minkä pitunen " kalu " miehelläsi on? ja vitsiniekat,
en tarkoita ruuvimeisseleitä ym. ;) mun omalla on 17, 5 cm. olen ihan tyytyväinen. taitaa olla aika keskiverto.
Kommentit (30)
mies ei anna mitata. Mun mielestä se on pikkasen liian pitkä, luulisin että keskiverto kuitenkin, tai ainakin sinne päin.
Ei ole pitkään aikaan ollut kiinnostunut näkemään sitä ns. " juhlakunnossa" . Senttejä en itse tiedä, mutta sen verran kokoa löytyy etten ole ikinä tuntenut mitään alemmuuskompleksia siitä ;)
Tai ainakin kertoi joskus kuulemma mitanneensa ja sano että 19cm ja millit päälle, en tiedä mistä kohtaa mitannut, jotain sinnepäin saattaa kuitenkin olla suunnillen :)
En pysty katsomaan, puhumattakaan, että koskemaan sitä nakkia:((
Veikkaisin, että 12cm ja ohuen ohut tikku:(
sängyssä jenkkikorispelaajan kanssa, mies oli 203 pitkä ja kalu oli ( enkä todellakaan valehtele ) varmaan 25- 30 cm. ja se kyllä sattui, mutta kaveri oli varovainen.
kannattaisi miettiä , miltä sellainen alkaa " maistua " ajan mittaan. ei paljoa taida kiihottaa.
En todellakaan tiedä sentilleen kuinka pitkä. Mutta osaa onneksi sitä käyttää ja kutittaa ihan oikeista paikoista joten ei voi valittaa.
on 15cm pitkä. Mun miehellä on 17,5cm. Minä olen sen mitannut hänen pyynnöstään. Se on hyvä!
yhdelläkään lisäsentillä ei tekisi mitään ;o)
T: tyytyväinen käyttäjä jo menneeltä vuosituhannelta
en ole mitannut, mutta eiköhän 15cm ole lähellä... ja ihan on riittävä!
lyhyempi, mutta aika paksu. Ihan riittävä ja toimiva. Joskus vaan mietin, että kuinkahan poikieni käy. Minkälaiset penikset heille kasvaa isompana ja löytävätkö rakastavia puolisoita, kun asenne tuntuu olevan se, että pienellä peniksellä varustetut miehet ovat aivan pohjasakkaa. Minkäs sillekään teet.
Exällä oli 22cm ja niin oli miehelle kalun lisäksi turhan suuri ego. Jos olisi osannut käyttää peliään ja jos värkkini olisi ollut löysyydeltään nykyluokkaa, niin seksi olisi voinut tuntuakin joltain. Nykyinen mies osaa tyydyttää minut tavoilla, joihin toiset eivät ole pystyneet.
mutta mukavan paksu. Ihan loistokapine, innokaskin vielä, ja luotettava. Käynnistyy aina :D Mutta tulee valitettavan harvoin käytettyä silti, sääli.
Minusta on muuten aivan turhaa puhetta nämä " koolla ei ole väliä" -jutut, koska sillä todellakin on merkitystä.
Hirveää soopaa, jota yhä edelleen aina jossain toitotetaan. Miksi ihmeessä? Eikö sen nyt voi reilusti myöntää, että suurin osa naisista ottaisi mieluummin kelvollisen kokoisen vehkeen miehelleen. Jos keskivertomittoja mietitään, niin sitten edes niiden arvojen ylälaidasta.
Olen tavannut useammankin reilusti alle sen. Tai ehkä olen sitten minimagneetti...Ja kyllä, on sillä koolla väliä ihan yhtä paljon kuin sillä kuinka sitä osaa käyttää...
Eikä ole kyse mistään estoisuudesta - semmoinen on meillä tuntematonta - vaan ihan arvostuksesta. Jos mies lähestyisi mittanauhan kanssa minun kroppaani, vetelisin sitä pitkin korvia, enkä halua liioin pistää miestä minkään mittailtavan objektin asemaan. Kummaa sakkia jotka näin tekee...
jos miettii, että omilla pojilla on joskus aikuisena seksielämää. Olen itsekin joskus miettinyt, onko esikoisella aikuisenakin isompi kuin keskimmäisellä, jääkö kuopuksen pippeli noin pieneksi ja tuleekohan keskimmäisestä hyvä rakastaja, kun ottaa niin hyvin muita huomioon ja silittää hiuksia ja suukottelee. Yhtä lailla mietin, onko esikoisella vanhana isot korvat, tuleeko keskimmäiselle liian pieni leuka tai onko kuopuksella notkoselkä kuten isällään.
Mielestäni nämä ovat ihan normaaleja mietteitä, kertovat vain siitä että äiti pohtii lastensa koko elämänkaarta eri osa-alueineen.
ihan hyvä on. Noin niinku pituuden puolesta ainakin.