Kertokaapa, miksi yli 50v menestynyt, varakas mies ei jätä samanikäistä vaimoaan?
Täällä jauhetaan vuodesta toiseen näitä vanhempi mies ja nuorempi nainen juttuja, mutta tosimaailmassa tällaista tapahtuu todella vähän. Miksi? Jos viiskymppisestä naisesta ei kuulemma ole mihinkään, niin miksi mies jää siihen liittoon kuitenkin? Lapset muuttaneet pois. Kaikki mahdollisuudet olisi aloittaa uusi elämä.
Kommentit (95)
koska palstalla provosoidaan ja trollaillaan ja luulette että nää on totta
Keskimäärin menestyneet ja varakkaat eivät ole idiootteja. Poikkeuksiakin on, ja jätetään mieluusti ikäkriisierot ja -suhteet heille.
Joku omaa äitiään vihaava provoilee täällä?
Eli ap ei ymmärrä naisista mitään?
Minä en tuota vaimoa jätä, koska on hyvä vaimo ja ystävä. Ja lapsieni äiti, ja lisäksi vielä kuuma kuin mikä.
Se pystyy maksamaan nuorista naisista ja pitää kuivuneen, mutta tutun ja turvallisen naisen kuitenkin osana elämää.
Vierailija kirjoitti:
Se pystyy maksamaan nuorista naisista ja pitää kuivuneen, mutta tutun ja turvallisen naisen kuitenkin osana elämää.
eli rakastaa kuivunutta naistaan tirsk
Vierailija kirjoitti:
Joku omaa äitiään vihaava provoilee täällä?
Tämä. Jotain sellaista tämän yhden aina uudestaan toistuvien juttujen takana. Oman äitinsä nöyryytys-fantasia.
Koska tosimaailmassa se on useimmiten leidi joka jättää jos mies ei oo sen arvoinen.
M35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se pystyy maksamaan nuorista naisista ja pitää kuivuneen, mutta tutun ja turvallisen naisen kuitenkin osana elämää.
eli rakastaa kuivunutta naistaan tirsk
Kyllä, mutta elämän suola saadaan muualta
Vierailija kirjoitti:
Koska tosimaailmassa se on useimmiten leidi joka jättää jos mies ei oo sen arvoinen.
M35
Rikkaan miehen? Tirsk.
Vierailija kirjoitti:
Eli ap ei ymmärrä naisista mitään?
Ei . Sinä et ymmärrä mitään ihmissuhteista.
Koska miksi ihmeessä pitäisi jättää ihminen, jota rakastaa, joka rakastaa takaisin ja jonka kanssa on hyvä elää? Kaikki eivät ole pinnallisia elukoita, jotka menevät elämän läpi munan ohjaamana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se pystyy maksamaan nuorista naisista ja pitää kuivuneen, mutta tutun ja turvallisen naisen kuitenkin osana elämää.
eli rakastaa kuivunutta naistaan tirsk
Kyllä, mutta elämän suola saadaan muualta
Kuule, kukaan ei pakota sua pariutumaan. Nyt on katkeraa settiä!
Sen 5-kymppisen miehen samanikäinen nainen on totuttanut miehensä tylsään arkielämään, eikä hän enää muista nuoruuttaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska tosimaailmassa se on useimmiten leidi joka jättää jos mies ei oo sen arvoinen.
M35
Rikkaan miehen? Tirsk.
Tunnen parikin rikasta, jätettyä miestä.
Vierailija kirjoitti:
Koska tosimaailmassa se on useimmiten leidi joka jättää jos mies ei oo sen arvoinen.
M35
Niin, kun lapset on tehty, mitä nainen enää tekisi parisuhteella.
Hyvä kysymys. En tiedä yhtäkään tapausta, jossa mies olisi edes erottuaan pariutunut nuoren naisen kanssa. Yleensä suunnilleen oman ikäisen kanssa.