Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita Teen Mom 2 -seuraajia?

Vierailija
13.07.2016 |

Katsooko kukaan täällä tuota sarjaa? Olisi kiva keskustella :) Oma ylivoimainen lempparini on Chelsea. Hän on ainut noista neljästä teiniäidistä, joka ei ole omistanut koko elämäänsä miehen löytämiselle, mahdollisimman nopealle naimisiin menolle ja uusien lapsien hankkimiselle. Hän on kouluttautunut, hoitanut lapsensa kunnialla ja onneksi päässyt yli Aubreen isän Adamin kaltaisista luusereista. Nyt hänellä on kiltti ja kunnollinen kihlattu, ja kaikki asiat hyvin.

Luulen, että yksi syy Chelsean tilanteeseen on hänen upea isänsä (äiti toki myös). Muut sarjan tytöistä ovat varmasti etsineet läheisyyttä ja hyväksyntää vääriltä suunnilta. Leah on ollut kahdesti naimisissa, nyt kahdesti eronnut, ja kahden miehen kanssa lapsia. Kailyn meni myös nopeasti naimisiin uuden poikaystävänsä Javin kanssa, ja heille syntyi lapsi Isaacin veljeksi, mutta liitto rakoili Javin mustasukkaisuuden takia jo kauan sitten, ja nyt ovat eronneet. Jenellestä en viitsikään sanoa mitään, mielestäni hän on epäonnistunut äitinä huumeongelmineen jne. Kaksi lasta hänelläkin jo, eri miesten kanssa.

Muita sarjaan hurahtaneita? :)

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri luin, että Chelsea saa toisen lapsen :)

Vierailija
2/56 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sarjaa voi katsoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri luin, että Chelsea saa toisen lapsen :)

Niinpä saakin! Aivan ihanaa :) Aubree on sentään jo iso koululainen, uudelle vauvalle on juuri sopiva hetki. Ja Cole on jo kasvanut upeaksi isäpuoleksi Aubreelle, joten uusi lapsi ei voisi parempaan perheeseen syntyä.

ap

Vierailija
4/56 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraisin tottakai, jos vain voisin. Antennitaloudessa ei MTV näy? Ei ainakaan meillä ja netissä ei ole tuota sarjaa :(

Vierailija
5/56 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen onnistunut näkemään joitain jaksoja Youtubesta, mutta ne on yleensä poistettu nopeasti.

Vierailija
6/56 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä seuraan!

Chelsea on tuollainen juuri isänsä takia, mun mielestä. Cole on todella mahtava ja yhdessä ovat ihana pari.

Mä tykkään Leahista paljon eikä hänenkään lapsissaan ole kai isää pahemmin näkynyt. Leah antaa kaikessa periksi ex miehelleen. Lapset käyvät koulua miehen lähellä ja kaiken se mies saa aina periksi. Ei ihmekään, että Leah on ollut siinä kunnossa. Mieletön vastuu lapsista ja ex-mies vain vähättelee ja syyttelee. Ja se ex-miehen nykyinen... Mun miestä alusta saakka näytti niin kylmän laskelmoivalta ettei mitään määrää.

Kail tekee kaikkensa, että elämä menisi hyvin, mutta on tosiaan aika tunteeton, joka taas johtuu hänen vanhemmistaan. Harmittaa, kun antaa periksi Javin mustasukkaisuusdraamoille ja toivon todellakin, että jossain vaiheessa lopettaa sen sekoilun.

Jenellen äiti on kamala! Kaiken pitää tapahtua aina niin kuin hän haluaa. Näyttää siltä ettei koskaan isoita rakkauttaan. Kyykyttää ja kiusaa vain tytärtään. Aihettakin tietysti on, mutta jos toinen yrittää, niin ei silloin aleta huutaen kaivamaan jotain asiaa menneisyydestä, vaan ollaan iloisia, että tyttärellä menee hyvin. Mä olen täysin sitä mieltä, että Jenellen tila johtuu äidistä, isän puuttumisesta ja rakkaudettomasta elämästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/56 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraisin tottakai, jos vain voisin. Antennitaloudessa ei MTV näy? Ei ainakaan meillä ja netissä ei ole tuota sarjaa :(

Meillä katsotaan antennitaloudessa Watsonin kautta MTV:tä.

Vierailija
8/56 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on ihan vanha sarja kuulkaas jo. Leah on kertonut olleensa pahassa lääkekoukussa kuvausten ajan - muuttaa vähän mielipidettä exästä, eikö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/56 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä seuraan!

Chelsea on tuollainen juuri isänsä takia, mun mielestä. Cole on todella mahtava ja yhdessä ovat ihana pari.

