Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kauneus ja nuoruus pitäisi miehelle antaa?

Vierailija
14.06.2016 |

Siitähän voi nauttia itsekseen ja ottaa selfieitä joka päivä

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin olisin halunnut "antaa" sen jollekin jonka kanssa sitten yhdessä vanheta, mutta joka muistaisi mun nuoruuden hehkun.

Pahalta kuitenkin näyttää, ei ole ketään löytynyt ja täytän kohta jo 24.

Vierailija
2/3 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lämpöni lempeni annan

kaunis on nuoruutein.

Nuo suvenruusut kannan

en pidä itsellein."

……..

"Ei ole muuta antaa

kuin on tää nuoruutein…"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Muistathan sä ite aina nuoruuden hehkus. Ota itestäs paljo kuvii ja nauti siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme