Sebastian Tynkkynen rasismikohun keskellä – suomalaismepistä tehtiin kantelu EU-parlamentin puhemiehelle
Erityisen kiistanalaiseksi nousi tanskalaisen Stormin kommentti ruotsalaisparlamentaarikon puheeseen. Irakissa syntynyt parlamentaarikko Abir Al-Sahlani totesi sosiaalisessa mediassa julkaistulla videolla, ettei hän ollut koskaan tuntenut oloaan yhtä turvattomaksi parlamentissa.
– Abir Al-Sahlanin pitäisi mennä kotiin, Storm kommentoi videota.
Tynkkynen puolestaan reagoi Instagram-tilillään Al-Sahlanin kommentteihin kehottaen tätä itkemään lisää.
Kommentit (104)
Silmienvääntelijä housuunsa paskantaja iski jälleen.
Mutta Mustastamakkarasta Sebu pitää. Cremalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän Tynkkysen puoliso on mieltä tästä?
Molemmat elätt ejä joten samaa mieltä se on. Tuskin edes ymmärtää mitään.
Sylettää elättää tuotakin paskasak Kia.
Tynkkysen puolisolla on hyvä ammatti ja hyväpalkkainen työ. Ovat ostaneet Vantaalta hienon kodikkaan talonkin johon kaltaisillasi ei ole ikinä varaa.
Kaikesta ne keksii rasismia, jos on oma valta-asema uhattuna ja kannatus pohjalukemissa.