Rumimmat Suomessa käytössä olevat nimet
Lukeminen omalla vastuulla. Ole valmis siihen, että saatat nähdä oman nimesi. Ethän kuitenkaan tule valittamaan siitä kenellekään, koska tämä ei ole henkilökohtaista!
Voin aloittaa. Itse vihaan naisten nimistä näitä: Jessica, Janica, Janina, Jemina, Jenniina jne. Jotenkin vain tosi rumia.
Miesten nimiä ei nyt tule mieleen.
Kommentit (410)
Vierailija kirjoitti:
Emmiina, Peppiina, Lauriina ja muut vastaavat.
Hennica, Jennica, c-nimiväännösten lista on loputon.
Työkaverini nimi on Henriina.
Nikolas
Kimi
Joni
Touko
Timo
Paavo
Vierailija kirjoitti:
Nikolas
Kimi
Joni
Touko
Timo
Paavo
Ihmettelen Timoa, niin neutraali nimi kuin vain olla voi?
Tiitus. Sopii ehkä jollekin vauvalle, mutta ei enää aikuiselle miehelle. Jotenkin sellainen lässytysnimi.
Ihan sama kirjoitti:
Pitääkö sitä olla sitte iloinen kun ei omaa tai lasteni nimiä oo koskaan näissä ketjuissa?
Mä ainakin olisin iloinen, jos mulla olisi sellainen nimi, joka ei ole ruma. Mutta ei ole, inhoan omaa nimeäni.
Melkoisen typerä aloitus.
Hienotunteisuus ja tunneäly puuttuu ihmiseltä joka alkaa listata hänen mielestään muka rumia nimiä.
Vastauksissa myös huokuu kateus, viha tai ajattelemattomuus jotka saavat tunnetiloina listaamaan vaikka niitäkin henkilöitä joiden kanssa omat kemiat ei kohtaa.
Jokaisella on oikeus omaan nimeensä ja se voi olla hänen pielestään se maailman kaunein.
Niin saa olla ja vanha sananlasku pätee niin naisiin kuin miehiinkin, ei nimi miestä pilaa, ellei mies nimeä.
Iia, Ooa, Eea, Jooa, Kiia, Laavaloovaeeva
Pekka homo haavisto