Mä tykkään Leahista paljon eikä hänenkään lapsissaan ole kai isää pahemmin näkynyt. Leah antaa kaikessa periksi ex miehelleen. Lapset käyvät koulua miehen lähellä ja kaiken se mies saa aina periksi. Ei ihmekään, että Leah on ollut siinä kunnossa. Mieletön vastuu lapsista ja ex-mies vain vähättelee ja syyttelee. Ja se ex-miehen nykyinen... Mun miestä alusta saakka näytti niin kylmän laskelmoivalta ettei mitään määrää.

Kail tekee kaikkensa, että elämä menisi hyvin, mutta on tosiaan aika tunteeton, joka taas johtuu hänen vanhemmistaan. Harmittaa, kun antaa periksi Javin mustasukkaisuusdraamoille ja toivon todellakin, että jossain vaiheessa lopettaa sen sekoilun.

Jenellen äiti on kamala! Kaiken pitää tapahtua aina niin kuin hän haluaa. Näyttää siltä ettei koskaan isoita rakkauttaan. Kyykyttää ja kiusaa vain tytärtään. Aihettakin tietysti on, mutta jos toinen yrittää, niin ei silloin aleta huutaen kaivamaan jotain asiaa menneisyydestä, vaan ollaan iloisia, että tyttärellä menee hyvin. Mä olen täysin sitä mieltä, että Jenellen tila johtuu äidistä, isän puuttumisesta ja rakkaudettomasta elämästä.

Minä taas olen ollut varovaisen optimistinen Coreyn vaimon Mirandan suhteen. Ainakin aluksi hän vaikutti herttaiselta, myöhemmin ehkä vähän vähemmän, mutta ei hänkään helpossa asemassa ole. Nyt heilläkin on oma tytär, mielestäni Remington on todella erikoinen nimivalinta :D Leah-parka on ollut aika hukassa ja kaivannut hyväksyntää, eikä avioituminen Jeremyn kanssa ollut loppuun saakka mietittyä. Varsinkin Alin sairauden kanssa eläminen on varmasti todella vaikeaa, ihme että hän pärjää kolmen lapsensa kanssa noinkin hyvin.

Kailyn on mielestäni kehittynyt vähän ihmisenä. Hänellähän oli itsellä mustasukkaisuusongelmaa ja vihanhallinnassakin puutteita, ja nyt hän tuntuu hillitsevän itsensä paremmin. Mutta hänestä ja Javista ei voisi tulla onnellisia, liikaa luottamuspulaa, ja Javi on liian kontrolloiva ja ilkeä.

Jenellen äiti on aika kauhea... Se ainainen kurkku suorana karjuminen! Mutta hänkin on joutunut joustamaan paljon, kun Jenelle ei saanut aikaiseksi huolehtia omasta lapsestaan.

ap

Vierailija
10/56 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on ihmettänyt, että miten nuo yh-äidit onnistuvat tuosta noin vaan saamaan hyvännäköisiä ikäisiään poikaystäviä. Suomessa teiniäidillä tuskin on kauhean hyvät tsänssit miesmarkkinoilla, kun ei parikymppiset miehet osaa ajatella itseään vielä hoitamassa lapsia. Onko siellä teiniäitiys niin normaalia, että parikymppiselle miehelle ei ole mikään ongelma ottaa yh-äitiä ja hoitaa hänen lasteen ja tehdä vielä omia lapsia samaan suhteeseen? Luulisi kuitenkin komeilla miehillä nyt löytyvän ihan lapsettomiakin sinkkunaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/56 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chelsea on ihana, ja on hienosti päässyt elämässä eteenpäin. Kiva, että löysi niin pian kunnon miehen. Olisi kyllä varmasti pärjännyt ilmankin.

Jenellea en ymmärrä alkuunkaan. Miehiä, lapsia, eroja, riitoja. Äitinsä on kamala, mutta ei hänen syyksi voi kaikkea laittaa. Säälin valtavasti Jacea, joka on elänyt huudon ja epävarmuuden keskellä.

Kailynilla taitaa mennä hyvin. Hänestä en ole saanut kovin sympaattista kuvaa jostain syystä.

Leahin kannattaisi antaa kaksostytöt Coreylle. Ei hänellä tunnu aikaa eikä elämänhallintaa riittävän tytöille. Corey vaikuttaa hyvältä isältä, joka ei lasten kuullen ryöpytä Leahia.

Vierailija
12/56 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos Corey tiesi Leahin päihteiden käytöstä, niin miksi vaati, että lapset käyvät hänen lähellään koulua? Lapsillehan tuli jotain tunti koulumatkaa. Aika vaarallisista touhua. Mä en olisi laittanut lapsiani siihen tilanteeseen, vaan laittanut lapset mahdollisimman lähelle Leahin kotia kouluun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/56 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua on ihmettänyt, että miten nuo yh-äidit onnistuvat tuosta noin vaan saamaan hyvännäköisiä ikäisiään poikaystäviä. Suomessa teiniäidillä tuskin on kauhean hyvät tsänssit miesmarkkinoilla, kun ei parikymppiset miehet osaa ajatella itseään vielä hoitamassa lapsia. Onko siellä teiniäitiys niin normaalia, että parikymppiselle miehelle ei ole mikään ongelma ottaa yh-äitiä ja hoitaa hänen lasteen ja tehdä vielä omia lapsia samaan suhteeseen? Luulisi kuitenkin komeilla miehillä nyt löytyvän ihan lapsettomiakin sinkkunaisia.

