Oletko ollut yksin lomalla ulkomailla?
Olisi matkakuumetta ja tekisi mieli lähteä lomalle esim. Italiaan tai Espanjaan joku rantakohde. Yleensä lomaillut perheen kanssa. Mutta nyt ei ole ketään matkakaveriksi. Millaista on lomailla ja matkustaa yksin? Mietin uskaltaisiko lähteä. Tulisiko sitä vaan oltua yksin hotellihuoneessa ja tuntevansa itsensä entistä yksinäisemmäksi..
Kommentit (335)
4. viikko yksin Italiassa aluillaan. Mies tulee 2,5 vkon kuluttua perässä.
Mikäs tässä, nautin täysillä!
Ole kymmeniä kertoja ja parin viikon päästä lähdössä taas kuukaudeki Pattikselle. Suosittelen kohdetta varauksetta myös heteronaisille, sillä monella baaritytöllä on munat. Jos baareilu ei sinua kiinnosta, niin pane vaikka Tinder laulamaan. Pattiksella nimittäin myös paljon salskeita intialaisia budjettimatkailijoita, jotka tykkäävät tehdä kaiken porukalla ja vain railakas hauskanpitönsä selättää vallattoman ödöörinsä. Varmasti ikimuistoinen kokemus, jostaa perhe ankeassa ja ahdasmielisessä Suomessa tulee kertavarvista kateudesta vihreäksi.
Vierailija kirjoitti:
Ole kymmeniä kertoja ja parin viikon päästä lähdössä taas kuukaudeki Pattikselle. Suosittelen kohdetta varauksetta myös heteronaisille, sillä monella baaritytöllä on munat. Jos baareilu ei sinua kiinnosta, niin pane vaikka Tinder laulamaan. Pattiksella nimittäin myös paljon salskeita intialaisia budjettimatkailijoita, jotka tykkäävät tehdä kaiken porukalla ja vain railakas hauskanpitönsä selättää vallattoman ödöörinsä. Varmasti ikimuistoinen kokemus, jostaa perhe ankeassa ja ahdasmielisessä Suomessa tulee kertavarvista kateudesta vihreäksi.
On se kyllä vähän surullista jos ei pillua saa kuin rahalla🤣
Ketjussa kyllä keskustellaan matkailusta, ei maksullisesta seksistä
Suosittelen lämpimästi yksinmatkailua.
Erityisesti inkkelimiehille, tervemenoa saamaan rahalla kokemuksia ja purkamaan patoumia.
Joo, monta kertaa. En ole edes ajatellut että siinä olisi jotain erikoista. Samat museot ja ravintolat voi vierailla yksinkin. Ja onhan niitä kaikenlaisia kävelykierroksia, intensiivikursseja ja kokkikursseja joilla voi tutustua ihmisiin.
Vierailija kirjoitti:
Olen koikkelehtinut Nykin ja muillakin lentokentillä 17-vuotiaana yksin. Sitten joku kehtaa naljailla, että pärjäänkö Hsl bussien kanssa tai Lontoon lentokentillä aikuisena.
Mä muutin 17-vuotiaana yksin Uuteen-Seelantiin. Eipä ole sen jälkeen tullut vastaan sellaista haastetta josta en olisi yksin selvinnyt 😅.
Olen käynyt usein etelänmatkalla yksin..siinä on parasta se, ettei tarvitse jutella kenellekään, eikä huomioida ketään. Voi olla ihan omassa rauhassaan vain ja rentoutua. Minusta on paljon kivempaa matkustaa yksin kuin jonkun muun seurassa.
T. Introvertti
Olen ollut monia kertoja yksin, menipaluu lippu ja hotelli buukata jo Suomessa. Ei mitään ongelmaa, saa itse määrätä mitä haluaa nähdä mitä ei jne. Ei kiinnosta rannalla makoilu vaan nähtävyydet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
naisten ei tarvitse olla halutessaan missään yksin. miesseuraa löytyy helposti joka puolelta maailmaa
Huoh, ikään kuin se olisi jotenkin toivottavaa.
Just näin! Ai että oikein löytyy joka puolelta maailmaa....? Järkyttävän typerä kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen koikkelehtinut Nykin ja muillakin lentokentillä 17-vuotiaana yksin. Sitten joku kehtaa naljailla, että pärjäänkö Hsl bussien kanssa tai Lontoon lentokentillä aikuisena.
Mä muutin 17-vuotiaana yksin Uuteen-Seelantiin. Eipä ole sen jälkeen tullut vastaan sellaista haastetta josta en olisi yksin selvinnyt 😅.
Miks sinne muutit?
Just olin eka kertaa ja tylsää oli. Hotellissa kaikki muut pariskuntia tai ystäväporukoita. Yksin altaalla, yksin shoppailemassa, yksin nähtävyyksiä katsomassa... Ainoa paikka, missä yksinäisyys ei vaivannut oli oma hotellihuone. :(
Toki,kymmeniä kertoja. Ihanaa sikailua, viinaa&naisia.
T. setämies.
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt usein etelänmatkalla yksin..siinä on parasta se, ettei tarvitse jutella kenellekään, eikä huomioida ketään. Voi olla ihan omassa rauhassaan vain ja rentoutua. Minusta on paljon kivempaa matkustaa yksin kuin jonkun muun seurassa.
T. Introvertti
Tämä 👍
Kirjoitin tähän ketjuun viime vuonna, kun olin lähdössä ensimmäiselle soolomatkalleni. Nyt olen tehnyt niitä jo neljä, kaksi Saksaan, yhden Tukholmaan ja yhden Tallinnaan. Reissujeni pointtina on aina jokin musiikkitapahtuma ja muu matka muotoutuu sitten sen ympärille. Olen huomannut, että tykkään enemmän matkustaa yksin kuin seurassa, kivaa kun saa mennä täysin oman pään mukaan. Otan aina oman hotellihuoneen, siellä on ihana sitten illalla rauhassa rentoutua. Ensi viikolla lähden taas Tukholmaan konserttiin ja heinäkuussa kutsuu Gdansk. Syksyllekin suunnittelen jotain kivaa vielä.
Vierailija kirjoitti:
Olin pakettimatkalla ns. naispaikalla. Ihan mukava tyyppi tuli huonekaveriksi. Onkohan tuollaisia edelleen?
Nykyisin voi mekon alta löytyä ylläri vaikka naiseksi identifoituisikin.
lomalle on parasta mennä yksin.varsinkin autolomalle.ajelee omaan tahtiin omia reittejä vaikka espanjaan.
Olen ja se on ollut parasta.
Saa kierrellä ja käydä just siellä, missä itse haluaa/ehtii tekemään kaikki haluamansa asiat jopa vain viikon lomalla.
Vierailija kirjoitti:
Just olin eka kertaa ja tylsää oli. Hotellissa kaikki muut pariskuntia tai ystäväporukoita. Yksin altaalla, yksin shoppailemassa, yksin nähtävyyksiä katsomassa... Ainoa paikka, missä yksinäisyys ei vaivannut oli oma hotellihuone. :(
Tuota minä juuri pelkään, enkä siksi ole koskaan matkustanut yksin. Vaikka muuten viihdyn yksin kotonani ja harrastuksissani. Samoin joissain tapahtumissa, kuten musakeikoilla, joissa on paljon ihmisiä, tunnen itseni hyvin yksinäiseksi, jos en ole jonkun seurassa mennyt sinne.
En ole ollut
Pekka 65v