Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sebastian Tynkkynen rasismikohun keskellä – suomalaismepistä tehtiin kantelu EU-parlamentin puhemiehelle

Vierailija
22.06.2026 |

Erityisen kiistanalaiseksi nousi tanskalaisen Stormin kommentti ruotsalaisparlamentaarikon puheeseen. Irakissa syntynyt parlamentaarikko Abir Al-Sahlani totesi sosiaalisessa mediassa julkaistulla videolla, ettei hän ollut koskaan tuntenut oloaan yhtä turvattomaksi parlamentissa.

 

– Abir Al-Sahlanin pitäisi mennä kotiin, Storm kommentoi videota.

 

Tynkkynen puolestaan reagoi Instagram-tilillään Al-Sahlanin kommentteihin kehottaen tätä itkemään lisää.

Kommentit (107)

Vierailija
21/107 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä jos irakilainen tuntee olonsa turvattomaksi. Sillon se saa maistaa omaa lääkettään.

Vierailija
22/107 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin CV:ssä yksi ranskalainen viiva. -Paskansin housuuni BB-talossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/107 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän Tynkkysen puoliso on mieltä tästä?

Ei kai se puoliso mitään itkenyt?

Vierailija
24/107 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taparikollinen jälleen otsikoissa.

Taparikollinen puhemies siunaa Tynkkysen toiminnan. M52

Ja suomalaiset saavat hävetä silmät päästänsä. 

Vierailija
25/107 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä jos irakilainen tuntee olonsa turvattomaksi. Sillon se saa maistaa omaa lääkettään.

Sebu, sä mokasit. Paljastit todellisen karvasi väärässä paikassa. Seuraamuksia voi tulla.

Vierailija
26/107 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän Tynkkysen puoliso on mieltä tästä?

Tynkkynen ja BBC.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/107 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä jos irakilainen tuntee olonsa turvattomaksi. Sillon se saa maistaa omaa lääkettään.

Sebu, sä mokasit. Paljastit todellisen karvasi väärässä paikassa. Seuraamuksia voi tulla.

En oo sebu. Mut suomen irakilaiset on ainaki aliedustettu kaikessa hyvässä ja yliedustettu kaikessa pahassa. Varmaan ruotsinki.

Vierailija
28/107 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taparikollinen jälleen otsikoissa.

Taparikollinen puhemies siunaa Tynkkysen toiminnan. M52

Joo, irakilaiset on taparikollisia. Yks vanginvartija joka oli Helsingin vankilassa töissä sano et niitä irakilaisia on ihan hirveesti siellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/107 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä jos irakilainen tuntee olonsa turvattomaksi. Sillon se saa maistaa omaa lääkettään.

Sebu, sä mokasit. Paljastit todellisen karvasi väärässä paikassa. Seuraamuksia voi tulla.

Ai siitä, että kirjoittaa "itke lisää"? Älä viitsi. :D

Vierailija
30/107 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

He saa huutaa muille ihan mitä vaan mutta heille ei saa huutaa mitään takaisin. Tyypillistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/107 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän Tynkkysen puoliso on mieltä tästä?

Ai siitä että puoliso haluaa laittomasti maassa olevat ulos maasta? Enitenhän laittomien pers eily osuu juuri kunnon tulijoihin, jotka leimautuvat myös.

Ei vaan siitä, että hän pilkkaa ihmistä, joka tuntee olonsa turvattomaksi kun kansanryhmä, jota hän edustaa, on vihan kohteena.

Parlamentissa äänestettiin mm-kiristyksistä, kiristyskanta voitti ja joku parlamentin ählämí itkee kokevansa olonsa turvattomaksi. Naurettavinta paskaa, mitä olen taas hetkeen kuullut.

Vierailija
32/107 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän Tynkkysen puoliso on mieltä tästä?

Ai siitä että puoliso haluaa laittomasti maassa olevat ulos maasta? Enitenhän laittomien pers eily osuu juuri kunnon tulijoihin, jotka leimautuvat myös.

Onko Abir Al-Sahlani laittomasti Ruotsissa? Jos ei, miksi BB-julkkis käskee häntä painumaan kotiinsa, etenkin kun on arvattavasti tarkoittanut Irakia eikä Ruotsia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/107 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän Tynkkysen puoliso on mieltä tästä?

Ai siitä että puoliso haluaa laittomasti maassa olevat ulos maasta? Enitenhän laittomien pers eily osuu juuri kunnon tulijoihin, jotka leimautuvat myös.

Ei vaan siitä, että hän pilkkaa ihmistä, joka tuntee olonsa turvattomaksi kun kansanryhmä, jota hän edustaa, on vihan kohteena.

