Oletko ollut yksin lomalla ulkomailla?
Olisi matkakuumetta ja tekisi mieli lähteä lomalle esim. Italiaan tai Espanjaan joku rantakohde. Yleensä lomaillut perheen kanssa. Mutta nyt ei ole ketään matkakaveriksi. Millaista on lomailla ja matkustaa yksin? Mietin uskaltaisiko lähteä. Tulisiko sitä vaan oltua yksin hotellihuoneessa ja tuntevansa itsensä entistä yksinäisemmäksi..
Kommentit (346)
Aina yksin - aina. Ja kymmeniä maita on nähty. Pian taas pääskysen tavoin etelään.
Olen ollut, Kongossa ja Gambiassa.
T. Maire 61v.
Kyllä olen. Olen käynyt yksin vaellusreissuilla Alpeilla useamman kerran ja kivaa on ollut aina.
Mä en osaisi edes lentokoneeseen, kaikki lukee englanniksi Helsingin kentällä. Missään ei lue suomeksi että: aloita tästä.
Aina yhden kimpassa. En tarvitse ketään mukaani kitisemään. Maailmalla kyllä löytyy seuraa... jos tarvitsee.
Monet kerrat ja yksin on jaikkein helpointa matkustaa.
Kavereilla on kaiken maailman rajoitteita miksi muka ei voi lähteä.
Lisäksi usein perillä olen tavannut samanhenkisiä suomalaisia, joista on tullut uusia ystäviä.
Ehdottomasti kannattaa lähteä yksin reussuun