Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onneksi minulla on kaksi muutakin lasta niin tiedän ettei yhden menestyminen johdu geeneistäni

Vierailija
12.04.2026 |

Mitkään rangaistukset etuuksien menetyksistä fyysiseen ja henkiseen väkivaltaan eivät ole saaneet näitä kahta oppimaan. Voinen lohduttautua että kyseessä on geneettinen ominaisuus eikä sille voi mitään. Me vanhemmatkin olemme vähänkoulutettuja ja samoin kaikki muutkin sukulaiset.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan asiasta vaikka kuinka paljon tutkimustuloksia, että ruumiillista kuritusta harrastavat keskimäärin typerät ja vähemmän koulutetut ihmiset aivan kuten tupakointia raskausaikana.

Vierailija
2/16 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivalta alkaa siinä missä taidot loppuvat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matala impulssikontrolli sinulla on. Se johtaa lisääntymiseen ja päällekarkauksiin.

Vierailija
4/16 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matala impulssikontrolli sinulla on. Se johtaa lisääntymiseen ja päällekarkauksiin.

Ja huono itsetunto, minkä hän kostaa sitten jälkeläisille.

Vierailija
5/16 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei ole tullut sinuun muiltakaan osin!

Vierailija
6/16 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen sukupolven heikoin aines lisääntyy ja väestön ÄO laskee koko ajan. Lopulta rotat jäljellä tukistelemassa toisiaan, ilman kykyä mihinkään muuhun.

Vierailija
7/16 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Kaikista väkivaltaisimpia, häiriintyneimpiä ja huonosti käyttäytyviä ovat melkein 80v kokemuksellani selkäsaunoja saaneet. Onneksi omat vanhempani olivat sen verran fiksuja etteivät koskaan kajonneet lapsiin. Ei lapsiin tai puolisoon kohdistuvassa väkivallassa yleensäkään kyse ole vanhempien sukupolvesta vaan enemmänkin sivistyneisyydestä.

Vierailija
8/16 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisen sukupolven heikoin aines lisääntyy ja väestön ÄO laskee koko ajan. Lopulta rotat jäljellä tukistelemassa toisiaan, ilman kykyä mihinkään muuhun.

Suorittavat työt automatisoidaan. Automaatioon tarvitaan osaajia, mutta tehokkaimmin sikiää väestö joka ei sellaiseen kykene. Millä heidät tulevaisuudessa elätetään? Varmaan palataan takaisin alkuun jossa olemassa olevia järjestelmiä ei kukaan osaa korjata, tehostaa eikä päivittää, vaan kaikki tehdään taas manuaalisesti.

Siis jos täällä enää mitään elämää on kaiken ympäristön riiston jälkeen. Meret vapauttavat valtavat määrät vuosituhansien aikana kertynyttä kuolleista pohjaan uponneista eläimistä peräisin olevaa metaanimassaa ilmakehään tarpeeksi lämmettyään. Lämmin nestehän liuottaa vähemmän kaasuja kuin kylmä. Ei ole mitään keinoa estää sitä. Toisaalta sillä ei isossa mittakaavassa ole mitään merkitystä, koska aurinko tulee sammumaan ja maapallo katoaa sen romahduksesta syntyvään mustaan aukkoon, kuten kaikki edelliset ja tulevatkin maapallot.

Vierailija
9/16 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piiskaaminen on kyvyttömän vanhemman kasvatuskeino. Jossain vaiheessa ei enää pärjää sillä keinolla ja saa itse turpaansa.

Vierailija
10/16 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on oikeesti fiksu lapsi niin tekee riskosilmoituksen ja välit poikki.

Vierailija
11/16 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Kaikista väkivaltaisimpia, häiriintyneimpiä ja huonosti käyttäytyviä ovat melkein 80v kokemuksellani selkäsaunoja saaneet. Onneksi omat vanhempani olivat sen verran fiksuja etteivät koskaan kajonneet lapsiin. Ei lapsiin tai puolisoon kohdistuvassa väkivallassa yleensäkään kyse ole vanhempien sukupolvesta vaan enemmänkin sivistyneisyydestä.

Joo ei ole sukupolvesta kiinni. Minä synnyin 1950-luvulla ja minulla oli lapsesta asti fyysinen koskemattomuus. Koskaan ei aikuinen tukistanut, hakannut eikä kähminyt minua. Minulla oli fiksut vanhemmat ja menestynyt olen itsekin.

Vierailija
12/16 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltä kuulostaa.

Vierailija
13/16 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen luulee olevansa alfa kunnes toisin näytetään. Siksi nykyään on kurittomia niin paljon kun luulevat olevansa alfoja ja tavallaan ovatkin aikuisetkin pelkää lapsia ja itkevät netissä kun lapsi haukkuu on se niin munatonta nykyään

Vierailija
14/16 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten pahoinpitely on yleisempää alemmissa sosiaaliluokissa ja joillakin maahanmuuttajaryhmillä. Kyllä minuakin matalaälyiset vanhemmat pahoinpitelivät vielä vuosikymmeniä tuon vuoden jälkeen.

Vierailija
15/16 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siltä kuulostaa.

Mutta mahdollistahan älykkäämmäksi oppiminen tietysti on. Kyllä rampakin voi maratonin juosta. Pitää vain nähdä vaivaa.

Vierailija
16/16 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tyhmä kovalla työllä menestyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän