Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sebastian Tynkkynen rasismikohun keskellä – suomalaismepistä tehtiin kantelu EU-parlamentin puhemiehelle

Vierailija
22.06.2026 |

Erityisen kiistanalaiseksi nousi tanskalaisen Stormin kommentti ruotsalaisparlamentaarikon puheeseen. Irakissa syntynyt parlamentaarikko Abir Al-Sahlani totesi sosiaalisessa mediassa julkaistulla videolla, ettei hän ollut koskaan tuntenut oloaan yhtä turvattomaksi parlamentissa.

 

– Abir Al-Sahlanin pitäisi mennä kotiin, Storm kommentoi videota.

 

Tynkkynen puolestaan reagoi Instagram-tilillään Al-Sahlanin kommentteihin kehottaen tätä itkemään lisää.

Kommentit (107)

Vierailija
61/107 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taparikollinen jälleen otsikoissa.

Taparikollinen puhemies siunaa Tynkkysen toiminnan. M52

Joo, irakilaiset on taparikollisia. Yks vanginvartija joka oli Helsingin vankilassa töissä sano et niitä irakilaisia on ihan hirveesti siellä.

Samaa sakkia Tynkkysen ja Hallan kanssa. M52

Vierailija
62/107 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillähän tämä asia on jo tehty täysin selväksi. Meillä n ee ke rin paikka on mun arsessa.

Sebu ja kymmenen pientä pyllynpyyhkijää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/107 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vassareita kiukuttaa kun heidän lemmikkiapinansa heitetään maasta ulos 🤭

Vierailija
64/107 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Al-Sahlania pelotti palautuskeskukset. Miksiköhän?

Eikö taleban pelota sinua?

Vierailija
65/107 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vassareita kiukuttaa kun heidän lemmikkiapinansa heitetään maasta ulos 🤭

Näin ps käyttäytyy. Razzet ja naxxet.

Vierailija
66/107 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän Tynkkysen puoliso on mieltä tästä?

Ai siitä että puoliso haluaa laittomasti maassa olevat ulos maasta? Enitenhän laittomien pers eily osuu juuri kunnon tulijoihin, jotka leimautuvat myös.

Ei vaan siitä, että hän pilkkaa ihmistä, joka tuntee olonsa turvattomaksi kun kansanryhmä, jota hän edustaa, on vihan kohteena.

Se ei ole mikään kansanryhmä vaan muukalainen, vierasmaalainen. Sillä ei ole mitään tekemistä yhdenkään eurooppalaisen kansan kanssa paitsi tietenkin kelagold ja muu loisinta. 

Menetkö kasille vai ysille syksyllä? Onko kiistaa äitin kanssa ruutuajasta kesälomalla?

Olen 77-vuotias ps Iisalmessa. 

No, se on sinun häpeäsi. M52

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67/107 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin erikoista että kysenen veijari on hypännyt ilmaan ja pierrut toisen naamaan bb-talossa.  Ja nyt on vetämäsä hyvää liksaa samalla kun muualta tulleet kärsii jossain marja-alalla 6e tuntipalkalla ilman taukoja yms.

Vierailija
68/107 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tulee Kreikan kautta tällä kertaa lisää ns. "insinöörejä" EU maihin...

Ja huomatkaa miten 2015 vuodesta alkaen tulijat ovat aina näitä tyttöjä saalistavia miehiä...

 

"https://www.youtube.com/shorts/G-flYEXR2e8

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69/107 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vassareita kiukuttaa kun heidän lemmikkiapinansa heitetään maasta ulos 🤭

Näin ps käyttäytyy. Razzet ja naxxet.

Aina ennemmin rassenasse kuin wokevasse 😉

Vierailija
70/107 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän Tynkkysen puoliso on mieltä tästä?

Hän ei taida olla laittomasti Suomessa 🤔

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
71/107 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tätä hössötystä. Poistetaan LAITTOMAT ihmiset ja joku tuntee tästä nyt turvattomuutta 🙄

Jos kotiisi pesii joku laittomasti niin kumman oikeudet ovat tärkeämmät sinun (kodissa asuvan omistajan) vai laittoman tunkeutujan?

Vierailija
72/107 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykytilannehan on se, että 80 % kielteisen päätöksen saaneista eli noin puoli miljoonaa huippuosaajaa jää joka vuosi laittomasti Eurooppaan. Vihervasurit ei näe tässä mitään ongelmaa.
 

- Tällä hetkellä vain 20 prosenttia kielteisen juhl apaikkapäätöksen saaneista pystytään palauttamaan. Se on erittäin alhainen lukema ja heikentää meidän koko juhl apaikkajärjestelmän toimivuutta, komission varapuheenjohtaja Henna Virkkunen (kok) sanoo IS:n haastattelussa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011089819.html

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
73/107 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalla ei huudella toisille, että itke lisää. Kiusaamista tuo on. 

Vierailija
74/107 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän Tynkkysen puoliso on mieltä tästä?

Hän ei taida olla laittomasti Suomessa 🤔

Vai onko? Näiden alapeukuttajien mielestä vissiin on laiton ja paperiton?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
75/107 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän Tynkkysen puoliso on mieltä tästä?

Ai siitä että puoliso haluaa laittomasti maassa olevat ulos maasta? Enitenhän laittomien pers eily osuu juuri kunnon tulijoihin, jotka leimautuvat myös.

Ei vaan siitä, että hän pilkkaa ihmistä, joka tuntee olonsa turvattomaksi kun kansanryhmä, jota hän edustaa, on vihan kohteena.

siis onko joki laittomasti maassa oleva päässyt mepiksi? Vai mihin viittaat kansanryhmällä, jota tuo koskee?

Vierailija
76/107 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpa maailman voisi jakaa poliittisen suuntautumisen mukaan kokonaan. 

Vassarit ja oikeisto eläisivät omissa oloissaan auvoisasti. 

Vassarit voisivat viettää maassaan voimaannuttavaa Prideä muslimiveljiensä kera 🤗

 

Kaikki voittaisivat 💛💚💜

Vierailija
77/107 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpa maailman voisi jakaa poliittisen suuntautumisen mukaan kokonaan. 

Vassarit ja oikeisto eläisivät omissa oloissaan auvoisasti. 

Vassarit voisivat viettää maassaan voimaannuttavaa Prideä muslimiveljiensä kera 🤗

 

Kaikki voittaisivat 💛💚💜

Kyllä. Kokoomuslaiset nauttisi siitä että  persut olisi heidän maaorjia. Jokaisella olisi elämässä oma paikkansa ja sielä pysyttäisi. kyllä herä kyllä herrä.

Vierailija
78/107 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä tulee Kreikan kautta tällä kertaa lisää ns. "insinöörejä" EU maihin...

Ja huomatkaa miten 2015 vuodesta alkaen tulijat ovat aina näitä tyttöjä saalistavia miehiä...

 

"https://www.youtube.com/shorts/G-flYEXR2e8

Ja Persut olivat levittämässä punaista mattoa ja toivottivat tervetuleiksi 40 000 moniosaajaa. Tornio 2015 nevöforget.

Vierailija
79/107 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sebun CV  on aika lyhyt: -Paskansin housuuni BB-talossa.

Vierailija
80/107 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sebu jankkaa väestön-vaihdosta samalla kun suunnittelee adoptoivansa Afrikasta lapsia. 

 

Eipä tuossa persujen laumassa mitään järkeä ole. 

Voi kulta. Väestönvaihto ei tarkoita adoptioita tai ulkomaisia puolisoita. Voi että.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi