Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rumimmat Suomessa käytössä olevat nimet

Vierailija
20.03.2017 |

Lukeminen omalla vastuulla. Ole valmis siihen, että saatat nähdä oman nimesi. Ethän kuitenkaan tule valittamaan siitä kenellekään, koska tämä ei ole henkilökohtaista!

Voin aloittaa. Itse vihaan naisten nimistä näitä: Jessica, Janica, Janina, Jemina, Jenniina jne. Jotenkin vain tosi rumia.
Miesten nimiä ei nyt tule mieleen.

Kommentit (469)

Vierailija
441/469 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neela ja Yrjö on ällöjä.

On kyllä vaikea käsittää, miksi joku antaa tytölleen nimeksi Neela, joka tarkoittaa viroksi niellä!

Mielikuvat yhtä epämiellyttäviä vähintäänkin kuin Yrjön kohdalla.

Höpö.

Ei kannata miettiä lainkaan sitä,

mikä merkitys nimellä mahdollisesti jossain vieraissa kielissä. Se on loputon suo.

Keski-Afrikassa on naisen nimenä: Kamala. Eikö olekin hirveää?

Ja Gambiassa on suosittu miehen nimi: Nuha.

Norjalainen tuttuni hihittää aina suomalaiselle nimelle: Jukka. Norjassa naimista esitetään sanalla: juk.

Kaikkia ei voi miellyttää & eksoottisuus kunniaan.

No eihän Kamala ja Nuha nyt ole yhtä pahoja kuin Syväkurkku = Neela = niellä :)

Aika kaksimielinen pervo saa olla, että niellä sanasta tulee syväkurkuttaminen mieleen.

Vierailija
442/469 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urmas, Päiviö, nyyrikki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/469 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roomeo, joku uusi pojan nimi.

Vierailija
444/469 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raisa,Reija,Raija. Lausuttuna ovat  kuin soraa suussa eivätkä kauniita edes kirjoitettuina.

Hienoja nimiä aivan väärä lista

Vierailija
445/469 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mohamed kaikkine versioineen

Rasisti!

Vierailija
446/469 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riikka. Oma nimeni xD

Riikka ei saa purra!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
447/469 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarja!

Vierailija
448/469 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha kansa sanoi,  ettei nimi miestä pahenna, jos ei mies nimeä! Pitää varmasti vieläkin paikkansa, sekä miehillä että naisilla. Joku Lyyi voi olla hurjan  ihana ihminen,  samoin kuin pikku Hermanni...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
449/469 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarja!

Tavja

Vierailija
450/469 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Urmas, Päiviö, nyyrikki

On Päiviö parempi kuin joku Noel.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
451/469 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geijo Kakkonen.

Vierailija
452/469 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riikka, Petteri, Antti, Elina, Wille, Ville, Leena, Mari, Mari-Leena, Anna-Kaisa, Anders, Mika, Lulu, Sari, Matias, Sakari, Karoliina, Joakim

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
453/469 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emmiina, Peppiina, Lauriina ja muut vastaavat.

Hennica, Jennica, c-nimiväännösten lista on loputon.

Peppiina on ihanan suloinen nimi 🥰 Jos saan joskus tytön niin nimeän sen Peppiinaksi 🤗

Vierailija
454/469 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrsa-Petteri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
455/469 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riikka, Petteri, Antti, Elina, Wille, Ville, Leena, Mari, Mari-Leena, Anna-Kaisa, Anders, Mika, Lulu, Sari, Matias, Sakari, Karoliina, Joakim

Onko tuet taas ryypätty ja narkattu? 🤭 Koitappa vielä vajaa vuosi kestää nykyistä hallitusta 😘

Vierailija
456/469 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä joten kuole jankuti jankuti.

Vierailija
457/469 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrjö, Jorma, Urpo, Päivi, Ritva, Veeti, kaikki c-väännökset (Nico, Jannica). 

Vierailija
458/469 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Abdullah

Rasisti!

Vierailija
459/469 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhah oma nimi oli ekassa kommentissa. :D

 

Noh omia inhokkeja tyttöjen nimistä Eevi, Elma, Elmi, Elna, Elsa, Else, Elsi, Henni, Hillevi, Inkeri, Irmeli, Janette, Janika, Janina, Janita, Jemina, Jutta, Kaisu, Kerttu, Kerttuli, Lenita, Liisi, Marika, Marjukka, Merja, Mervi, Mikaela, Nanna, Nelli, Paula, Pipsa, Pirita, Piritta, Päivi, Sirpa, Terttu, Tuire ja Virve.

 

Poikien nimistä Aadolf (mielleyhtymä), Aarni, Aleksanteri, Anton, Anttoni, Daniel, Eeli, Eelis, Eemeli, Eemi, Eemil, Elias, Elmeri, Erkka, Erkki, Ernesti, Iivo, Ilari, Immanuel, Jaakoppi, Jeremias, Jesper, Jonne, Joonatan, Jooseppi, Lari, Lenni, Luka, Luukas, Miika, Miikka, Nestori, Nikodemus, Nikolai (olutmerkki), Noel, Ossian, Päiviö, Raafael, Robin, Sampsa, Samu, Samuel, Turkka, Turo, Tuure, Veeti, Yrjänä, Yrjö.

Vierailija
460/469 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muhammad, Ahmed, Ali, Abdullah, Omar, Mustafa, Hassan, Ibrahim, Yusuf, Mahmoud