Sarjan äidithän tienaa sarjasta todella paljon. Muutkin sarjassa pyörivät henkilöt tienaavat ihan kivasti. Leah on onnistuneesti tuhallut rahojaa lääkkeisiin ja Jenelle huumeisiin. Adam on sijoittanut rahansa autoihin ja on alkanut kiinnostumaan työn teosta vasta viime vuosina. Tosin Jeremy on oikeasti hyväpalkkaisissa töissä, eikä ainakaan rahan takia kiinnostunut Leahista.

Chelsea on saanut asiansa monia muita paremmin järjestykseen, mutta en pitäisi kolmen kuukauden meikkauskoulu kauheana kouluttautumisena. Chelsea aloitti alunperin jossakin pitempi kestoisessa kosmetologi koulussa, mutta vaihtoi sitten tuohon kolmen kuukauden oppilaitokseen. Onhan tämäkin ihan tyhjää parempi ja töissä oppii paljon.

Vierailija
14/56 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua on ihmettänyt, että miten nuo yh-äidit onnistuvat tuosta noin vaan saamaan hyvännäköisiä ikäisiään poikaystäviä. Suomessa teiniäidillä tuskin on kauhean hyvät tsänssit miesmarkkinoilla, kun ei parikymppiset miehet osaa ajatella itseään vielä hoitamassa lapsia. Onko siellä teiniäitiys niin normaalia, että parikymppiselle miehelle ei ole mikään ongelma ottaa yh-äitiä ja hoitaa hänen lasteen ja tehdä vielä omia lapsia samaan suhteeseen? Luulisi kuitenkin komeilla miehillä nyt löytyvän ihan lapsettomiakin sinkkunaisia.

No, toisaalta monet niistä miehistä eivät ole olleet kovin kummoisia kumppaneita muuten, vaikka olisivatkin ulkoisesti hyvännäköisiä. Javi vaikutti aluksi suoraselkäiseltä, ehkä myös Jeremy, mutta totuus oli sitten ihan muuta. Mutta Cole se vaan on ihana :) Chelsea tosin pärjäisi yksinkin. Silloin juuri voikin löytää jotain hyvää, kun ei väen vängällä etsi.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/56 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi on ihan vanha sarja kuulkaas jo. Leah on kertonut olleensa pahassa lääkekoukussa kuvausten ajan - muuttaa vähän mielipidettä exästä, eikö?

Tiistaisin klo. 19 tulee uusia jaksoja. Mielipide ei ole muuttunut niidenkään jälkeen. 😊

Vierailija
16/56 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta nuo kaikki teiniäidit vaikuttavat vähän epävakailta. Jenelle on taas löytänyt kauhean pelottavan poikaystävän (uhkaileva ja mustasukkainen David) ja Chelsean Cole esittää kameroille. Ehkä hän on oikeasti luontevampi. En yhtään tiedä, käyvätkö äidit töissä tai koulussa - ohjelmassa sitä ei näytetä.

Ihmettelen jatkuvia oikeudenkäyntejä huoltajuudesta ja elatusmaksuista. Onko ihan normaalia, että Chelsea hakee Adamilta 1000 dollari /kk elatusmaksuja??

Vierailija
17/56 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin Cole esittää?

Hitto mulla menisi Jenellenä hermo, jos mun poika kutsuisi mummia äidiksi koko ajan.

Vierailija
18/56 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin Cole esittää?

Hitto mulla menisi Jenellenä hermo, jos mun poika kutsuisi mummia äidiksi koko ajan.

Varmasti on ärsyttävää, mutta onhan itse aiheuttanut sen ainakin osaksi, kun luovutti poikansa huoltajuuden äidilleen tämän ollessa pieni ja mummi kasvatti pojan ja piti huolta tästä, kun tyttö ei itse kyennyt.

Vierailija
19/56 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kailyn on kamala moottoriturpa. Ei kuuntele ketään ja puhuu paatoksella.

Vierailija
20/56 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että se tonnin elatusmaksu johtui siitä, kun oli siihen saakka maksanut 100 tai 200 dollaria.

En mä silti ymmärrä miksi isoäitiä pitää kutsua äidiksi, en usko, että se on pojan oma idea ollut.

Kailyn on aika kovaääninen tapaus ja paasaa usein ongelmistaan. Toisaalta hyvä, että pystyy puhumaan niistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi