Sebastian Tynkkynen rasismikohun keskellä – suomalaismepistä tehtiin kantelu EU-parlamentin puhemiehelle
Erityisen kiistanalaiseksi nousi tanskalaisen Stormin kommentti ruotsalaisparlamentaarikon puheeseen. Irakissa syntynyt parlamentaarikko Abir Al-Sahlani totesi sosiaalisessa mediassa julkaistulla videolla, ettei hän ollut koskaan tuntenut oloaan yhtä turvattomaksi parlamentissa.
– Abir Al-Sahlanin pitäisi mennä kotiin, Storm kommentoi videota.
Tynkkynen puolestaan reagoi Instagram-tilillään Al-Sahlanin kommentteihin kehottaen tätä itkemään lisää.
Kommentit (107)
Kaverin CV:ssä yksi ranskalainen viiva. -Paskansin housuuni BB-talossa.
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän Tynkkysen puoliso on mieltä tästä?
Ei kai se puoliso mitään itkenyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taparikollinen jälleen otsikoissa.
Taparikollinen puhemies siunaa Tynkkysen toiminnan. M52
Ja suomalaiset saavat hävetä silmät päästänsä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä jos irakilainen tuntee olonsa turvattomaksi. Sillon se saa maistaa omaa lääkettään.
Sebu, sä mokasit. Paljastit todellisen karvasi väärässä paikassa. Seuraamuksia voi tulla.
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän Tynkkysen puoliso on mieltä tästä?
Tynkkynen ja BBC.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä jos irakilainen tuntee olonsa turvattomaksi. Sillon se saa maistaa omaa lääkettään.
Sebu, sä mokasit. Paljastit todellisen karvasi väärässä paikassa. Seuraamuksia voi tulla.
En oo sebu. Mut suomen irakilaiset on ainaki aliedustettu kaikessa hyvässä ja yliedustettu kaikessa pahassa. Varmaan ruotsinki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taparikollinen jälleen otsikoissa.
Taparikollinen puhemies siunaa Tynkkysen toiminnan. M52
Joo, irakilaiset on taparikollisia. Yks vanginvartija joka oli Helsingin vankilassa töissä sano et niitä irakilaisia on ihan hirveesti siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä jos irakilainen tuntee olonsa turvattomaksi. Sillon se saa maistaa omaa lääkettään.
Sebu, sä mokasit. Paljastit todellisen karvasi väärässä paikassa. Seuraamuksia voi tulla.
Ai siitä, että kirjoittaa "itke lisää"? Älä viitsi. :D
He saa huutaa muille ihan mitä vaan mutta heille ei saa huutaa mitään takaisin. Tyypillistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän Tynkkysen puoliso on mieltä tästä?
Ai siitä että puoliso haluaa laittomasti maassa olevat ulos maasta? Enitenhän laittomien pers eily osuu juuri kunnon tulijoihin, jotka leimautuvat myös.
Ei vaan siitä, että hän pilkkaa ihmistä, joka tuntee olonsa turvattomaksi kun kansanryhmä, jota hän edustaa, on vihan kohteena.
Parlamentissa äänestettiin mm-kiristyksistä, kiristyskanta voitti ja joku parlamentin ählämí itkee kokevansa olonsa turvattomaksi. Naurettavinta paskaa, mitä olen taas hetkeen kuullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän Tynkkysen puoliso on mieltä tästä?
Ai siitä että puoliso haluaa laittomasti maassa olevat ulos maasta? Enitenhän laittomien pers eily osuu juuri kunnon tulijoihin, jotka leimautuvat myös.
Onko Abir Al-Sahlani laittomasti Ruotsissa? Jos ei, miksi BB-julkkis käskee häntä painumaan kotiinsa, etenkin kun on arvattavasti tarkoittanut Irakia eikä Ruotsia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän Tynkkysen puoliso on mieltä tästä?
Ai siitä että puoliso haluaa laittomasti maassa olevat ulos maasta? Enitenhän laittomien pers eily osuu juuri kunnon tulijoihin, jotka leimautuvat myös.
Ei vaan siitä, että hän pilkkaa ihmistä, joka tuntee olonsa turvattomaksi kun kansanryhmä, jota hän edustaa, on vihan kohteena.
Se ei ole mikään kansanryhmä vaan muukalainen, vierasmaalainen. Sillä ei ole mitään tekemistä yhdenkään eurooppalaisen kansan kanssa paitsi tietenkin kelagold ja muu loisinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän Tynkkysen puoliso on mieltä tästä?
Ai siitä että puoliso haluaa laittomasti maassa olevat ulos maasta? Enitenhän laittomien pers eily osuu juuri kunnon tulijoihin, jotka leimautuvat myös.
Onko Abir Al-Sahlani laittomasti Ruotsissa? Jos ei, miksi BB-julkkis käskee häntä painumaan kotiinsa, etenkin kun on arvattavasti tarkoittanut Irakia eikä Ruotsia?
Onko Storm BB-julkkis?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä jos irakilainen tuntee olonsa turvattomaksi. Sillon se saa maistaa omaa lääkettään.
Sebu, sä mokasit. Paljastit todellisen karvasi väärässä paikassa. Seuraamuksia voi tulla.
Tämä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän Tynkkysen puoliso on mieltä tästä?
Ai siitä että puoliso haluaa laittomasti maassa olevat ulos maasta? Enitenhän laittomien pers eily osuu juuri kunnon tulijoihin, jotka leimautuvat myös.
Ei vaan siitä, että hän pilkkaa ihmistä, joka tuntee olonsa turvattomaksi kun kansanryhmä, jota hän edustaa, on vihan kohteena.
Se ei ole mikään kansanryhmä vaan muukalainen, vierasmaalainen. Sillä ei ole mitään tekemistä yhdenkään eurooppalaisen kansan kanssa paitsi tietenkin kelagold ja muu loisinta.
Tästä jatkossa hyvät nimitykset Tyrkkysen puolisosta: muukalainen, vierasmaalainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän Tynkkysen puoliso on mieltä tästä?
Ai siitä että puoliso haluaa laittomasti maassa olevat ulos maasta? Enitenhän laittomien pers eily osuu juuri kunnon tulijoihin, jotka leimautuvat myös.
Onko Abir Al-Sahlani laittomasti Ruotsissa? Jos ei, miksi BB-julkkis käskee häntä painumaan kotiinsa, etenkin kun on arvattavasti tarkoittanut Irakia eikä Ruotsia?
Onko Storm BB-julkkis?
= Persu ei osaa lukea eikä ymmärrä lukemaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän Tynkkysen puoliso on mieltä tästä?
Ai siitä että puoliso haluaa laittomasti maassa olevat ulos maasta? Enitenhän laittomien pers eily osuu juuri kunnon tulijoihin, jotka leimautuvat myös.
Ei vaan siitä, että hän pilkkaa ihmistä, joka tuntee olonsa turvattomaksi kun kansanryhmä, jota hän edustaa, on vihan kohteena.
Se ei ole mikään kansanryhmä vaan muukalainen, vierasmaalainen. Sillä ei ole mitään tekemistä yhdenkään eurooppalaisen kansan kanssa paitsi tietenkin kelagold ja muu loisinta.
Menetkö kasille vai ysille syksyllä? Onko kiistaa äitin kanssa ruutuajasta kesälomalla?
Miten ps voi tuntea hirveää uhkaa joka paikassa? Akateemisuus vai kun kyseessä nainen = ps kokee uhkaa.
Onko naisen oltava siis hiljaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä jos irakilainen tuntee olonsa turvattomaksi. Sillon se saa maistaa omaa lääkettään.
Sebu, sä mokasit. Paljastit todellisen karvasi väärässä paikassa. Seuraamuksia voi tulla.
Ai siitä, että kirjoittaa "itke lisää"? Älä viitsi. :D
Kyseessä on EU-parlamentti, ei yläaste. On ihan helvetin noloa että Suomen kansan sinne äänestämä henkilö käyttäytyy noin lapsellisesti ja rasistisesti. Meidän asema ei ole mitenkään turvattu nykytilanteessa, ei olisi todellakaan varaa saada huonoa mainetta koko muun Euroopan silmissä koska ennemmin tai myöhemmin saatetaan tarvita muiden apua. Suututtaa niin s**tanasti tällaiset umpityhmät trollitynkkyset jotka vieläkin "tekee politiikkaa" esiintymällä yhtä tyhmille fanipojilleen.
Hyvä jos irakilainen tuntee olonsa turvattomaksi. Sillon se saa maistaa omaa lääkettään.