minkä pitunen " kalu " miehelläsi on? ja vitsiniekat,
en tarkoita ruuvimeisseleitä ym. ;) mun omalla on 17, 5 cm. olen ihan tyytyväinen. taitaa olla aika keskiverto.
Kommentit (30)
Ei liian isokaan hyvältä tunnu.
Vierailija:
Minusta on muuten aivan turhaa puhetta nämä " koolla ei ole väliä" -jutut, koska sillä todellakin on merkitystä.
Muistaakseni mitattiinkin joskus vuosia, vuosia sitten kun oltiin vielä nuoria, villejä ja hmm.. hölmöjä. *heh*
Vastaako näihin aina vaan ne, joiden miehillä on iso? Kattokaa wikipediasta, niin näette mikä on oikeasti normaali koko.
" UCSF:n vuonna 1996 tehdyn tutkimuksen mukaan tyypillinen erektiossa oleva siitin on 10,1¿15,9 cm pitkä terskan kärjestä häpyluuhun asti mitattuna, keskiarvon ollessa 13,0 cm. "
tällaisia lukemia. Tuntuu sitten oma elämäkin paremmalle.
Vierailija:
Minusta on aika sairasta kuvitella omaa lastaan harrastamassa
seksiä
tärkein pointti mulla on se että se on tarpeeksi paksu, siitä mä pidän ;)
Ei mikään ihan kapea, mutta ei paksukaan. Sellainen peruspenis, ihan " kivan näköinen" , ei siis mitään epämääräisiä nahkoja, suomuja tai juomuja, vaan siisti ja kompakti kokonaisuus =).
Voisihan siihen sentin pari ottaa lisäpituutta ja paksuutta, mutta hyvin palvelee tuollaisenakin. Ennen kaikkea mies tietää mitä sillä tehdään!
rakastavan puolison ja siihen näyttää tämän palstan perusteella vaikuttavan vahvasti myös peniksen koko.
Lisäksi on aina olemassa kiusaamisriski, jos pojan pippeli eroaa kovasti keskiarvosta suuntaan tai toiseen (esimerkiksi liikuntatunneilla käydään uimassa ja suihkussa, jos joku nyt miettii, että missä ne pippeleitä toisilleen esittelee). Kyllä minä ainakin näitä asioita mietin. Lapset voivat olla kovin julmia toisilleen, mutta niin taitavat olla myös jotkut naiset miehille. Täytyy yrittää kasvattaa vahvaitsetuntoisia lapsia tähän maailmaan.
Aika paksu, siitä tykkään.