Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sebastian Tynkkynen rasismikohun keskellä – suomalaismepistä tehtiin kantelu EU-parlamentin puhemiehelle

Vierailija
22.06.2026 |

Erityisen kiistanalaiseksi nousi tanskalaisen Stormin kommentti ruotsalaisparlamentaarikon puheeseen. Irakissa syntynyt parlamentaarikko Abir Al-Sahlani totesi sosiaalisessa mediassa julkaistulla videolla, ettei hän ollut koskaan tuntenut oloaan yhtä turvattomaksi parlamentissa.

 

– Abir Al-Sahlanin pitäisi mennä kotiin, Storm kommentoi videota.

 

Tynkkynen puolestaan reagoi Instagram-tilillään Al-Sahlanin kommentteihin kehottaen tätä itkemään lisää.

Kommentit (107)

Vierailija
41/107 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tynkkynen sisäistää BBC, tä

Vierailija
42/107 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän Tynkkysen puoliso on mieltä tästä?

Ai siitä että puoliso haluaa laittomasti maassa olevat ulos maasta? Enitenhän laittomien pers eily osuu juuri kunnon tulijoihin, jotka leimautuvat myös.

Ei vaan siitä, että hän pilkkaa ihmistä, joka tuntee olonsa turvattomaksi kun kansanryhmä, jota hän edustaa, on vihan kohteena.

Se ei ole mikään kansanryhmä vaan muukalainen, vierasmaalainen. Sillä ei ole mitään tekemistä yhdenkään eurooppalaisen kansan kanssa paitsi tietenkin kelagold ja muu loisinta. 

Menetkö kasille vai ysille syksyllä? Onko kiistaa äitin kanssa ruutuajasta kesälomalla?

Olen 77-vuotias ps Iisalmessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/107 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Li oli myös hyvin tuohtunut tästä äänestyksestä, mikä on varma merkki hyvästä päätöksestä.

 

Äärioikeisto juhlii salissa huutaen ”Send them back”, kun muu oikeisto on juuri äänestänyt läpi heidän kanssaan paluuasetuksen. Näin antoivat äärioikeistolle merkittävä voitto ennen tulevien vuosien Euroopan kannalta kriittisiä vaaleja. Taas surullinen päivä ihmisoikeuksille.

https://x.com/liandersson/status/2067215173895520432

Vierailija
44/107 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä jos irakilainen tuntee olonsa turvattomaksi. Sillon se saa maistaa omaa lääkettään.

Sebu, sä mokasit. Paljastit todellisen karvasi väärässä paikassa. Seuraamuksia voi tulla.

Ai siitä, että kirjoittaa "itke lisää"? Älä viitsi. :D

Kyseessä kumminkin EU-poliitikko. Mutta persun suusta ihan normi sanomista. Varmaan lapsellekin sanoo että itke lisää. 

Vierailija
45/107 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taparikollinen jälleen otsikoissa.

Taparikollinen puhemies siunaa Tynkkysen toiminnan. M52

Ja suomalaiset saavat hävetä silmät päästänsä. 

Kyllä. M52

Vierailija
46/107 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Li oli myös hyvin tuohtunut tästä äänestyksestä, mikä on varma merkki hyvästä päätöksestä.

 

Äärioikeisto juhlii salissa huutaen ”Send them back”, kun muu oikeisto on juuri äänestänyt läpi heidän kanssaan paluuasetuksen. Näin antoivat äärioikeistolle merkittävä voitto ennen tulevien vuosien Euroopan kannalta kriittisiä vaaleja. Taas surullinen päivä ihmisoikeuksille.

https://x.com/liandersson/status/2067215173895520432

Nuo suvakkilesbohuorat saisi sulloa samoihin palautuskeskuksiin palvomiensa Irakin ihmeiden kanssa. Ja ovet lukkoon ja avaimet hukkaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/107 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä jos irakilainen tuntee olonsa turvattomaksi. Sillon se saa maistaa omaa lääkettään.

Sebu, sä mokasit. Paljastit todellisen karvasi väärässä paikassa. Seuraamuksia voi tulla.

