Ostin robotti-imurin. Mihin miestä enää tarvii?
Kommentit (17)
Ei miestä ole ennenkään mihinkään tarvittu.
Elämä on kaikin puolin kivempaa ilman.
Mä en sinällään ymmärrä teidän intoanne imurointiin
Vierailija kirjoitti:
Kaalimadosta?
Eihän Kaalimato myy robotti-imureita
Tehokas imu siinä sitten. Onnea uudesta.
Tarvit sitä koiran ulosvientiin, samalla kun makaat perse homeessa sohvalla ja tilaan ruokakauppaostokset toimitettuna.
Vierailija kirjoitti:
Siementämiseen.
Onnistuu lääkärissä.
Onko ap:n mies muka ennen siivonnut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siementämiseen.
Onnistuu lääkärissä.
ai että lääkäri siementää, vai tuuppaa jonkun misogyynin jättämän satsin sisään?
Vierailija kirjoitti:
Onko ap:n mies muka ennen siivonnut?
Ehkä se on kuitenkin imenyt.
Vierailija kirjoitti:
Onko ap:n mies muka ennen siivonnut?
ei ap:llä ole koskaan ollut miestä.
Hommasin kans robotti-imurin ja omasta mielestäni on kyllä surkea keksintö. Aina jossain jumissa ja ei osaa kiertää tuoleja. No nyt on kaapissa tallessa koko romu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siementämiseen.
Onnistuu lääkärissä.
Jos on mieslääkäri?
Robotti-imuri ei ole hyvä sängyssä. Tarvin miestä panemiseen.
Miestä tarvii elämänkumppaniksi ja petikaveriksi ja maailman parhaaksi iskäksi ja lisäksi jakamaan muut kotityöt. Meillä se myös imuroi. Roboimuri lähti Sorttiin kun se ei ollut kovin hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Tarvit sitä koiran ulosvientiin, samalla kun makaat perse homeessa sohvalla ja tilaan ruokakauppaostokset toimitettuna.
Totta, kummallisesti se lemmikin ulkoilutus menee miehen hommiksi kun parisuhde alkaa.
Kaalimadosta?