Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sebastian Tynkkynen rasismikohun keskellä – suomalaismepistä tehtiin kantelu EU-parlamentin puhemiehelle

Vierailija
22.06.2026 |

Erityisen kiistanalaiseksi nousi tanskalaisen Stormin kommentti ruotsalaisparlamentaarikon puheeseen. Irakissa syntynyt parlamentaarikko Abir Al-Sahlani totesi sosiaalisessa mediassa julkaistulla videolla, ettei hän ollut koskaan tuntenut oloaan yhtä turvattomaksi parlamentissa.

 

– Abir Al-Sahlanin pitäisi mennä kotiin, Storm kommentoi videota.

 

Tynkkynen puolestaan reagoi Instagram-tilillään Al-Sahlanin kommentteihin kehottaen tätä itkemään lisää.

Kommentit (98)

Vierailija
81/98 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Tynkkynenkin lähtöisin rikkinäisestä perheestä vai mikä on hänen selityksensä?

No kun isä oli vankilakundi ja heittäytyi Hellarisaarnaajaksi ku haistoi helpot massit. Sebuhan on jo pikkupojasta asti oluut Hellariseuroissa innokas kolehdinkerääjä. Eihän se omena kauas tipu....

Ahaa. Selittääkin jo paljon.

Vierailija
82/98 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän Tynkkysen puoliso on mieltä tästä?

Molemmat elätt ejä joten samaa mieltä se on. Tuskin edes ymmärtää mitään. 
Sylettää elättää tuotakin paskasak Kia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/98 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sebu jankkaa väestön-vaihdosta samalla kun suunnittelee adoptoivansa Afrikasta lapsia. 

 

Eipä tuossa persujen laumassa mitään järkeä ole. 

Ei mitään mahdollisuutta saada mistään lasta noilla meriiteillä. 

Vierailija
84/98 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän Tynkkysen puoliso on mieltä tästä?

Ai siitä että puoliso haluaa laittomasti maassa olevat ulos maasta? Enitenhän laittomien pers eily osuu juuri kunnon tulijoihin, jotka leimautuvat myös.

Onko Abir Al-Sahlani laittomasti Ruotsissa? Jos ei, miksi BB-julkkis käskee häntä painumaan kotiinsa, etenkin kun on arvattavasti tarkoittanut Irakia eikä Ruotsia?

Onko Storm BB-julkkis?

Eivät vassarit ymmärrä lukemaansa 😅 Jos nyt edes osaavat lukea.

Vierailija
85/98 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sebu jankkaa väestön-vaihdosta samalla kun suunnittelee adoptoivansa Afrikasta lapsia. 

 

Eipä tuossa persujen laumassa mitään järkeä ole. 

Ei mitään mahdollisuutta saada mistään lasta noilla meriiteillä. 

Ei taparikolliselle adoptiolupia tipu. Eikä noin sairaaseen menoon muutenkaan.

Vierailija
86/98 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Tynkkynenkin lähtöisin rikkinäisestä perheestä vai mikä on hänen selityksensä?

Uskovaisesta.

Sama asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
87/98 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Tynkkynenkin lähtöisin rikkinäisestä perheestä vai mikä on hänen selityksensä?

Vassu pilkkaa yksinhuoltajia. Yllättyneitä ovat:

Ihan ehta kokoomuslainen olen. Satun vain halveksimaan sivistymättömiä persuja.

Vierailija
88/98 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Tynkkynenkin lähtöisin rikkinäisestä perheestä vai mikä on hänen selityksensä?

No kun isä oli vankilakundi ja heittäytyi Hellarisaarnaajaksi ku haistoi helpot massit. Sebuhan on jo pikkupojasta asti oluut Hellariseuroissa innokas kolehdinkerääjä. Eihän se omena kauas tipu....

Pitääkö tämä paikkaansa? Selittäisi kyllä hyvin paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
89/98 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän Tynkkysen puoliso on mieltä tästä?

Suuttuu ja vetää kuivana p e r s e e seen.

Vierailija
90/98 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Tynkkynenkin lähtöisin rikkinäisestä perheestä vai mikä on hänen selityksensä?

No kun isä oli vankilakundi ja heittäytyi Hellarisaarnaajaksi ku haistoi helpot massit. Sebuhan on jo pikkupojasta asti oluut Hellariseuroissa innokas kolehdinkerääjä. Eihän se omena kauas tipu....

Pitääkö tämä paikkaansa? Selittäisi kyllä hyvin paljon.

Pitää paikkansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
91/98 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Tynkkynen on lahkostaan pois potkittu homppelitomppeli?


Hectoria lainatakseni lapsi on kai päästänsä sekaisin.

Vierailija
92/98 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän Tynkkysen puoliso on mieltä tästä?

Suuttuu ja vetää kuivana p e r s e e seen.

Sebuhan laittaa nautinnosta silmät kiinni ja suun hymyyn. Kymmenen pientä pyllynpyyhkijää taputtavat ympärillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
93/98 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Tynkkynenkin lähtöisin rikkinäisestä perheestä vai mikä on hänen selityksensä?

No kun isä oli vankilakundi ja heittäytyi Hellarisaarnaajaksi ku haistoi helpot massit. Sebuhan on jo pikkupojasta asti oluut Hellariseuroissa innokas kolehdinkerääjä. Eihän se omena kauas tipu....

Pitääkö tämä paikkaansa? Selittäisi kyllä hyvin paljon.

Pitää paikkansa.

Se kyllä jännä homma, miten niin monessa tapauksessa perhetausta selittää sen, miksi ihminen on perseestä. Kun eivät ole saaneet lapsena riittävästi rakkautta ja huolenpitoa, on sisällä päässyt katkeruus kasvamaan. 

Vierailija
94/98 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Tynkkynenkin lähtöisin rikkinäisestä perheestä vai mikä on hänen selityksensä?

No kun isä oli vankilakundi ja heittäytyi Hellarisaarnaajaksi ku haistoi helpot massit. Sebuhan on jo pikkupojasta asti oluut Hellariseuroissa innokas kolehdinkerääjä. Eihän se omena kauas tipu....

Pitääkö tämä paikkaansa? Selittäisi kyllä hyvin paljon.

Pitää paikkansa.

Se kyllä jännä homma, miten niin monessa tapauksessa perhetausta selittää sen, miksi ihminen on perseestä. Kun eivät ole saaneet lapsena riittävästi rakkautta ja huolenpitoa, on sisällä päässyt katkeruus kasvamaan. 

Ja surullista on se, että luuseristo äänestää näitä elämään veronmaksajien rahoilla. Eikös tuosta Tynkkysestä olisi tekemään jotain hyödyllistä, esim. nuohoojaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
95/98 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ps on täynnä vihaa 

Pikemminkin tyhmyyttä. M52

Taitaa olla molempia fifty sixty vai mitäs se Matti nääs sano?

Saatat olla jäljillä. Persulauma tuntuu riehaantuneen oikein kunnolla kesälaitumella. Mutta eipä tuo puolueen "amok-juoksu" heidän kannatustaan pelasta. Se on kohta persut kaput. M52

Vierailija
96/98 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Tynkkynenkin lähtöisin rikkinäisestä perheestä vai mikä on hänen selityksensä?

No kun isä oli vankilakundi ja heittäytyi Hellarisaarnaajaksi ku haistoi helpot massit. Sebuhan on jo pikkupojasta asti oluut Hellariseuroissa innokas kolehdinkerääjä. Eihän se omena kauas tipu....

Pitääkö tämä paikkaansa? Selittäisi kyllä hyvin paljon.

Pitää paikkansa.

Se kyllä jännä homma, miten niin monessa tapauksessa perhetausta selittää sen, miksi ihminen on perseestä. Kun eivät ole saaneet lapsena riittävästi rakkautta ja huolenpitoa, on sisällä päässyt katkeruus kasvamaan. 

Ja surullista on se, että luuseristo äänestää näitä elämään veronmaksajien rahoilla. Eikös tuosta Tynkkysestä olisi tekemään jotain hyödyllistä, esim. nuohoojaksi.

Tai hinaajaksi Perämerelle.

Vierailija
97/98 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaverin CV:ssä yksi ranskalainen viiva. -Paskansin housuuni BB-talossa.

Pääseehän sillä viivalla jo näköjään mepiksi. Ei jeesus. En tiedä elänkö Suomessa vai Kummelissa. Niin järjetöntä menoa.

Niin muuten todellakin on. M52

Vierailija
98/98 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tynkkynen kuuli, että poliitikoksi päästääkseen pitää olla paskahousu, ja otti sen kirjaimellisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä