Vierailija

Olen puhunut miljoona kertaa hänen kanssaan ja aina hänen syynsä on joko se, että on väsynyt töistä, tai se että on stressaantunut työtilanteestaan kun on irtisanottu väkeä.

Aloitteeni torjutaan aina. Pystyn elämään ilman seksiä ja tyydyttämään itseni mutta kuitenkin kaipaan toisaalta seksiäkin. Kyllä hän minua halailee, suukottelee ja silittelee.

Hän täyttää pian 46v. Voisiko syynä olla, ettei enää seiso? Olen hänen sanojensa mukaan nätti, "maskotti" ja kivan hoikka mutta muodokas. Minä olen 29v Ikäero ei koskaan ole minua haitannut ja voin jatkaa vaikka loppu ikäni ilman seksiä kunhan saan olla hänen kanssaan. Olemme olleet 8 vuotta yhdessä ja rakastan häntä eniten maailmassa.

Ajattelin vain mikä olisi syy tällaiselle? Stressin ymmärtäisi kyllä, mutta on ollut nyt viikon lomalla eikä vieläkään halua seksiä, joskus ärähtää jos epätoivoissani ehdotan.

En kaipaa mitään pervojen setien kommentteja tänne vaan järkeviä neuvoja.

• ylös 15
  • alas 2

Kommentit (16)

Vierailija

Jos nyt jo häiritsee, niin jätä se kurppa. Sulla on 15 viriiliä vuotta edessä, miehellä ilmeisesti ei enää lainkaan.

• ylös 13
  • alas 3
Vierailija

No mielestäni parisuhde ilman seksiä ei ole mikään parisuhde vaan enemmänkin pelkkää ystävyyttä. Näin minullekin kävi exäni kanssa, seksikerrat hiipuivat pikkuhiljaa kunnes loppuivat kokonaan. Vuosi kateltiin ja päätettiin lähteä eri suuntiin, ystäviä ollaan edelleen mutta nyt kummallakin mahdollisuus onnelliseen suhteeseen.

• ylös 17
  • alas 4
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Meillä on pitkälti sama tilanne, mies on jopa saman ikäinen, mä olen sua muutaman vuoden vanhempi.
Meillä vaikuttaisi vähän siltä, että miehelle on iskenyt joku terveyspaniikki. Se on koko ajan jossain alitajunnassa varma, että kohta lähtee henki ja jostain kuitenkin tipahtaa joku kuolettava diagnoosi. Sitten se ei kuitenkaan jaksa mennä lenkille ja sitten se potee morkkista laiskuudestaan ja on taas varmempi, että kohta lähtee henki xD
Mä varmistin juuri ensi viikonlopusta, että mies on vapaalla ja mun käytettävissä. Aion viedä hänet siskoni mökille (olemme siellä kahden) eli pois kotoa, pois stressistä. Mökin luona on hyvät ulkoilumaastot ja mökissä on myös mahtava sauna. Jospa vaikka irtois :D

Vierailija

Ei muuta kuin kissa pöydälle ja kysymään, missä on vika. Sanot, ettet lopeta ennen kuin hän kertoo. Kysy, onko hänellä erektio-ongelmia. Kysy onko hänellä toinen. Älä anna periksi.

• ylös 18
  • alas 0
Vierailija

No jos ei skikeli nouse niim skikeli ei nouse.Mitäs me muijat siitä tiedettäisiin??...miehen haluttomuudesta
..

Vierailija

Kyllä nyt taitaa olla kysymys siitä, ettet ole enää simpsakka vähän päälle 20 v ja muodokas 30-kymppinen.

• ylös 2
  • alas 11
Vierailija

Olisit sinä sen huomannut, jos miehesi olisi impotentti. Ei se vaiva yhdessä yössä ilmaannu. Seksi on vain jossain vaiheessa loppunut ja kun tilanne jatkuu tarpeeksi pitkään, siitä tulee normi. Mitä ikinä ne alkuperäiset syyt olivatkaan, nyt se tärkein syy on lähinnä se, että teillä ei vain ole seksiä. Siis tismalleen sama syy miksi et käy nussimassa naapurin Reijoa tai työpaikan Viljoa. Ei se ole impotenssista tai stressistä kiinni. Asiaan kannattaa puuttua vakaasti ja nopeasti. Seksi on palautettava parisuhteeseen tai se parisuhde on mennyttä. Ihan heti tältä seisomalta ei seksiä tarvitse saada, mutta asia on otettava puheeksi ja sovittava homma samalla tiedostaen se, että kun jotain sovitaan niin kaikki esteet sen suhteen ovat tekosyitä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä nyt taitaa olla kysymys siitä, ettet ole enää simpsakka vähän päälle 20 v ja muodokas 30-kymppinen.

Muodokkaat 300-vuotiaat tuskin enää pyörii tällä palstalla...

• ylös 14
  • alas 0
Vierailija

Olen saanut viitisen kiloa painoa mutta yhä hoikka, paino mennyt rintoihin ja lantioon sopusuhtaisasti. Olen 165cm/56kg ja rinnat C-kokoa, muuten vaatteet yleensä S-kokoa. Joskus M mutta en näytä lihavalta. Ja kun olen kysynyt mieheltä, hän sanoo että olen juuri ihana näin.

Ap

Vierailija

Meillä jokseenkin samankaltainen tilanne. Olemme olleet yhdessä pian 10 vuotta, joista ilman seksiä 2,5 vuotta. Mies kyllä halailee, silittelee ym. ja tuntuu muutenkin, että on ihan tyytyväinen suhteeseen näin. Minä en ole, vaan olen ihan epätoivoinen. Todellakin haluan seksiä ja intohimoa, parisuhteen kaverisuhteen sijaan. Olen aiemmin yrittänyt keskustella asiasta, mutta tuloksetta. Nyt asiasta ei enää edes huvita keskustella, kun se ei johda mihinkään, korkeintaan molempien mielipahaan. En haluaisi erota, koska meillä on hyvä arki, mutta flirttailen nykyään työpaikalla ja kerjään miehiltä huomioita ja, jos joku suostuu panemaan kanssani, niin todennäköisesti en vastustele. Enkä muuten ole lihonnut tai muutenkaan rumentunut, vaan olen varsin hyvännäköinen (ja huolehdin muutenkin, että on aina kauniit alusvaatteet, sheivatut sääret, hyvää tuoksua ym.).

Vierailija

Mies on kiinnostunut toisesta tai on jo suhteessa toisen kanssa.

Tai sun tussus kemiaa liikaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Muiodokas 300-kesäinen, mmm-mmm.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mies on kiinnostunut toisesta tai on jo suhteessa toisen kanssa.

Tai sun tussus kemiaa liikaa.

Parisuhde perustuu tussukemialle.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.