Rumimmat Suomessa käytössä olevat nimet
Lukeminen omalla vastuulla. Ole valmis siihen, että saatat nähdä oman nimesi. Ethän kuitenkaan tule valittamaan siitä kenellekään, koska tämä ei ole henkilökohtaista!
Voin aloittaa. Itse vihaan naisten nimistä näitä: Jessica, Janica, Janina, Jemina, Jenniina jne. Jotenkin vain tosi rumia.
Miesten nimiä ei nyt tule mieleen.
Kommentit (469)
Pasi
Panu
Esko
Kimmo
Kuutti
Nuutti
Miro
Jirko
Jirka
Raisa
Mirja
Hinni
Petronella
Aisla. En ymmärrä kuka ajatellut ja mitä.
Riikka on kamala ja se siis on mun oma nimi :/
Vierailija kirjoitti:
Abdi, Abdul, Mohamed, Mehmed...
Rasisti!
Vierailija kirjoitti:
Rumia nimiä (poimittu nimipäiväkalenterista).
Naisten nimiä: Alli (sorsalintu ja laihdutuslääke, allit=läskit käsivarsissa), Eija (tulee mielleyhtymä leija=pieru), Fanni (fanny=pillu), Helle (wtf?), Hellin (ketä :D), Helli,Hellä (menee samaan pervokategoriaan..), Hely (arvoton koru?), Henna (hiusväri?), Hilppa ( ajelu autolla), Impi (neitsyt), Ilma/Ilmatar (wtf?), Lemmikki(..eläin), Maila (se jolla lyödään), Miina (räjähtävä taisteluväline), Milka (suklaa), Pilvi (huume), Varma (vakuutusyhtiö),
Miesten nimiä:
Aadolf (Hitler), Ale (alennusmyynti), Arhippa (wtf?), Heimo (klaani), hemmo ( rento tyyppi), Iikka (väärinluettuna Likka), Karri (curry?), Kauno (kaunis?), Kosti (kostaa), Tahvo (tyhmä), Tauno (tyhmä), Yrjö (oksennus), Jorma (penis), Vilppu (tulee mielleyhtymä vilppi), Visa (=viisumi, luottokortti).
Tuosta Pilvistä tuli mieleen kun ylilaudalla pyöri pitkään sellanen lehdestä otettu kuva, jossa oli mitä lie kastettujen nimiä niin yhden nimi oli Aamu Pajari 😂😂😂
Itse en pidä nimistä Jorma, Erno, Turo. Mutta olen tuntenut kaikkia näitä nimiä kantavat mukavat ihmiset. Eivät he nimelleen mitään voi.
Mutta yhtään mukavaa Jessicaa tai Susannaa en ole tavannut.
Vaikea peukuttaa, kun typerykset laittaa pitkän ninilistan. Jostain tykkään ja toisista en.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa nimistä on mielestäni neutraaleja, mutta ei rumia eikä kauniita mutta pari poikkeusta on:
Raili, Raija ja Pirkka! Tuo viimeisin kuulostaa vielä hämäävästi naisen nimeltä sen lisäksi on että ruma kuin riihipiru.
Tuohon vielä Sirpa ja Saara.
Taisto