Se ei ole mikään kansanryhmä vaan muukalainen, vierasmaalainen. Sillä ei ole mitään tekemistä yhdenkään eurooppalaisen kansan kanssa paitsi tietenkin kelagold ja muu loisinta. 

Vierailija
34/107 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän Tynkkysen puoliso on mieltä tästä?

Ai siitä että puoliso haluaa laittomasti maassa olevat ulos maasta? Enitenhän laittomien pers eily osuu juuri kunnon tulijoihin, jotka leimautuvat myös.

Onko Abir Al-Sahlani laittomasti Ruotsissa? Jos ei, miksi BB-julkkis käskee häntä painumaan kotiinsa, etenkin kun on arvattavasti tarkoittanut Irakia eikä Ruotsia?

Onko Storm BB-julkkis?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/107 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä jos irakilainen tuntee olonsa turvattomaksi. Sillon se saa maistaa omaa lääkettään.

Sebu, sä mokasit. Paljastit todellisen karvasi väärässä paikassa. Seuraamuksia voi tulla.

Tämä

Vierailija
36/107 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän Tynkkysen puoliso on mieltä tästä?

Ai siitä että puoliso haluaa laittomasti maassa olevat ulos maasta? Enitenhän laittomien pers eily osuu juuri kunnon tulijoihin, jotka leimautuvat myös.

Ei vaan siitä, että hän pilkkaa ihmistä, joka tuntee olonsa turvattomaksi kun kansanryhmä, jota hän edustaa, on vihan kohteena.

Se ei ole mikään kansanryhmä vaan muukalainen, vierasmaalainen. Sillä ei ole mitään tekemistä yhdenkään eurooppalaisen kansan kanssa paitsi tietenkin kelagold ja muu loisinta. 

Tästä jatkossa hyvät nimitykset Tyrkkysen puolisosta: muukalainen, vierasmaalainen. 

Vierailija
37/107 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän Tynkkysen puoliso on mieltä tästä?

Ai siitä että puoliso haluaa laittomasti maassa olevat ulos maasta? Enitenhän laittomien pers eily osuu juuri kunnon tulijoihin, jotka leimautuvat myös.

Onko Abir Al-Sahlani laittomasti Ruotsissa? Jos ei, miksi BB-julkkis käskee häntä painumaan kotiinsa, etenkin kun on arvattavasti tarkoittanut Irakia eikä Ruotsia?

Onko Storm BB-julkkis?

= Persu ei osaa lukea eikä ymmärrä lukemaansa. 

Vierailija
38/107 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän Tynkkysen puoliso on mieltä tästä?

Ai siitä että puoliso haluaa laittomasti maassa olevat ulos maasta? Enitenhän laittomien pers eily osuu juuri kunnon tulijoihin, jotka leimautuvat myös.

Ei vaan siitä, että hän pilkkaa ihmistä, joka tuntee olonsa turvattomaksi kun kansanryhmä, jota hän edustaa, on vihan kohteena.

Se ei ole mikään kansanryhmä vaan muukalainen, vierasmaalainen. Sillä ei ole mitään tekemistä yhdenkään eurooppalaisen kansan kanssa paitsi tietenkin kelagold ja muu loisinta. 

Menetkö kasille vai ysille syksyllä? Onko kiistaa äitin kanssa ruutuajasta kesälomalla?

Vierailija
39/107 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ps voi tuntea hirveää uhkaa joka paikassa?  Akateemisuus vai kun kyseessä nainen = ps kokee uhkaa. 

Onko naisen oltava siis hiljaa? 

Vierailija
40/107 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä jos irakilainen tuntee olonsa turvattomaksi. Sillon se saa maistaa omaa lääkettään.

Sebu, sä mokasit. Paljastit todellisen karvasi väärässä paikassa. Seuraamuksia voi tulla.

Ai siitä, että kirjoittaa "itke lisää"? Älä viitsi. :D

Kyseessä on EU-parlamentti, ei yläaste. On ihan helvetin noloa että Suomen kansan sinne äänestämä henkilö käyttäytyy noin lapsellisesti ja rasistisesti. Meidän asema ei ole mitenkään turvattu nykytilanteessa, ei olisi todellakaan varaa saada huonoa mainetta koko muun Euroopan silmissä koska ennemmin tai myöhemmin saatetaan tarvita muiden apua. Suututtaa niin s**tanasti tällaiset umpityhmät trollitynkkyset jotka vieläkin "tekee politiikkaa" esiintymällä yhtä tyhmille fanipojilleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän