Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tankotanssi?

Vierailija
12.09.2013 |

Mieheni on viime aikoina kiinnostunut tankotanssista ja se vähän ihmetyttää minua.

Katselee youtubesta jne.En siis oikein tiedä, mitä se on ja mitä siitä ajatella.

Hän on aina ollut kova penkki-urheilija ja käy esim. jääkiekko- ja lentopallo-otteluissa.

Nyt hän kertoi lähtevänsä katsomaan seuraaviin tankotanssin

SM-kisoihin kaverinsa kanssa.

Varmaan leikillään hän kerran ehdotti harrastusta minullekkin.

Onko tuo mielestänne ok?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono trolli on huono trolli

Vierailija
2/2 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tankotanssi on aikamoista urheilua ja oikeasti hienoa katsella niitä jotka osaa kiipeillä ja roikkua tangolla.

Kisoja en ole ollut katsomassa ja onhan osa esityksistä varmasti hieman eroottisia, ainakin miehen silmin. Ystäväni harrastaa lajia ja se on hienoa katseltavaa, ihailtavaa taidokkuutta naisen silmin katsottuna.

Lähde miehesi mukaan katsomaan kisoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi