Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rumimmat Suomessa käytössä olevat nimet

Vierailija
20.03.2017 |

Lukeminen omalla vastuulla. Ole valmis siihen, että saatat nähdä oman nimesi. Ethän kuitenkaan tule valittamaan siitä kenellekään, koska tämä ei ole henkilökohtaista!

Voin aloittaa. Itse vihaan naisten nimistä näitä: Jessica, Janica, Janina, Jemina, Jenniina jne. Jotenkin vain tosi rumia.
Miesten nimiä ei nyt tule mieleen.

Kommentit (469)

Vierailija
421/469 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrjö, Pentti, Ursula, Urpo

Pentti on uusi kiva nimi.


Urpo on ruma nimi, mutta kun kohtasin jyväskyläläisen Urpon, nimen sisältö konkretisoitui.

Vierailija
422/469 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaisa, Sirpa, Virpi, Jannika, Aino, Sanni, Sanna, Minna, Jarkko, Jari, Miro, Arttu, Kalle, Veikko..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/469 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika yllättävää että en löytänyt omaa nimeäni.

Miesten nimistä Veeti ja Anssi on aika kamalia. Olen joskus nähnyt naisella nimen Vaula ja Sirve, en tykännyt.

Koskelan murhassa olleista nuorista miehistä yksi oli Veeti ja toinen Alexis. On siinä julmureilla nimet!

Vierailija
424/469 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimimerkk kirjoitti:

Onpa typerä keskustelu. Eikö teillä ole parempaa tekemistä? Pikkusielujen kokoontumisajot. Hävettää suorastaan olla nainen kun naisvaltainen palsta ei järjenkäytöllä loista. Joo ja todellakin poistun paikalta.

Unohdat nyt, että olet neuroottisten akkojen keskustelufoorumilla. Totta kai niinkin pienet asiat kuin nimet menevät näillä hiivavittuisilla läskeillä tunteisiin.

Vierailija
425/469 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jade - ehdottomasti rumin

Vierailija
426/469 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mohammed, Ahmed, Aisha, Abdul... onhan noita.

Islam-fobia? :D

Mohammed ärsyttää myös täällä, ei fobian vuoksi vaan kulttuurieron. Kun joka toisen arabi/persiataustaisen miehen nimi on Mohammed niin se alkaa jo kyllästyttää ja tuo fiiliksen, että kulttuurissa lapsen nimeäminen ja personoiminen yksilöksi on toisarvoista. Vähän samaa klangia kuin meillä aikoinaan Matti Matinpoika ja tämän lapsi Antti Matinpoika, tai pahimmassa tapauksessa jälleen VAIN Matti Matinpoika. Kuin tämä olisi muka täysin identtinen ihminen, kuin "edeltäjänsä."

Naisilla on sentään vähän monipuolisemmat nimet. Tekis mieli pyytää tuntemiltani miehiltä, että sano porukoilles, että eikö ne oikeesti keksiny sulle Muhmmad Hussain Ali edes jotain persoonallisempaa kolmatta nimeä? Eiks niitä nolota? Joo joo tärkeä profeetta mut jos sua ei erota 10:tä saman nimisestä vaikka lehdessä olevasta urheilukisan tuloslistasta, ni onks sit kivaa. 

Tapa ittes natsipas ka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
427/469 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumia nimiä ookkaan,ne voi tulla suvusta jne.Eli kunnioitetaan kaikkia nimiä.

Vierailija
428/469 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jirre

Jopi

Helbi

Hendi

Arbug

Nebbas

Socheet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
429/469 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salica

Serric

Jandrek

Batthern

Yolvar

Vierailija
430/469 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki väkisin väännetyt hirvitykset, kuten Jadessa, Janessa, Jemilia, Janica yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
431/469 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raisa,Reija,Raija. Lausuttuna ovat  kuin soraa suussa eivätkä kauniita edes kirjoitettuina.

Vierailija
432/469 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reetu, Retu, Ressu, oudot lempinimet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
433/469 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

SUOMESSA TÄLLÄ HETKELLÄ VITUMAISIMAT NIMIEN OMISTAJAT/NIMET,,,,,,,, OVAT   RIIKKA JA PETERI jne....

Vierailija
434/469 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

567 kirjoitti:

Ohhoh. Olin ihan satavarma että mun etunimi olisi tässä rankingissa ykkösenä, mutta en ole huomannut mainittavan sitä vielä kertaakaan. Yrittäkääs nyt vähän enempi!

Surkuhupaisinta tässä on toki se, että itse vihaan nimeäni. Hävettää esitellä itseään kenellekään. Teininä kokeilin kerran valehdella nimeni, kun rupesin chatissa juttusille yhden pojan kanssa. "Seurustelin" sen kanssa puoli vuotta, kunnes se olisi halunnut tulla käymään meillä kotona ja oli pakko pistää poikki, etten paljastu.

Näin kylmäverisesti naiset voivat valehdella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
435/469 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pia josta tulee mieleen vain piikominen,en ymmärrä nimen valtaisaa suosiota 70 ja 80luvuilla.

Vierailija
436/469 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jere, Jaakko

Sisko

Vierailija
437/469 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertti

Vierailija
438/469 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki väkisin väännetyt hirvitykset, kuten Jadessa, Janessa, Jemilia, Janica yms.

Jannica, Jennica, Jadella

Vierailija
439/469 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malva

Vierailija
440/469 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neela ja Yrjö on ällöjä.

On kyllä vaikea käsittää, miksi joku antaa tytölleen nimeksi Neela, joka tarkoittaa viroksi niellä!

Mielikuvat yhtä epämiellyttäviä vähintäänkin kuin Yrjön kohdalla.

Joo tota noin. Maailmassa on sellaset 6 000 - 7 100 kieltä et aika hankalaks menee lapsen nimeäminen, jos tolta kantilta miettii :D