Sebastian Tynkkynen rasismikohun keskellä – suomalaismepistä tehtiin kantelu EU-parlamentin puhemiehelle
Erityisen kiistanalaiseksi nousi tanskalaisen Stormin kommentti ruotsalaisparlamentaarikon puheeseen. Irakissa syntynyt parlamentaarikko Abir Al-Sahlani totesi sosiaalisessa mediassa julkaistulla videolla, ettei hän ollut koskaan tuntenut oloaan yhtä turvattomaksi parlamentissa.
– Abir Al-Sahlanin pitäisi mennä kotiin, Storm kommentoi videota.
Tynkkynen puolestaan reagoi Instagram-tilillään Al-Sahlanin kommentteihin kehottaen tätä itkemään lisää.
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
Meillähän tämä asia on jo tehty täysin selväksi. Meillä n ee ke rin paikka on mun arsessa.
Sebu ja kymmenen pientä pyllynpyyhkijää.
Vassareita kiukuttaa kun heidän lemmikkiapinansa heitetään maasta ulos 🤭
Vierailija kirjoitti:
Al-Sahlania pelotti palautuskeskukset. Miksiköhän?
Eikö taleban pelota sinua?
Vierailija kirjoitti:
Vassareita kiukuttaa kun heidän lemmikkiapinansa heitetään maasta ulos 🤭
Näin ps käyttäytyy. Razzet ja naxxet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän Tynkkysen puoliso on mieltä tästä?
Ai siitä että puoliso haluaa laittomasti maassa olevat ulos maasta? Enitenhän laittomien pers eily osuu juuri kunnon tulijoihin, jotka leimautuvat myös.
Ei vaan siitä, että hän pilkkaa ihmistä, joka tuntee olonsa turvattomaksi kun kansanryhmä, jota hän edustaa, on vihan kohteena.
Se ei ole mikään kansanryhmä vaan muukalainen, vierasmaalainen. Sillä ei ole mitään tekemistä yhdenkään eurooppalaisen kansan kanssa paitsi tietenkin kelagold ja muu loisinta.
Menetkö kasille vai ysille syksyllä? Onko kiistaa äitin kanssa ruutuajasta kesälomalla?
Olen 77-vuotias ps Iisalmessa.
No, se on sinun häpeäsi. M52
Jotenkin erikoista että kysenen veijari on hypännyt ilmaan ja pierrut toisen naamaan bb-talossa. Ja nyt on vetämäsä hyvää liksaa samalla kun muualta tulleet kärsii jossain marja-alalla 6e tuntipalkalla ilman taukoja yms.
Tässä tulee Kreikan kautta tällä kertaa lisää ns. "insinöörejä" EU maihin...
Ja huomatkaa miten 2015 vuodesta alkaen tulijat ovat aina näitä tyttöjä saalistavia miehiä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vassareita kiukuttaa kun heidän lemmikkiapinansa heitetään maasta ulos 🤭
Näin ps käyttäytyy. Razzet ja naxxet.
Aina ennemmin rassenasse kuin wokevasse 😉
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän Tynkkysen puoliso on mieltä tästä?
Hän ei taida olla laittomasti Suomessa 🤔
En ymmärrä tätä hössötystä. Poistetaan LAITTOMAT ihmiset ja joku tuntee tästä nyt turvattomuutta 🙄
Jos kotiisi pesii joku laittomasti niin kumman oikeudet ovat tärkeämmät sinun (kodissa asuvan omistajan) vai laittoman tunkeutujan?
Nykytilannehan on se, että 80 % kielteisen päätöksen saaneista eli noin puoli miljoonaa huippuosaajaa jää joka vuosi laittomasti Eurooppaan. Vihervasurit ei näe tässä mitään ongelmaa.
- Tällä hetkellä vain 20 prosenttia kielteisen juhl apaikkapäätöksen saaneista pystytään palauttamaan. Se on erittäin alhainen lukema ja heikentää meidän koko juhl apaikkajärjestelmän toimivuutta, komission varapuheenjohtaja Henna Virkkunen (kok) sanoo IS:n haastattelussa.
Työpaikalla ei huudella toisille, että itke lisää. Kiusaamista tuo on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän Tynkkysen puoliso on mieltä tästä?
Hän ei taida olla laittomasti Suomessa 🤔
Vai onko? Näiden alapeukuttajien mielestä vissiin on laiton ja paperiton?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän Tynkkysen puoliso on mieltä tästä?
Ai siitä että puoliso haluaa laittomasti maassa olevat ulos maasta? Enitenhän laittomien pers eily osuu juuri kunnon tulijoihin, jotka leimautuvat myös.
Ei vaan siitä, että hän pilkkaa ihmistä, joka tuntee olonsa turvattomaksi kun kansanryhmä, jota hän edustaa, on vihan kohteena.
siis onko joki laittomasti maassa oleva päässyt mepiksi? Vai mihin viittaat kansanryhmällä, jota tuo koskee?
Kumpa maailman voisi jakaa poliittisen suuntautumisen mukaan kokonaan.
Vassarit ja oikeisto eläisivät omissa oloissaan auvoisasti.
Vassarit voisivat viettää maassaan voimaannuttavaa Prideä muslimiveljiensä kera 🤗
Kaikki voittaisivat 💛💚💜
Vierailija kirjoitti:
Kumpa maailman voisi jakaa poliittisen suuntautumisen mukaan kokonaan.
Vassarit ja oikeisto eläisivät omissa oloissaan auvoisasti.
Vassarit voisivat viettää maassaan voimaannuttavaa Prideä muslimiveljiensä kera 🤗
Kaikki voittaisivat 💛💚💜
Kyllä. Kokoomuslaiset nauttisi siitä että persut olisi heidän maaorjia. Jokaisella olisi elämässä oma paikkansa ja sielä pysyttäisi. kyllä herä kyllä herrä.
Vierailija kirjoitti:
Tässä tulee Kreikan kautta tällä kertaa lisää ns. "insinöörejä" EU maihin...
Ja huomatkaa miten 2015 vuodesta alkaen tulijat ovat aina näitä tyttöjä saalistavia miehiä...
Ja Persut olivat levittämässä punaista mattoa ja toivottivat tervetuleiksi 40 000 moniosaajaa. Tornio 2015 nevöforget.
Sebun CV on aika lyhyt: -Paskansin housuuni BB-talossa.
Vierailija kirjoitti:
Sebu jankkaa väestön-vaihdosta samalla kun suunnittelee adoptoivansa Afrikasta lapsia.
Eipä tuossa persujen laumassa mitään järkeä ole.
Voi kulta. Väestönvaihto ei tarkoita adoptioita tai ulkomaisia puolisoita. Voi että.
Samaa sakkia Tynkkysen ja Hallan kanssa. M52