Ai siitä, että kirjoittaa "itke lisää"? Älä viitsi. :D

Kyseessä on EU-parlamentti, ei yläaste. On ihan helvetin noloa että Suomen kansan sinne äänestämä henkilö käyttäytyy noin lapsellisesti ja rasistisesti. Meidän asema ei ole mitenkään turvattu nykytilanteessa, ei olisi todellakaan varaa saada huonoa mainetta koko muun Euroopan silmissä koska ennemmin tai myöhemmin saatetaan tarvita muiden apua. Suututtaa niin s**tanasti tällaiset umpityhmät trollitynkkyset jotka vieläkin "tekee politiikkaa" esiintymällä yhtä tyhmille fanipojilleen.

Tämä 

Vierailija
48/107 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Li oli myös hyvin tuohtunut tästä äänestyksestä, mikä on varma merkki hyvästä päätöksestä.

 

Äärioikeisto juhlii salissa huutaen ”Send them back”, kun muu oikeisto on juuri äänestänyt läpi heidän kanssaan paluuasetuksen. Näin antoivat äärioikeistolle merkittävä voitto ennen tulevien vuosien Euroopan kannalta kriittisiä vaaleja. Taas surullinen päivä ihmisoikeuksille.

https://x.com/liandersson/status/2067215173895520432

Nuo suvakkilesbohuorat saisi sulloa samoihin palautuskeskuksiin palvomiensa Irakin ihmeiden kanssa. Ja ovet lukkoon ja avaimet hukkaan. 

T. Sebastian Tyrkkunen 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/107 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä jos irakilainen tuntee olonsa turvattomaksi. Sillon se saa maistaa omaa lääkettään.

Sebu, sä mokasit. Paljastit todellisen karvasi väärässä paikassa. Seuraamuksia voi tulla.

Ai siitä, että kirjoittaa "itke lisää"? Älä viitsi. :D

Kyseessä on EU-parlamentti, ei yläaste. On ihan helvetin noloa että Suomen kansan sinne äänestämä henkilö käyttäytyy noin lapsellisesti ja rasistisesti. Meidän asema ei ole mitenkään turvattu nykytilanteessa, ei olisi todellakaan varaa saada huonoa mainetta koko muun Euroopan silmissä koska ennemmin tai myöhemmin saatetaan tarvita muiden apua. Suututtaa niin s**tanasti tällaiset umpityhmät trollitynkkyset jotka vieläkin "tekee politiikkaa" esiintymällä yhtä tyhmille fanipojilleen.

Tuollaisiahan oikeistopopulistit ovat joka maassa. Ei mitään uutta tai poikkeuksellisen suomalaista.

Vierailija
50/107 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku turha patonginpurija pahottanu mielensä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/107 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Li oli myös hyvin tuohtunut tästä äänestyksestä, mikä on varma merkki hyvästä päätöksestä.

 

Äärioikeisto juhlii salissa huutaen ”Send them back”, kun muu oikeisto on juuri äänestänyt läpi heidän kanssaan paluuasetuksen. Näin antoivat äärioikeistolle merkittävä voitto ennen tulevien vuosien Euroopan kannalta kriittisiä vaaleja. Taas surullinen päivä ihmisoikeuksille.

https://x.com/liandersson/status/2067215173895520432

Mistä johtuu tuo vihervasureiden pohjaton kiima Euroopassa laittomasti olevia matüja kohtaan? Jotain seksuaalista siinä on pakko olla taustalla.

Vierailija
52/107 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä jos irakilainen tuntee olonsa turvattomaksi. Sillon se saa maistaa omaa lääkettään.

Sebu, sä mokasit. Paljastit todellisen karvasi väärässä paikassa. Seuraamuksia voi tulla.

Ai siitä, että kirjoittaa "itke lisää"? Älä viitsi. :D

Kyseessä on EU-parlamentti, ei yläaste. On ihan helvetin noloa että Suomen kansan sinne äänestämä henkilö käyttäytyy noin lapsellisesti ja rasistisesti. Meidän asema ei ole mitenkään turvattu nykytilanteessa, ei olisi todellakaan varaa saada huonoa mainetta koko muun Euroopan silmissä koska ennemmin tai myöhemmin saatetaan tarvita muiden apua. Suututtaa niin s**tanasti tällaiset umpityhmät trollitynkkyset jotka vieläkin "tekee politiikkaa" esiintymällä yhtä tyhmille fanipojilleen.

Tämä 

Täällä on nuo nuolet, millä voit ilmaista olevasi samaa tai eri mieltä kirjoittajan kanssa. Ei tarvitse kirjoittaa jokaisen viestin perään tämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/107 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä voi jokainen katsoa sen mitä YLE ja muut päämediat eivät kerro, eivät kerro myöskään EU johtajat eivätkä Englannin johtajat (Englanti oli pitkään EU maa myös). Järjestäytyneet muslimi jengit saalistamassa lapsia.

 

Esimerkiksi kertomuksia siitä kuin 600 eri muslimi miestä on raiskannut samoja 13 vuotiaita lapsia vuoden ajan, siitä kuinka muslimiraiskaajat ovat raiskanneet lapsia ja raiskanneet sitten lasipulloilla joita ovat rikkoneet lasten sisään ja mitä uskomattomampia väkivaltatekoja...

 

Englannin johdon lisäksi on aika ajaa alas ja vangita kaikki EU eliitti joka toi islam-muslimi-somali hyökkäykset EU maihin ja Englantiinkin. EU Saksan rikolliset Merkel ja Ursula Von Der Leyen ja eri EU maiden johtajat aivan ensimmäisenä.

 

Jokainen tajuaa että tämän jälkeen EU eliitti / johto ja Englannin eliitti  / johto ovat tiensä päässä.

Mitään puolusta tälle ei enää löydy.


The Most Horrifying Thing I've Ever Read.

A shocking report has been released covering the UK grooming gangs that have been running in the country for decades. Let's talk about it.

 

"https://www.youtube.com/watch?v=4LsxYx6Wy3A

Vierailija
54/107 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joku turha patonginpurija pahottanu mielensä

Kuka näistä on ranskalainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/107 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Li oli myös hyvin tuohtunut tästä äänestyksestä, mikä on varma merkki hyvästä päätöksestä.

 

Äärioikeisto juhlii salissa huutaen ”Send them back”, kun muu oikeisto on juuri äänestänyt läpi heidän kanssaan paluuasetuksen. Näin antoivat äärioikeistolle merkittävä voitto ennen tulevien vuosien Euroopan kannalta kriittisiä vaaleja. Taas surullinen päivä ihmisoikeuksille.

https://x.com/liandersson/status/2067215173895520432

Näin nähdään kuinka fasistinen rälssi hivuttaa EU:tai kohti diktatuurimaisia "lakeja". Tynkkynen yhtenä keihään kärkenä. Ei raukka parka ymmärrä että suuntautumisensa voi jo lyhyen ajan sisällä nousta samalla tavoin tikun nokkaan kuin siirtolaisuus. Sittenhän oppii olemaan kun löytää itsensäkin eheytys keskuksesta Ugandassa.

Vierailija
56/107 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän Tynkkysen puoliso on mieltä tästä?

Ai siitä että puoliso haluaa laittomasti maassa olevat ulos maasta? Enitenhän laittomien pers eily osuu juuri kunnon tulijoihin, jotka leimautuvat myös.

Onko Abir Al-Sahlani laittomasti Ruotsissa? Jos ei, miksi BB-julkkis käskee häntä painumaan kotiinsa, etenkin kun on arvattavasti tarkoittanut Irakia eikä Ruotsia?

Onko Storm BB-julkkis?

= Persu ei osaa lukea eikä ymmärrä lukemaansa. 

Ei kun vastaahan nyt. Onko Storm BB-julkkis kuten väität?

Vierailija
57/107 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä voi jokainen katsoa sen mitä YLE ja muut päämediat eivät kerro, eivät kerro myöskään EU johtajat eivätkä Englannin johtajat (Englanti oli pitkään EU maa myös). Järjestäytyneet muslimi jengit saalistamassa lapsia.

