Sebastian Tynkkynen rasismikohun keskellä – suomalaismepistä tehtiin kantelu EU-parlamentin puhemiehelle
Erityisen kiistanalaiseksi nousi tanskalaisen Stormin kommentti ruotsalaisparlamentaarikon puheeseen. Irakissa syntynyt parlamentaarikko Abir Al-Sahlani totesi sosiaalisessa mediassa julkaistulla videolla, ettei hän ollut koskaan tuntenut oloaan yhtä turvattomaksi parlamentissa.
– Abir Al-Sahlanin pitäisi mennä kotiin, Storm kommentoi videota.
Tynkkynen puolestaan reagoi Instagram-tilillään Al-Sahlanin kommentteihin kehottaen tätä itkemään lisää.
Kommentit (98)
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän Tynkkysen puoliso on mieltä tästä?
Molemmat elätt ejä joten samaa mieltä se on. Tuskin edes ymmärtää mitään.
Sylettää elättää tuotakin paskasak Kia.
Vierailija kirjoitti:
Sebu jankkaa väestön-vaihdosta samalla kun suunnittelee adoptoivansa Afrikasta lapsia.
Eipä tuossa persujen laumassa mitään järkeä ole.
Ei mitään mahdollisuutta saada mistään lasta noilla meriiteillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän Tynkkysen puoliso on mieltä tästä?
Ai siitä että puoliso haluaa laittomasti maassa olevat ulos maasta? Enitenhän laittomien pers eily osuu juuri kunnon tulijoihin, jotka leimautuvat myös.
Onko Abir Al-Sahlani laittomasti Ruotsissa? Jos ei, miksi BB-julkkis käskee häntä painumaan kotiinsa, etenkin kun on arvattavasti tarkoittanut Irakia eikä Ruotsia?
Onko Storm BB-julkkis?
Eivät vassarit ymmärrä lukemaansa 😅 Jos nyt edes osaavat lukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sebu jankkaa väestön-vaihdosta samalla kun suunnittelee adoptoivansa Afrikasta lapsia.
Eipä tuossa persujen laumassa mitään järkeä ole.
Ei mitään mahdollisuutta saada mistään lasta noilla meriiteillä.
Ei taparikolliselle adoptiolupia tipu. Eikä noin sairaaseen menoon muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko Tynkkynenkin lähtöisin rikkinäisestä perheestä vai mikä on hänen selityksensä?
Uskovaisesta.
Sama asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Tynkkynenkin lähtöisin rikkinäisestä perheestä vai mikä on hänen selityksensä?
Vassu pilkkaa yksinhuoltajia. Yllättyneitä ovat:
Ihan ehta kokoomuslainen olen. Satun vain halveksimaan sivistymättömiä persuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Tynkkynenkin lähtöisin rikkinäisestä perheestä vai mikä on hänen selityksensä?
No kun isä oli vankilakundi ja heittäytyi Hellarisaarnaajaksi ku haistoi helpot massit. Sebuhan on jo pikkupojasta asti oluut Hellariseuroissa innokas kolehdinkerääjä. Eihän se omena kauas tipu....
Pitääkö tämä paikkaansa? Selittäisi kyllä hyvin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän Tynkkysen puoliso on mieltä tästä?
Suuttuu ja vetää kuivana p e r s e e seen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Tynkkynenkin lähtöisin rikkinäisestä perheestä vai mikä on hänen selityksensä?
No kun isä oli vankilakundi ja heittäytyi Hellarisaarnaajaksi ku haistoi helpot massit. Sebuhan on jo pikkupojasta asti oluut Hellariseuroissa innokas kolehdinkerääjä. Eihän se omena kauas tipu....
Pitääkö tämä paikkaansa? Selittäisi kyllä hyvin paljon.
Pitää paikkansa.
Eli Tynkkynen on lahkostaan pois potkittu homppelitomppeli?
