Tytärteni nimet ovat Jamelia ja Rihanna. Mitä ajattelet minusta?
Kommentit (10)
Sinulla on hyvä maku! ;o)
(itse meinasin antaa tyttärelleni nimeksi Rianna, eli melkein sama kuin toinen tyttäresi, mutta mies ei suostunut)
av-palstalla. Muut ja ostat lastenvaatteita huutiksessa. Teillä ei ehkä tänäkään viikonloppuna saada kämppää siivottua. Vastustat hoitajien palkankorotuspyyntöjä ylisuurina. Suunnittelet tuleville kaksosille (kuten kaikki Av-mammat) nimipareja. Olet av-mamma.
Jos vielä saatte lisää lapsia, niin pojan nimeksi tulee Eminem ja tytön Beyonce.
mahtaa harmittaa sit kun kasvavat ja tajuavat et nimet on äidin huonon musamaun tulosta... Kyllähän ihmiset nimeää lapsiaan lätkäpelaajien ja muiden urheilijoiden mukaan ja yhden pienen tytön nimeksi tuli Kaija Kaija Koon mukaan. Mutta teijän nimet on järkyttävät koska ollaan Suomessa.
Tai sitten olette ns. nousukkaita, rahaa on ja iso talo, kaksi autoa ja koira, mutta sivistys puuttuu.
jolla on neuroosi vääntää pennuilleen mitä ihmeellisimpiä nimiä! Asut todennäköisesti kaupungissa.
Köyhät antavat lapsilleen eriskummallisia nimiä, kun juuri muuhun erikoiseen ei ole rahaa.
muuta en oikeastaan enää osaa sanoa.
Emmekä asu porvoossa.
t. ap