Yaz e-pillereistä aknea, meneekö ohi käytön jatkuessa?
Nyt toinen laatta menossa kyseisiä pillereitä ja ennen täydellinen iho kukkii ihan urakalla. Meneekö tällainen oireilu ohi käytön jatkuessa vai jatkuuko samaan malliin, kellään kokemuksia? Ja kokemuksia aknen parantumisesta pillerien ansiosta en siis kaipaa lainkaan, itselläni kun on ihan päinvastainen ongelma.
Kommentit (4)
Yazin pitäisi nimenomaan vähentää aknea.
Kuinkahan pian pitäisi mennä ohi? Ei tee mieli syödä kun naama helvetin huonossa kunnossa ja paranemista ei näy.
Mulla ainakin iho muuttui entistä kuivemmaksi, joten ihonhoitotottumuksia pitää ehkä muuttaa. Olisiko siis ihosi päässyt kuivahtamaan huomaamattasi ja ihohuokoset tukkeutuneet kuivasta ihosta (tjsp miten se syntymekanismi nyt meneekään)?
Muuta en osaa sanoa, koska aloitin vasta tokan laatan.
Pitäisi mennä ohi. Lääkäri ainakin mulle sanoi kun aloitin, että finnit yleensä lisääntyy kun aloittaa käytön, mutta sitten ne häviää.