Hectoria lainatakseni lapsi on kai päästänsä sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän Tynkkysen puoliso on mieltä tästä?
Suuttuu ja vetää kuivana p e r s e e seen.
Sebuhan laittaa nautinnosta silmät kiinni ja suun hymyyn. Kymmenen pientä pyllynpyyhkijää taputtavat ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Tynkkynenkin lähtöisin rikkinäisestä perheestä vai mikä on hänen selityksensä?
No kun isä oli vankilakundi ja heittäytyi Hellarisaarnaajaksi ku haistoi helpot massit. Sebuhan on jo pikkupojasta asti oluut Hellariseuroissa innokas kolehdinkerääjä. Eihän se omena kauas tipu....
Pitääkö tämä paikkaansa? Selittäisi kyllä hyvin paljon.
Pitää paikkansa.
Se kyllä jännä homma, miten niin monessa tapauksessa perhetausta selittää sen, miksi ihminen on perseestä. Kun eivät ole saaneet lapsena riittävästi rakkautta ja huolenpitoa, on sisällä päässyt katkeruus kasvamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Tynkkynenkin lähtöisin rikkinäisestä perheestä vai mikä on hänen selityksensä?
No kun isä oli vankilakundi ja heittäytyi Hellarisaarnaajaksi ku haistoi helpot massit. Sebuhan on jo pikkupojasta asti oluut Hellariseuroissa innokas kolehdinkerääjä. Eihän se omena kauas tipu....
Pitääkö tämä paikkaansa? Selittäisi kyllä hyvin paljon.
Pitää paikkansa.
Se kyllä jännä homma, miten niin monessa tapauksessa perhetausta selittää sen, miksi ihminen on perseestä. Kun eivät ole saaneet lapsena riittävästi rakkautta ja huolenpitoa, on sisällä päässyt katkeruus kasvamaan.
Ja surullista on se, että luuseristo äänestää näitä elämään veronmaksajien rahoilla. Eikös tuosta Tynkkysestä olisi tekemään jotain hyödyllistä, esim. nuohoojaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ps on täynnä vihaa
Pikemminkin tyhmyyttä. M52
Taitaa olla molempia fifty sixty vai mitäs se Matti nääs sano?
Saatat olla jäljillä. Persulauma tuntuu riehaantuneen oikein kunnolla kesälaitumella. Mutta eipä tuo puolueen "amok-juoksu" heidän kannatustaan pelasta. Se on kohta persut kaput. M52
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Tynkkynenkin lähtöisin rikkinäisestä perheestä vai mikä on hänen selityksensä?
No kun isä oli vankilakundi ja heittäytyi Hellarisaarnaajaksi ku haistoi helpot massit. Sebuhan on jo pikkupojasta asti oluut Hellariseuroissa innokas kolehdinkerääjä. Eihän se omena kauas tipu....
Pitääkö tämä paikkaansa? Selittäisi kyllä hyvin paljon.
Pitää paikkansa.
Se kyllä jännä homma, miten niin monessa tapauksessa perhetausta selittää sen, miksi ihminen on perseestä. Kun eivät ole saaneet lapsena riittävästi rakkautta ja huolenpitoa, on sisällä päässyt katkeruus kasvamaan.
Ja surullista on se, että luuseristo äänestää näitä elämään veronmaksajien rahoilla. Eikös tuosta Tynkkysestä olisi tekemään jotain hyödyllistä, esim. nuohoojaksi.
Tai hinaajaksi Perämerelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaverin CV:ssä yksi ranskalainen viiva. -Paskansin housuuni BB-talossa.
Pääseehän sillä viivalla jo näköjään mepiksi. Ei jeesus. En tiedä elänkö Suomessa vai Kummelissa. Niin järjetöntä menoa.
Niin muuten todellakin on. M52
Tynkkynen kuuli, että poliitikoksi päästääkseen pitää olla paskahousu, ja otti sen kirjaimellisesti.
Ahaa. Selittääkin jo paljon.