Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä olet viimeksi saanut huonoa palvelua?

Vierailija
30.09.2013 |

Kysymys otsikossa, missä olet viimeksi saanut huonoa asiakaspalvelua?

Kommentit (99)

Vierailija
21/99 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjolasta sain todella ala-arvoista kohtelua elämäänsä kyllästyneeltä haahkalta kun olin uuteen autoon hakemassa vakuutusta. "Onko sulla edes ajokorttia". No ei ole siellä enää auton tai minkään muunkaan vakuutukset.

Vierailija
22/99 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisimpänä Stokka. Välillä siellä saa loistavaa palvelua ja välillä todella halveksivaa. Viimeksi juuri näin. Kävin osatamassa sykemittarin urheiluosaostiolta. Myyjä ei kertaakaan katsonut päin, sanoi toiselelle myyjälle kovaan ääneen, että tuo sanoi mittarin nimeen väärin että ei se enää ole Suunto M2 vaan joku .......... Jota en nyt muista. Paketissa ja kuitissa kyllä luki edelleen M2. Myyjän piti vaan päteä. Tuhahteli ja huokaili, kaivoi paketin jostain esille ja heitti tiskille.  Ja edelleenkään ei missään kohtaa edes katsonut päin. Näytti vain nyrpeää naamaa.

 

olin ostamassa mittaria lahjakortilla, muuten olisi jäänyt sinne.

 

 

mutta lähinnä mua naurattaa toi stokkan touhu, silloin kun olen viimeisen päälle puettu ja meikattu niin palvelu on aivan loistavaa. Kyllä nuollaan ja mieleistellään. välillä kun menee käymään tavistyylillä niin se halveksunta näytetään todella selvästi.

 

varsinkin nyt kun stokka olo täynnä venäläisiÄ, kukaan muu ei ollut mitään :) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/99 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rovaniemen Lastentarvike. Kaupungin ainoalla on ilmeisesti varaa olla töykeitä. Taisivat unohtaa että nykyään kaiken voi tilata netistä eikä heillä ole pakko asioida.

Vierailija
24/99 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 22:59"]

[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 22:45"]

[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 22:11"]

Suomenojan Vepsäläisellä tänään. Tytöillä oli aikaa seistä tupakalla ja jutskailla keskenään tietokoneittensa takana mutta asiakkaiden piti hakea heidät sieltä myymään. Tyttö ei osannut käyttää mekanismituoleja joita katselimme. Toista oli kerrosta alempana sohvakaupassa. Söötti nuori poika tunsi tuotteensa ja palveli kolmea asiakasta yhtäaikaa, tai ainakin huomioi heidät kaikki. 

[/quote]

 

Ai, pelkkiä lapsiako siellä oli töissä? Ei ole kovin tyylikästä myöskään tytötellä tai pojitella aikuisia ihmisiä. Kannattaa katsoa ensin peiliin ja korjata oma asenne ennen, kuin alkaa haukkua muita, saatat yllättyä!

[/quote]

Ei, en tytötellyt heitä, vaan käyttäydyin täysin asiallisesti. Saimme kauan katsella ihan ominpäin kaikkea, samoin kuin muutkin asiakkaat. Onko niin vaikea uskoa, että jopa hienossa huonekalukaupassa voi olla huonoja myyjiä? Osaan kyllä erottaa hyvän myyjän huonosta, ja tuollaisia en omaan liikkeeseeni kelpuuttaisi. Huono palvelu ei voi olla asiakkaan vika, jos asiakas ei ole ensin käyttäytynyt huonosti tai häiriköinyt tms. Taidat itse olla asiakaspalvelutyössä, kun noin närkästyit?

 

[/quote]

Vepsäläisellä on hyvät merkit mutta huonot myyjät. Milloin oppivat miksi myynti takkuaa? 

 

Vierailija
25/99 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2013 klo 10:37"]

[quote author="Vierailija" time="02.10.2013 klo 10:32"]

[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 22:01"]

PARIISISSA!!!!!!!!! siis aivan käsittämättömän, järkyttävän huonoa palvelua IHAN kaikkialla.Tuli sellanen olo,et ne odottaa pitää suudella niiden jalkoja koska ne kehtaa alentua tekemään työtä. Myös kiroiltiin ja vittuiltiin.( puhun ranskaa)

 

Ja toinen on siellä helvetin Susanna Penttilän vaatekaupassa. Oltiin ostamassa tytölle ylioppilasmekko  Helsingissä,ja nainen pamautti, että ei sulle oo täällä tarpeeksi isoja kokoja. Siis ei palvellut, ei tuonut ainuttakaan mekkoa esille. Meidän edessä olevaa venäläisruovaa kyllä nuoltiin persettä. Mun tyttö on 164 cm ja painaa 60 kg. Arvatkaa kuka nieleskeli itkua koko loppumatkan.

[/quote]

 

Jos tyttäresi on tuota kokoa eli ei edes lihava, niin minkähän kokoisia vaatteita kyseisessä liikkeessä myydään. Onko liike vain anoreksikoille vai?

[/quote]

 

Ei, kun venäläisille.. tuossahan se luki alkuperäisessä viestissä. Toivottavasti tyttö löysi hienon mekon muualta.

[/quote] 

 

No, ei se sitten mikään ihme ole jos venäläiset ovat se asiakaskunta. Asioin itte tuossa iso-omenan merkkiliikkeessä joka sitten lopetettiin. Suomalaisasiakkaille palvelu oli tajuttoman huono mutta venäläisille niin sydämmellistä niin. 

Vierailija
26/99 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikkakuntamme uudessa etnisessä ravintolassa. Hidasta, tarjoilijat naureskelivat kovaan ääneen tiskin takana (ei kuulosta miltään, mutta koska itse olen tarjoilija, en pidä tuota hyväksyttävänä käytöksenä asiakaspalvelijalta. Asiakkaana tuo tuntuu siltä, että ne tarjoilijat olisivat nauraneet asiakkaille), ja tarjolijat olivat todella tympeitä ja tylyjä. 

Kirjoitin palautteen heille ja toivon että siitä otetaan opiksi. Annan paikalle vielä toisen mahdollisuuden, mutta jos asiakaspalvelu on edelleen yhtä huonoa, äänestän jaloillani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/99 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi jouluna Stockmanilla leikkeletiskillä. On kyllä aivan käsittämätöntä, että ne myyjät saa siellä olla vuodesta toiseen vaikka ne on niin tökeröitä käytökseltään.

 

Ehkä se on joku läppä, että ne ei palvele vaan töksäyttelee ja on ylimielisiä, mutta kun ei ole enää Stockmanin tuotteetkaan laadukkaita. Tosi huonoa leikkelekinkkua saatiin ja kalatiskinkin kalat oli korkeintaan keskinkertaisia. Päätin että en enää ensi jouluna mene Stockalle ollenkaan vaan haetaan tuotteet muualta. Läppä ehkä toimis jos tuotteet olis ykkösluokkaisia.

 

 

Vierailija
28/99 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain oikein kaivella muisitiani, että löytyisi jotain huonoa palvelua edes muistuttavaa. No viime kesänä eräässä itäsuomalaisessa urheiluliikkeessa venäjäksi rankasti suomea murtava myyjä lähti kulkemaan perässäni ja vahtimaan selvästi, etten varastaisi mitään. Varastelu ei kuulu luonteenpiirteisiini, joten ärsytti. Sanoin hänelle kohteliaasti, että pyydän apua, jos tarvitsen. En tarvinnut, vaan poistuin toiseen liikkeeseen ja tein hankintani sieltä, hyvän palvelun kera.

Joulun alla eräällä toisella itäsuomalaisella paikkakunnalla vaateliikkeessä myyjä / omistaja tölväisi sen verran rumasti, kun en löytänyt mieleistäni vaatetta, että poistin mielessäni ko. liikkeen listoiltani.

Mutta noin yleisesti ottaen olen aina saanut hyvää ja kohteliasta palvelua, oli sitten kyseessä minkä alan liike tahansa, jopa tietotekniikkaan keskittyneissä, vaikka olen aikamoinen tumpelo näiden koneiden kanssa. Aina on apu löytynyt ja palvelu pelannut. Sama yleensä vaateliikkeissä, vaikka en mikään missi olekaan, en ulkonäön enkä mittojenkaan puolesta. Arvelen kyllä, että vanha sanonta "Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan" pitää tässäkin paikkansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/99 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Citycenterin Kultajousi-liikkeessä olen saanut olematonta palvelua. Kaksi kertaa olen kävellyt liikkeeseen sisään aikomuksenani ostaa jotain. Kummallakin kerralla siellä on ollut sama keski-ikäinen nainen töissä. Hän ei tervehtinyt, ei edes katsonut päin eikä kysynyt, että tarvitsisinko apua, vaikka muita asiakkaita ei ollut. Kaksi kertaa olen kävellyt sieltä pois tyhjin käsin hämmentyneenä.

 

Toinen juttu mikä tulee mieleen on Sokoksen yläkerran Loiste. Olin siellä alkusyksystä kavereiden kanssa drinkeillä. Palvelu oli hyvin hyvin tylyä. Terassi oli sotkuinen ja täynnä tyhjiä laseja, vaikka asiakkaita oli ulkona vain kourallinen. Kukaan ei tullut siivoamaan, vaikka sisällä oli paljon henkilökuntaa. Välinpitämättömästi hoidettu paikka. Oli kaikin puolin huono kokemus.

Vierailija
30/99 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen asiakaspalvelutyössä, paikassa jonne asiakkaan on "pakko" tulla, eli useimmilla jo valmiiksi asenne päällä.

Olen itse tosi tarkka asiakkaana saamastani kohtelusta, kerta riittää ja johdolle aina palaute huonosta palvelusta! Jos saan erikoisen asiantuntevaa ja ystävällistä palvelua, annan palautetta myös siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/99 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keravan Mäkkäri!!!! Yleensä Mäkkäreistä saa ystävällistä ja ripeääkin palvelua, mutta tämä on aivan ala-arvoinen paikka. Kaksi viimeisintä kokemusta:

 

1. Tapaus ilman pihviä: odotin 10 minuuttia tyhjässä ravintolassa kun keittiön puolella laiskasti valmistetaan minulle hampurilainen. Kun saan sen, selviää että pihvi ja kastike puuttuu! Ei voi olla noin vaikeaa..?? Sain uuden tilalle, mutta taas kesti.

 

2. Tapaus jäähtyneet ruoat: menin paikalle päivällä, jolloin ei ollut kamalasti asiakkaita. Tilasin piirakan ja hampurilaisen, sain ne samantien koska molempia oli paistettu valmiiksi kamalat määrät. Molemmat haaleita...yleensä edes nuo piirakat tehdään vasta tilauksesta!

 

Molemmissa tapauksissa kassahenkilö oli laiska ja jossei nyt tyly, niin ajattelematon.

Vierailija
32/99 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 08:39"][quote author="Vierailija" time="02.10.2013 klo 10:37"]

[quote author="Vierailija" time="02.10.2013 klo 10:32"]

[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 22:01"]

PARIISISSA!!!!!!!!! siis aivan käsittämättömän, järkyttävän huonoa palvelua IHAN kaikkialla.Tuli sellanen olo,et ne odottaa pitää suudella niiden jalkoja koska ne kehtaa alentua tekemään työtä. Myös kiroiltiin ja vittuiltiin.( puhun ranskaa)

 

Ja toinen on siellä helvetin Susanna Penttilän vaatekaupassa. Oltiin ostamassa tytölle ylioppilasmekko  Helsingissä,ja nainen pamautti, että ei sulle oo täällä tarpeeksi isoja kokoja. Siis ei palvellut, ei tuonut ainuttakaan mekkoa esille. Meidän edessä olevaa venäläisruovaa kyllä nuoltiin persettä. Mun tyttö on 164 cm ja painaa 60 kg. Arvatkaa kuka nieleskeli itkua koko loppumatkan.

[/quote]

 

Jos tyttäresi on tuota kokoa eli ei edes lihava, niin minkähän kokoisia vaatteita kyseisessä liikkeessä myydään. Onko liike vain anoreksikoille vai?

[/quote]

 

Ei, kun venäläisille.. tuossahan se luki alkuperäisessä viestissä. Toivottavasti tyttö löysi hienon mekon muualta.

[/quote] 

 

No, ei se sitten mikään ihme ole jos venäläiset ovat se asiakaskunta. Asioin itte tuossa iso-omenan merkkiliikkeessä joka sitten lopetettiin. Suomalaisasiakkaille palvelu oli tajuttoman huono mutta venäläisille niin sydämmellistä niin. 

[/quote]

Susanna itse on tosi hoikka, paitsi edestä. Silarit hankaloittaa mekkojen istuvuutta. Kuvittelis että siellä olis normaalikokoisille vaatteita.

Itselleni on myös sanottu samalla tavalla. Olin ostamassa kummitytölleni lahjakorttia. Annoin sitten käteistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/99 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoustalossa (poikkeuksetta kaikki stadin toimipisteet), Arabian suutari, en muista nimeä, ihan kamala omahyväinen tyyppi.

Vierailija
34/99 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soneraliikkeessä, kun olin nettiyhteyttä avaamassa. Nörttiukko kassan toisella puolella huokaili kärsimättömänä ja tiuski kun kysyin jotain aiheeseen liittyviä kysymyksiä (kun ei ihan sokkona viitsisi sitoutua ostamaan jotakin tuotetta kahden vuoden ajaksi...), tietenkään, huoh, naiset ei tajua tällasia simppeleitä juttuja vaan pitää sit MULTA tulla kyselee. No se äijä oli asiakaspalvelutehtävissä! Ärsyttävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/99 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 22:36"]La Famigliassa oli viikko sitten aika huono miestarjoilija. Mutisi, ei hymyillyt, ei kysynyt mitä juotavaa saisi olla. Ei tarjonnut parmesania ei pippuria, ei tuonut pöytään öljyä leipien kanssa. Seurattiin muita tarjoilijoita, niin nämä hommat osattiin toisiin pöytiin tarjota. 

