"Miesasiamiehuus" kumpuaa katkeruudesta
En ole huomannut, että sitä ajaisi normaalit miehet, pelkät katkerat. Osa on incelejä vieläpä.
Kommentit (13)
Onneksi siitä voi parantua. Ei kannata omistaa elämäänsä katkeruudelle.
Kyllä sama toimii toisinpäin, valtaosa raivofeministeistä on sellaisia että näkee jo päällepäin naamasta ettei kukaan normaali heteromies halua näiden kanssa seurustella.
Ei jollain missinaisilla tai mallimiehillä ole mitään motiivia ryhtyä raivokkaasti ratsastamaan sukupuolellaan ja haukkumaan toista sukupuolta kun saavat positiivista vahvistusta läpi elämän vauvasta hautaan.
Vierailija kirjoitti:
Sorrettujen velvollisuus on nousta sortajiaan vastaan.
Ruotsin kieli epätasa-arvon työkalu
Ruotsin kielen avulla on suomenkieliset pidetty toisen luokan kansalaisina jo satoja vuosia ja siinä on onnistuttu oikein hyvin vielä näihin päiviin asti. Eikä asiaan olla saamassa muutosta ainakaan vähään aikaan.
Tasa-arvon puutteesta ovat merkkinä pakkoruotsi ja vielä nykyäänkin suomenkielisten alhaisempi koulutus, alhaisempi tulotaso ja alhaisempi elinaikaodote.
Epätasa-arvon työkaluna käytetään virkamiesruotsia, erillisiä kouluja mikä mahdollistaa ruotsinkielisille alhaisemmat sisäänpääsyvaatimukset ja pakkoruotsia josta emme pääse eroon vaikka 74% kansasta niin haluaa. Pakkoruotsista ym. päättää vaikutusvallallaan pieni ruotsinkielinen vähemmistö. Pakkoruotsi pitää demokratiaa pilkkanaan Suomessa vaikka luulemme olevamme demokratian ja tasa-arvon eturintamassa maailmassa.
Kaksikielisyydestä ja pakkoruotsista on suomenkielisille haittaa mutta pakkosuomesta on hyötyä ruotsinkielisille, mikä näkyy ruotsinkielisten parempana sijoittumisena yhteiskunnassa. Tämä johtuu siitä että turhan kielen opettaminen enemmistölle haittaa enemmistöä ja yhteiskuntaa kun vähemmistö saa hyödyn heille välttämättömän kielen opiskelusta maassa joka on yksikielinen oikeasti. Suomen kaksikielisyys on keinotekoista ja vain huonon lain seurausta.
Vierailija kirjoitti:
Sorrettujen velvollisuus on nousta sortajiaan vastaan.
Ahvenanmaa on yksikielinen ruotsinkielinen. Sen lisäksi Ahvenanmaa on rasistinen jossa suomen kieli on kielletty vaikka siellä asuu 5% suomenkielisiä.
Maa jossa suomen kieli on kielletty ei voi olla kaksikielinen. Suomen kieli on kielletty että ruotsin kieli säilyisi, mutta se osoittaa että Suomi ei ole kaksikielinen vaan yksikielinen maa jossa on ruotsinkielinen vähemmistö.
Ahvenanmaalla toimineen suomenkielisen poliisipäällikön yhteydenotot mantereelle suomenkielisten kollegojen kanssa, olisi pitänyt käydä ruotsiksi. Hänen katsottiin toimineen väärin puhuessaan puhelimessa suomea suomenkieliselle poliisille tai virkamiehelle tms.
Suomenkielisen poliisin Ahvenanmaalla pitää käyttää tulkkia jos hän asioi Suomen poliisin kanssa mantereella.
Jos sama poliisi puhuu englantilaisen poliisin kanssa hän saa puhua englantia ilman tulkkia.
Et voi koskaan aliarvioida ruotsinkielisten tahojen vihaa suomen kieltä kohtaan. Voit myös itse arvioida vaikuttaako heidän asenteensa kielen lisäksi suomenkielisiin ihmisiin.
Jos ruotsinkieliset tahot vihaavat jotain kieltä noin paljon niin miten paljon he voivat vihata saman kielen puhujia ihmisinä?
Ruotsinkieliset hyväksyvät suomalaiset vain jos nöyristelemme ja toimimme heidän kielellään.
Insellisekoomuksen Petteri Omapikkulapasten touhuahan se on.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sama toimii toisinpäin, valtaosa raivofeministeistä on sellaisia että näkee jo päällepäin naamasta ettei kukaan normaali heteromies halua näiden kanssa seurustella.
Ei jollain missinaisilla tai mallimiehillä ole mitään motiivia ryhtyä raivokkaasti ratsastamaan sukupuolellaan ja haukkumaan toista sukupuolta kun saavat positiivista vahvistusta läpi elämän vauvasta hautaan.
Sinulla on vaan vinoutunut käsitys feminismistä. Se ei ole sukupuolella ratsastamista ja haukkumista, vaan turvallisen elämän ajamista kaikille.
En minä vaan miehenä koe olevani syrjitty. Mikä AP:n mielestä miehenä olemisessa mättää? Ja jos tarjoat sitä iänikuista pakollista armeijaa, niin minä en jaksa olla katkera asioista, jotka tapahtuivat liki 40 vuotta sitten.
Feministiakat ovat rumia olioita, joista tulee isona lesbotanttoja, koska eivät kelpaa miehille.
Vierailija kirjoitti:
En minä vaan miehenä koe olevani syrjitty. Mikä AP:n mielestä miehenä olemisessa mättää? Ja jos tarjoat sitä iänikuista pakollista armeijaa, niin minä en jaksa olla katkera asioista, jotka tapahtuivat liki 40 vuotta sitten.
Osuin nähtävästi arkaan paikkaan, kun tuli alanuoli. Alanuolittaja: Kasvata pallit!
Eihän tuossa mitään yllättävää ole, pilluttomuus johtaa katkeruuteen ja naisten vihaamiseen. Saavat voimaa seuratessaan Andrew Taten kaltaisia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Feministiakat ovat rumia olioita, joista tulee isona lesbotanttoja, koska eivät kelpaa miehille.
Näin nätiksi kehuttuna feministinaisena naurattaa. Tunnen monta feminismiä jotka ovat kelvanneet miehille ja itsekin olen.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuossa mitään yllättävää ole, pilluttomuus johtaa katkeruuteen ja naisten vihaamiseen. Saavat voimaa seuratessaan Andrew Taten kaltaisia miehiä.
Andrew Tatella on 10+ lasta ja noin 200 miljoonan euron nettovarallisuus. Incelit ovat ihan harhaisia seuratessaan 'omiaan' kun seuraavat Taten upporikkaan perheen vesoja. Tristanilla on vielä isompi omaisuus.
Sorrettujen velvollisuus on nousta sortajiaan vastaan.