Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syötkö joka päivä jotain herkkua, sokerista?

Vierailija
27.06.2026 |

Jos nyt ei pidetä marjoja herkkuina :D

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

E

Vierailija
2/18 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön. Sokeria on todella yllättävissä paikoissa. Osa karjalanpiirakoista on sokeroitu, osa leikkeleistä on sokeroitu, jopa loheen on laitettu sokeria, rankassa on sokeria, kaikki proteiinituotteet on sokeroitu. Ennen sokeria oli vain karkeissa, jälkiruuassa ja leipomotuotteista, nyt melkein kaikessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Vierailija
4/18 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkkia. Munkkeja. Pullaa. Kyllä lähes joka päivä.

Olen Mies ja Ikää on 61 ja muut arvot kunnossa paitsi verenpaine pikkuisen koholla. Liikakilojakaan ei ole.

Tänään söin Munkkiposson kahvin kanssa. Ja muutaman suklaapalan.

Vierailija
5/18 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Hyvä jos saan joka päivä syötyä edes jotain.

Vierailija
6/18 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön. Siitä on tullut tapa eläkkeelle jäätyä. Siis joka päivä meillä on jälkiruokakahvin kanssa joku makea herkku, jäätelö tai suklaata tai pala leipomaani marjapiirakkaa/kääretorttua. Sokeriarvot ovat onneksi toistaiseksi kunnossa meillä molemmilla, ylipainoa on minulla muutama kilo, miehellä ei vaikka samat herkut syömme joka päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/18 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä maar

Vierailija
8/18 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun sokeria sisältävän syön tai juon yleensä jälkiruokana. Edes salmiakkikarkin, jos ei muuta ole. Jos ei suolaista pääruokaa tasoita pienellä sokerimäärällä, makeanhimo iskee myöhemmin isompana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/18 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on mennyt melkein kuukausi etten ole syönyt. Aikaisemmin meni herkkuja joka päivä, suklaata yleensä.

Vierailija
10/18 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jos hedelmiä ym. ei kerran lasketa. Syön jos ne lasketaan. En syö valkoista sokeria joka päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/18 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
12/18 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä. Kaupan sekä itse leivottua Pullaa. Piirakkaa. Kakkua.

Karkkiakin menee jonkun verran. ja Cokistakin ehkä litra viikossa Sokeriversiota.

Terveys hyvä ikääkin jo 64. Alkoholia en juurikaan ole koskaan käyttänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/18 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö. Syön joskus, ei joka viikko.

Vierailija
14/18 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/18 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö

Vierailija
16/18 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin, kunnes diabetes puhkesi. Toki varmaan jotain piilosokeria vieläkin, kun eikö noita oo ruisleivässäkin.

Vierailija
17/18 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, aina keksi aamukahvin kanssa.

Vierailija
18/18 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön. Sokeria on todella yllättävissä paikoissa. Osa karjalanpiirakoista on sokeroitu, osa leikkeleistä on sokeroitu, jopa loheen on laitettu sokeria, rankassa on sokeria, kaikki proteiinituotteet on sokeroitu. Ennen sokeria oli vain karkeissa, jälkiruuassa ja leipomotuotteista, nyt melkein kaikessa. 

rankassa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä