoisia vaatteita kyseisessä liikkeessä myydään. Onko liike vain anoreksikoille vai?
[/quote]
Ei, kun venäläisille.. tuossahan se luki alkuperäisessä viestissä. Toivottavasti tyttö löysi hienon mekon muualta.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2013 klo 10:12"]
[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 22:01"]
PARIISISSA!!!!!!!!! siis aivan käsittämättömän, järkyttävän huonoa palvelua IHAN kaikkialla.Tuli sellanen olo,et ne odottaa pitää suudella niiden jalkoja koska ne kehtaa alentua tekemään työtä. Myös kiroiltiin ja vittuiltiin.( puhun ranskaa)
Ja toinen on siellä helvetin Susanna Penttilän vaatekaupassa. Oltiin ostamassa tytölle ylioppilasmekko Helsingissä,ja nainen pamautti, että ei sulle oo täällä tarpeeksi isoja kokoja. Siis ei palvellut, ei tuonut ainuttakaan mekkoa esille. Meidän edessä olevaa venäläisruovaa kyllä nuoltiin persettä. Mun tyttö on 164 cm ja painaa 60 kg. Arvatkaa kuka nieleskeli itkua koko loppumatkan.
[/quote]Niin, olisihan sen voinut kauniimmin ilmaista.
[/quote]
No aika outoa jos ei normaalipainoiselle löydy "tarpeeksi isoja" vaatteita (BMI 22 tuossa tapauksessa). Minkäkokoisille niitä sitten myydään? Alipainoisille?
[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 08:53"]
[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 22:42"]
Kerttulinkatu Siwan myyjä Turussa nauroi mukana, kun olin pakkaamassa ostoksia ja edellinen asiakas vitsaili "ottaisko juoksulihikset". Eli siis varastaisi lihapiirakkani. Harmitti.
[/quote]
etkö sä huumoria ymmärrä?
[/quote]
Minua ei naurattanut kun uhattiin iltapalalihiksiäni.