Lue keskustelun säännöt.
Mitä mieltä olette nimestä Liisa?
Kommentit (2)
Vähän tylsähkö, mutta äänteellisesti kiva ja tällä hetkellä harvinainen. Olen myös Liisa ihmemaassa -fani, vaikken sitä suomeksi olekaan lukenut.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Hieno ja ajaton nimi.