Sebastian Tynkkynen rasismikohun keskellä – suomalaismepistä tehtiin kantelu EU-parlamentin puhemiehelle
Erityisen kiistanalaiseksi nousi tanskalaisen Stormin kommentti ruotsalaisparlamentaarikon puheeseen. Irakissa syntynyt parlamentaarikko Abir Al-Sahlani totesi sosiaalisessa mediassa julkaistulla videolla, ettei hän ollut koskaan tuntenut oloaan yhtä turvattomaksi parlamentissa.
– Abir Al-Sahlanin pitäisi mennä kotiin, Storm kommentoi videota.
Tynkkynen puolestaan reagoi Instagram-tilillään Al-Sahlanin kommentteihin kehottaen tätä itkemään lisää.
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä jos irakilainen tuntee olonsa turvattomaksi. Sillon se saa maistaa omaa lääkettään.
Sebu, sä mokasit. Paljastit todellisen karvasi väärässä paikassa. Seuraamuksia voi tulla.
Ai siitä, että kirjoittaa "itke lisää"? Älä viitsi. :D
Kyseessä kumminkin EU-poliitikko. Mutta persun suusta ihan normi sanomista. Varmaan lapsellekin sanoo että itke lisää.
Itke lisää, vassutardi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tynkkynen sisäistää BBC, tä
Olet vain kateellinen, persuhullu.
Lutkutatko sinäkin mustaamakkaraa. Selvästi Persuainesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tynkkynen sisäistää BBC, tä
Olet vain kateellinen, persuhullu.
Lutkutatko sinäkin mustaamakkaraa. Selvästi Persuainesta.
Sä olet siis rasisti ja homofoobikko. Yllättyneitä ovat:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän Tynkkysen puoliso on mieltä tästä?
Ai siitä että puoliso haluaa laittomasti maassa olevat ulos maasta? Enitenhän laittomien pers eily osuu juuri kunnon tulijoihin, jotka leimautuvat myös.
Ei vaan siitä, että hän pilkkaa ihmistä, joka tuntee olonsa turvattomaksi kun kansanryhmä, jota hän edustaa, on vihan kohteena.
Se ei ole mikään kansanryhmä vaan muukalainen, vierasmaalainen. Sillä ei ole mitään tekemistä yhdenkään eurooppalaisen kansan kanssa paitsi tietenkin kelagold ja muu loisinta.
Tästä jatkossa hyvät nimitykset Tyrkkysen puolisosta: muukalainen, vierasmaalainen.
BBC ottaa tynkkysen tosissaan...
Vierailija kirjoitti:
Sebu jankkaa väestön-vaihdosta samalla kun suunnittelee adoptoivansa Afrikasta lapsia.
Eipä tuossa persujen laumassa mitään järkeä ole.
Ja toi vajukkilauma äänestää edelleen tätä miekkosta, joka edustaa kaikke heidän vihaamaansa.
Vierailija kirjoitti:
Jälleen uusi persuhullujen rinkirunkkaus käynnissä ja tummelia kuluu. Voi että.
Trollotiloo ja 0/5 tälle ragebaitille
Onko Tynkkynenkin lähtöisin rikkinäisestä perheestä vai mikä on hänen selityksensä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ps on täynnä vihaa
Pikemminkin tyhmyyttä. M52
Taitaa olla molempia fifty sixty vai mitäs se Matti nääs sano?
Vierailija kirjoitti:
Kaverin CV:ssä yksi ranskalainen viiva. -Paskansin housuuni BB-talossa.
Pääseehän sillä viivalla jo näköjään mepiksi. Ei jeesus. En tiedä elänkö Suomessa vai Kummelissa. Niin järjetöntä menoa.
Vierailija kirjoitti:
Meillähän tämä asia on jo tehty täysin selväksi. Meillä n ee ke rin paikka on mun arsessa.
T: Sebu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jälleen uusi persuhullujen rinkirunkkaus käynnissä ja tummelia kuluu. Voi että.
Trollotiloo ja 0/5 tälle ragebaitille
Muista tummeli, ettei esarisi irtoa kokonaan!
Vierailija kirjoitti:
Onko Tynkkynenkin lähtöisin rikkinäisestä perheestä vai mikä on hänen selityksensä?
Vassu pilkkaa yksinhuoltajia. Yllättyneitä ovat:
Vierailija kirjoitti:
Onko Tynkkynenkin lähtöisin rikkinäisestä perheestä vai mikä on hänen selityksensä?
No kun isä oli vankilakundi ja heittäytyi Hellarisaarnaajaksi ku haistoi helpot massit. Sebuhan on jo pikkupojasta asti oluut Hellariseuroissa innokas kolehdinkerääjä. Eihän se omena kauas tipu....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Tynkkynenkin lähtöisin rikkinäisestä perheestä vai mikä on hänen selityksensä?
No kun isä oli vankilakundi ja heittäytyi Hellarisaarnaajaksi ku haistoi helpot massit. Sebuhan on jo pikkupojasta asti oluut Hellariseuroissa innokas kolehdinkerääjä. Eihän se omena kauas tipu....
Ahaa. Selittääkin jo paljon.
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän Tynkkysen puoliso on mieltä tästä?
Molemmat elätt ejä joten samaa mieltä se on. Tuskin edes ymmärtää mitään.
Sylettää elättää tuotakin paskasak Kia.
Vierailija kirjoitti:
Sebu jankkaa väestön-vaihdosta samalla kun suunnittelee adoptoivansa Afrikasta lapsia.
Eipä tuossa persujen laumassa mitään järkeä ole.
Ei mitään mahdollisuutta saada mistään lasta noilla meriiteillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän Tynkkysen puoliso on mieltä tästä?
Ai siitä että puoliso haluaa laittomasti maassa olevat ulos maasta? Enitenhän laittomien pers eily osuu juuri kunnon tulijoihin, jotka leimautuvat myös.
Onko Abir Al-Sahlani laittomasti Ruotsissa? Jos ei, miksi BB-julkkis käskee häntä painumaan kotiinsa, etenkin kun on arvattavasti tarkoittanut Irakia eikä Ruotsia?
Onko Storm BB-julkkis?
Eivät vassarit ymmärrä lukemaansa 😅 Jos nyt edes osaavat lukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sebu jankkaa väestön-vaihdosta samalla kun suunnittelee adoptoivansa Afrikasta lapsia.
Eipä tuossa persujen laumassa mitään järkeä ole.
Ei mitään mahdollisuutta saada mistään lasta noilla meriiteillä.
Ei taparikolliselle adoptiolupia tipu. Eikä noin sairaaseen menoon muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko Tynkkynenkin lähtöisin rikkinäisestä perheestä vai mikä on hänen selityksensä?
Uskovaisesta.
Sama asia.
Kun vihervassu on lähellä, niin homofobia ei ole kaukana.