[/quote]

Minä sain myös kaaren La Famigliassa huonoa palvelua lounas aikana vaikka asiakkaita ei ollut paljoa sai odotella tarjoilijaa pitkään. Tarjoilija myös käveli ohitsemme monta kertaa emmekä saaneet palvelua ennen kuin pyysimme sitä ääneen

Vierailija
36/99 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 22:01"]PARIISISSA!!!!!!!!! siis aivan käsittämättömän, järkyttävän huonoa palvelua IHAN kaikkialla.Tuli sellanen olo,et ne odottaa pitää suudella niiden jalkoja koska ne kehtaa alentua tekemään työtä. Myös kiroiltiin ja vittuiltiin.( puhun ranskaa)

 

Ja toinen on siellä helvetin Susanna Penttilän vaatekaupassa. Oltiin ostamassa tytölle ylioppilasmekko  Helsingissä,ja nainen pamautti, että ei sulle oo täällä tarpeeksi isoja kokoja. Siis ei palvellut, ei tuonut ainuttakaan mekkoa esille. Meidän edessä olevaa venäläisruovaa kyllä nuoltiin persettä. Mun tyttö on 164 cm ja painaa 60 kg. Arvatkaa kuka nieleskeli itkua koko loppumatkan.

[/quote]

Mietin tässä, että miten myyjän tossa mekkotapauksessa olisi pitänyt toimia? Tuoda teille liian pieniä mekkojako, koska musta toi toteamus ei ole mitenkään epäkohteliaasti muotoiltu.

Vierailija
37/99 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 08:16"]Viimeisimpänä Stokka. Välillä siellä saa loistavaa palvelua ja välillä todella halveksivaa. Viimeksi juuri näin. Kävin osatamassa sykemittarin urheiluosaostiolta. Myyjä ei kertaakaan katsonut päin, sanoi toiselelle myyjälle kovaan ääneen, että tuo sanoi mittarin nimeen väärin että ei se enää ole Suunto M2 vaan joku .......... Jota en nyt muista. Paketissa ja kuitissa kyllä luki edelleen M2. Myyjän piti vaan päteä. Tuhahteli ja huokaili, kaivoi paketin jostain esille ja heitti tiskille.  Ja edelleenkään ei missään kohtaa edes katsonut päin. Näytti vain nyrpeää naamaa.

 

olin ostamassa mittaria lahjakortilla, muuten olisi jäänyt sinne.

 

 

mutta lähinnä mua naurattaa toi stokkan touhu, silloin kun olen viimeisen päälle puettu ja meikattu niin palvelu on aivan loistavaa. Kyllä nuollaan ja mieleistellään. välillä kun menee käymään tavistyylillä niin se halveksunta näytetään todella selvästi.

 

varsinkin nyt kun stokka olo täynnä venäläisiÄ, kukaan muu ei ollut mitään :) 

[/quote]

miten venäläiset siihen liittyy, jos sait huonoa palvelua suomalaiselta myyjältä? kyllä mäkin huomaan että meikattuna ja hiukset laitettuna saan joskus parempaa palvelua verrattaen siihen kun tulen kauppaan sporttivaatteissa ja lenkkareissa, mutta ei se ole läheskään aina niin, jos hymyilee itse niin yleensä saa hymyn takaisin.

Vierailija
38/99 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 22:08"]

Kysymys otsikossa, missä olet viimeksi saanut huonoa asiakaspalvelua?

[/quote]

 

Huonoa palvelua saa helposti jos olet yli 35v, vaatimattomasti laittautunut etkä ole tarpeeksi korskea käytökseltäsi.

 

Vierailija
39/99 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 08:26"]Rovaniemen Lastentarvike. Kaupungin ainoalla on ilmeisesti varaa olla töykeitä. Taisivat unohtaa että nykyään kaiken voi tilata netistä eikä heillä ole pakko asioida.

[/quote]

Millaista palvelua sait? Itsellä olisi liikkeeseen menoa tällä viikolla..että jättäiskö väliin ?

Vierailija
40/99 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonekaluliikkeet vetävät monesti huippusijoitukset, ei välttämättä aina niin että myyjät myydessä ovat keljuja mutta reklamointi tilanteissa eivät osaa hoitaa niitä tilanteita ollenkaan. Siinä se suomalainen asiakaspalvelu taito menee täysillä päin seinää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme