Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KETÄ kiinnostaa miten Suvi Linden järjestää työn ja lapsen hoidon??

Vierailija
29.09.2007 |

Ei voisi vähempää ainakaan minua kiinnostaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

suorastaan vituttaa, että se raahataan vieraaseen maahan, vieraaseen kulttuuriin, vieraiden ihmisten luo ja se tärkein ihminen menee heti töihin eikä vaivaudu luomaan suhdetta lapseen.

Vierailija
2/9 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos adoptoi lapsen niin pitää olla vähän kanttia sitä edes hoitaa! Varsinkin pienelle lapselle, joka tulee ihan ummikkona uuteen perheeseen on ehdottoman tärkeää saada tutustua vanhempiinsa rauhassa eikä sitä tyrkätä päiväkotiin.

MUTTA

Jos Linden aikoo olla kotona lapsen kanssa (etätyöt) niin siitä ei kyllä pitäisi maksaa tuollaisia summia. Yli 12000 euroa työstä, jota ei varmasti pysty tekemään täysillä, kun on lapsi siinä vieressä hoidettavana!



Kyllä se vaan (tuossa tilanteessa) olisi tehtävä päätöksensä jo ajoissa. Joko työ tai lapsi.

Lapsi ei ole mikään esittelyesine ja tapa kalastaa lisää julkisuutta ja ääniä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muiden hoidettavaksi. Miksei se isä voi jäädä hoitamaan tyttöä? Hän ei tietääkseni ole ministeri.



Ja käsittämätöntä tässä on mun mielestä se, että kai ihan suht järkevä ihminen on jättänyt asian selvittämisen ja hoitamisen näin myöhälle. Luulisi, että olisi ottanut asioista selvää ja tehnyt tarvittavat järjestelyt jo ennen kuin lähti Kiinaan.



On siis ihan pakko vähän ihmetellä typeryyden määrää.

Vierailija
4/9 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kovin hyvää vaikutelmaa anna.

" On siis ihan pakko vähän ihmetellä typeryyden määrää."

Vierailija
5/9 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun keskustelu hänestä käy turhan rankaksi voi ruveta saikulle.

Vierailija
6/9 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä se pikku tyttö joka tapauksessa on saanut hyvän kodin varmasti. Lapsiahan kasvaa alkoholistiperheissä, huumeperheissä jne. Pistäkää asiat hieman oikeisiin mittasuhteisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hänhän on ura nainen ja korvaamaton. Eli vaikka sai kauan odottamansa lapsen niin työstä ei luovuta, eikä siitä ansaittavasta palkasta. Eli mikä olikaan hänelle tärkeintä?

Vierailija
8/9 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hän vaan jatkaisi töitään samaan malliin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi, että kun lopulta vuosien odotuksen jälkeen saa sen hartaasti toivomansa (?) lapsen olisi valmis tekemään muutoksia elämässään. Minusta tuonikäisen lapsen kanssa olisi hyvä olla kotona ainakin puoli vuotta. Ei ministerin töitä voi tehdä etänä, toivottavasti Suvi tajuaa erota ministerinvirastaan väliaikaisesti ja keskittyä lapseensa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi