Rumimmat Suomessa käytössä olevat nimet
Lukeminen omalla vastuulla. Ole valmis siihen, että saatat nähdä oman nimesi. Ethän kuitenkaan tule valittamaan siitä kenellekään, koska tämä ei ole henkilökohtaista!
Voin aloittaa. Itse vihaan naisten nimistä näitä: Jessica, Janica, Janina, Jemina, Jenniina jne. Jotenkin vain tosi rumia.
Miesten nimiä ei nyt tule mieleen.
Kommentit (469)
Vierailija kirjoitti:
Muhammad, Ahmed, Ali, Abdullah, Omar, Mustafa, Hassan, Ibrahim, Yusuf, Mahmoud
Onks kivaa olla racist? 💁🏼
Vierailija kirjoitti:
Riikka, Terhi
Mun nimi on Riikka, ja musta on kiva lukea Twitteriä, kun Suomessa trendaa harva se päivä Riikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muhammad, Ahmed, Ali, Abdullah, Omar, Mustafa, Hassan, Ibrahim, Yusuf, Mahmoud
Onks kivaa olla racist? 💁🏼
Puhu suomea, v*tun nee kerin kyr vän lutkuttaja.
Kaikki on rumia ja loput fykin rumiä kerro nimesi niin saan nauraa .
Vierailija kirjoitti:
Kira
Eemi
Aada
Memima
Eemi? Onko se joku muumi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emmiina, Peppiina, Lauriina ja muut vastaavat.
Hennica, Jennica, c-nimiväännösten lista on loputon.Peppiina on ihanan suloinen nimi 🥰 Jos saan joskus tytön niin nimeän sen Peppiinaksi 🤗
Uskottavuus -0.
Eli kaikki paitsi minä joten pelin voi lopettaa.