 

Esimerkiksi kertomuksia siitä kuin 600 eri muslimi miestä on raiskannut samoja 13 vuotiaita lapsia vuoden ajan, siitä kuinka muslimiraiskaajat ovat raiskanneet lapsia ja raiskanneet sitten lasipulloilla joita ovat rikkoneet lasten sisään ja mitä uskomattomampia väkivaltatekoja...

 

Englannin johdon lisäksi on aika ajaa alas ja vangita kaikki EU eliitti joka toi islam-muslimi-somali hyökkäykset EU maihin ja Englantiinkin. EU Saksan rikolliset Merkel ja Ursula Von Der Leyen ja eri EU maiden johtajat aivan ensimmäisenä.

 

Jokainen tajuaa että tämän jälkeen EU eliitti / johto ja Englannin eliitti  / johto ovat tiensä päässä.

Mitään puolusta tälle ei enää löydy.


The Most Horrifying Thing I've Ever Read.

A shocking report has been released covering the UK grooming gangs that have been running in the country for decades. Let's talk about it.

 

"https://www.youtube.com/watch?v=4LsxYx6Wy3A

Valheellisen tiedon levittämisestä voidaan aloittaa esitutkinta mikä voi johtaa jopa vankeus tuomioon.

Vierailija
58/107 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillähän tämä asia on jo tehty täysin selväksi. Meillä n ee ke rin paikka on mun arsessa.

Vierailija
59/107 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä voi jokainen katsoa sen mitä YLE ja muut päämediat eivät kerro, eivät kerro myöskään EU johtajat eivätkä Englannin johtajat (Englanti oli pitkään EU maa myös). Järjestäytyneet muslimi jengit saalistamassa lapsia.

 

Esimerkiksi kertomuksia siitä kuin 600 eri muslimi miestä on raiskannut samoja 13 vuotiaita lapsia vuoden ajan, siitä kuinka muslimiraiskaajat ovat raiskanneet lapsia ja raiskanneet sitten lasipulloilla joita ovat rikkoneet lasten sisään ja mitä uskomattomampia väkivaltatekoja...

 

Englannin johdon lisäksi on aika ajaa alas ja vangita kaikki EU eliitti joka toi islam-muslimi-somali hyökkäykset EU maihin ja Englantiinkin. EU Saksan rikolliset Merkel ja Ursula Von Der Leyen ja eri EU maiden johtajat aivan ensimmäisenä.

 

Jokainen tajuaa että tämän jälkeen EU eliitti / johto ja Englannin eliitti  / johto ovat tiensä päässä.

Mitään puolusta tälle ei enää löydy.


The Most Horrifying Thing I've Ever Read.

A shocking report has been released covering the UK grooming gangs that have been running in the country for decades. Let's talk about it.

 

"https://www.youtube.com/watch?v=4LsxYx6Wy3A

Valheellisen tiedon levittämisestä voidaan aloittaa esitutkinta mikä voi johtaa jopa vankeus tuomioon.

Kerrotko mikä on valheellista tietoa? Vai valehteletko mikä johtaa esitutkintaan?

Vierailija
60/107 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän Tynkkysen puoliso on mieltä tästä?

Ai siitä että puoliso haluaa laittomasti maassa olevat ulos maasta? Enitenhän laittomien pers eily osuu juuri kunnon tulijoihin, jotka leimautuvat myös.

Onko Abir Al-Sahlani laittomasti Ruotsissa? Jos ei, miksi BB-julkkis käskee häntä painumaan kotiinsa, etenkin kun on arvattavasti tarkoittanut Irakia eikä Ruotsia?

Onko Storm BB-julkkis?

= Persu ei osaa lukea eikä ymmärrä lukemaansa. 

Ei kun vastaahan nyt. Onko Storm BB-julkkis kuten väität?

Persu painelee jo paniikkinappuloita. Itkettääkö 5% kannatus. Itkettääkö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi