Helle valtaa Suomen ensi viikolla, jopa +35 astetta
Muistakaa hommata nyt se ilmastointi ennen kuin on myöhäistä. Kohta taas valitatte kun on kuuma eikä saa yöllä nukuttua kun asunto on pätsi. Nyt laitteita on vielä runsaasti mutta ne menee nopeasti ensi viikolla. Sitten saa vain huonoimpia laitteita jos niitäkään.
Kommentit (27)
Kannattaisi hommata edes pari tuuletinta. Toisesta ikkunasta puhaltamaan sisälle ja toisesta ulos siis yöllä. Saa hyvin viilennettyä asunnon yöllä ja päivällä sitten kaikki lävet kiinni ja ikkunaan paksut pimennysverhot.
Eipä ole tulossa mitään 35+ kelejä.
Helle yhyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
Meille tuli ilmalämpöpumppu viimekeväänä😍 ja sitten alkoikin 43 hellepäivän kesä.
Ei muuta kuin santtutölkit kylmään. Ihanaa!
Ennustukset jo muuttuneet, onneksi. Hyvä jos 20 ylitetään, mutta se riittää mulle mainiosti.
Eipä valtaa. Täällä missä minä asun on korkeintaan 20 astetta, ihanaa.
Missään ennusteissa ei näy +35 astetta. Korkeimmat ennusteet näyttävät 27 astetta.
Vierailija kirjoitti:
Eipä valtaa. Täällä missä minä asun on korkeintaan 20 astetta, ihanaa.
Sama täällä, harmittaa.
Ilmastointilaitteiden myyjän aloitus...
Todellisuudessa Suomessa on ollut kylmä vuosi ja kylmiä vuosia tulee jatkossakin, ei se ilmasto lämpene mutta rahastus jatkuu
Ilmastohumppaa. T.peräkylän-persu
En taatusti valita helteestä enkä ikinä hommaa mitään jäädytintä. Nukun mieluiten 50-asteisessa saunassa ja helteellä säästyy sähköä 😄
Tyhmä ap. Ei se ilmastointilaite paljoa auta, kun pitää niin kovaa hurinaa, ettei sitä voi pitää yöllä päällä.
Vierailija kirjoitti:
Helle yhyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
Ei pelkästään helle, vaan KAUHUHELLE!
Tai PAAHTAVA HELLE!!
KÄRISTYMISVAARA!!
Nämä ei yhtään liioittelevat sääuutiset pikakatsauksella IL:stä.
Ja sääkartat näyttää, että helleraja ylittyy nippa nappa, ja vain joillakin alueilla etelässä.
tulispa 55 ni kaikki nauttis ihanasta helteestä
Totaaliyök helteille.