Lue keskustelun säännöt.
Olen lastenhoitaja (lähihoitaja) päiväkodissa ja liittoni on JHL, saanko siis ne korotukset?
29.09.2007 |
Palkankorotuksen ja joulurahan? Olen töissä pk-seudulla kaupungin palveluksessa. vai onko vasta superilaiset saamassa sen?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla